Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon sisarusapua voi vaatia?

Vierailija
15.07.2020 |

Mitä odotat omilta sisaruksiltasi, jos olet jonkinlaisen avun (ei taloudellisen) tarpeessa? Mikä riittäisi sinulle, että se olisi sitä, mitä toivot?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin odottanut että sisarus auttaisi tekemällä edullisesti työn johon hänellä on koulutus. Sain kuitenkin kuulla että minun on ostettava palvelu muualta. Pidän sitä todella outona, ja on selvää etten lue enää heitä kuuluvaksi perheeseeni. Sori nyt vaan. Ehkäpä ongelma on siinä ettei minusta ole vastaavasti hyötyä, mutta että sisarukset eivät piittaa!

Hirveästi alapeukkuja. Te ette siis sisaruksianne auta? On liikaa vaadittu jos pari tuntia tekisi oman alansa töitä?

Tuntipalkkani on 20e/h, sen kun tarjoaa niin voin tehdä. Asiakkaalta veloittaisin töissä 90e/h.

Toki teen kavereille ja perheelle todellisuudessa ilmaiseksi, mutta kaikki aina tarjoavat rahaa. Jos oletettaisiin että teen kaiken ilmaiseksi tai "edullisesti" niin ei kiitos.

Vierailija
22/22 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin odottanut että sisarus auttaisi tekemällä edullisesti työn johon hänellä on koulutus. Sain kuitenkin kuulla että minun on ostettava palvelu muualta. Pidän sitä todella outona, ja on selvää etten lue enää heitä kuuluvaksi perheeseeni. Sori nyt vaan. Ehkäpä ongelma on siinä ettei minusta ole vastaavasti hyötyä, mutta että sisarukset eivät piittaa!

Hirveästi alapeukkuja. Te ette siis sisaruksianne auta? On liikaa vaadittu jos pari tuntia tekisi oman alansa töitä?

Tuntipalkkani on 20e/h, sen kun tarjoaa niin voin tehdä. Asiakkaalta veloittaisin töissä 90e/h.

Toki teen kavereille ja perheelle todellisuudessa ilmaiseksi, mutta kaikki aina tarjoavat rahaa. Jos oletettaisiin että teen kaiken ilmaiseksi tai "edullisesti" niin ei kiitos.

Minun käsitykseni mukaan tuo 20e verrattuna 90e on edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän