apua, onko minulla syöpä kallossa?
Hei. Pyytäisin teitä koittamaan omia päitänne ja tunnustella jos päänne on hienon pyöreät? Minä tunnustelin ihan vahingossa päätäni juuri tänä iltana ja huomasin että keskellä päätä kallo jotenkin ulospäin/pitkulainen kuhmu. Olen todella huolissani.Bvoiko olla syöpää? Mistä saisin rauhaa jo tänään. ONko jokin puhelin johon voisin soittaa. Iski panikki. Oikeesti.
Kommentit (13)
En ole. Eikä kyllä ihan pieni kuhmu ole ja todella keskellä päätä. Kooltaan ehkä 2×4 cm. Ap
Mulla samanlainen. Muistan sen hämmästyksen kun parikytä vuotta sit huomasin sen. Meillä kaikilla on vain erillaiset päät.
Mulla oli pitkään yksi kuhmu keskellä päätä, nyt niitä on neljä. Ne on melko varmasti talia. Sitä ekaa kävin vuosia sitten näyttämässä lääkärille, ja se sano et jos kuhmu on ihossa, ei kiinnittynyt kalloon, ei se ole vaarallinen.
Mä olen raskauksien myötä lihonut, ja todennäköisesti siksi nuo kuhmutkin ovat tulleet.
Mun kallo on keskeltä kuopalla. Meinaako se, että aivoni ovat alkaneet surkastua?
Saattaa olla syöpä, kannattaa mennä heti lääkäriin. Muuten kallo näyttää kohta tältä :(
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4mypndxBO1qizm9no1_500.jpg
Kerro ap, miksi se olisi just syöpä? Musta toi ei kuulosta yhtään syövältä.
En ole ikinä huomannut ettt mun pää olisi tämän muotoinen. Ei kyllä ole mitään muita oireita. Päänsärkyävesim 2 kertaa vuodessa. Ei miehelläni ole tällaista päämuotoa. Kiitos muuten tosi paljon 8 vastaukseta. Ei ole mitenkään arka toi epämuodostus ta kuhmu tai mikä lie.
Hei. Jos olet se 18-vuotias, joka on aiemmin esitellyt täällä lukuisia pelkojaan erilaisista vaivoista, suosittelen, että otat yhteyttä nuorisopsykiatrian polille. Tuollainen oman terveydentilan vatvominen ei ole tervettä, vaan se on oire siitä, että sua painaa joku.
Kallo ei ole pyöreä, vaan muhkurainen.