Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain siskoltani paketin. ov

Vierailija
24.05.2013 |

Siskon lapset tulivat viikonloppukyläilemään ja toivat minulle mukanaan paketin äidiltään, siis ihanalta rakkaalta siskoltani. Sisäpiirin vitsinä heitin siskolle viikolla, että laita lapsiesi mukana mulle jotain ihanaa ja sisko nauraen lupasi laittaa.

Lasten mukana tuli paketti, ruskeaan paperiin kääritty n.10x20 kokoinen laatikko, missä punainen ruusuke päällä.

En ole vielä sitä avannut, siskon kanssa sovittiin puhelimessa että vasta sitten kun viimeinenkin muksu täällä on unten mailla, saan paketin avata. Esikoinen valvoo vielä, joten nyt on aikaa arvuutella. 

Paketlin koon siis jo kerroinkin. Paketti on keyvt. Ravistaessa kuuluu kolinaa paketin toiselta reunalta. Sellaista puukolinaa puunkappaleista.

Ai niin ja siskoni on puuseppä ja lahjasta tänään sanoi, ettei ole erikoinen, mutta väsyneenä silmät tapillaan sitä mulle illalla oli laittanut.

Arvauksia, mitä paketissa on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puupenis

Vierailija
2/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

****tappi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli tuli mullakin mieleen.

Vierailija
4/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, etten pakettia avaa. Olkoon se mulle symboli rakkaudesta, elämän ilosta, jännityksestä. Tuohon pakettiin kulminoituu kaikki elämäni ihanuus, rakkaus ja välittäminen. =)

Joka kerta pakettia katsoessani muistan, että olen tärkeä, joku rakastaa minua ihan hirveästi..

-ap

Vierailija
5/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:30"]

Päätin, etten pakettia avaa. Olkoon se mulle symboli rakkaudesta, elämän ilosta, jännityksestä. Tuohon pakettiin kulminoituu kaikki elämäni ihanuus, rakkaus ja välittäminen. =)

Joka kerta pakettia katsoessani muistan, että olen tärkeä, joku rakastaa minua ihan hirveästi..

-ap

[/quote]

Mitä luulet siskosi tuosta ajattelevan? Hän oli "väsyneenä silmät tapillaan sitä illalla laittanut" ja sinä et edes vaivaudu sitä avaamaan. Olisi siis ollut sama vaikka olisi pikkukiviä sinne laittanut. Et arvosta siskosi vaivannäköä!?

Vierailija
6/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vaan Cast Awayssakin kannattanut avata se viimeinen paketti, siellä olisi ollut vedenkestävä satelliittipuhelin!

Siis: avaa avattavaksi tarkoitetut paketit.

Vierailija
7/11 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:30"]

-ap

[/quote]

Mitä luulet siskosi tuosta ajattelevan? Hän oli "väsyneenä silmät tapillaan sitä illalla laittanut" ja sinä et edes vaivaudu sitä avaamaan. Olisi siis ollut sama vaikka olisi pikkukiviä sinne laittanut. Et arvosta siskosi vaivannäköä!?

[/quote]

Siskoa nauratti kun kerroin etten pakettia avaa luetelluista syistä. =) Korosti, ettei paketti edelleenkään sisällä mitään erikoista, mutta antoi siunauksensa minulle pitää pakettia symbolina kaikelle ihanalle.

-ap =)

Vierailija
8/11 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet sekaisin! Eikö se puupenis, anustappi tai mitä siellä nyt onkaan, voi symboloida kaikkea ihanaa?

Vierailija
9/11 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että siellä on salaattiottimet :).

Vierailija
10/11 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuitenkin jossakin vaiheessa avaat mutta ihan kiva ajatus

Vierailija
11/11 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis rasia, veikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi