Miehesi kamalimmat vaate valinnat
Haluaisin kuulla minkälaisia vaatteita teidän miehenne käyttävät pahimmillaan?
Kommentit (22)
Farkut, eikä nekään kyllä ole pahat.
Vierailija kirjoitti:
Farkut, eikä nekään kyllä ole pahat.
Itse kyllä inhoan farkkuja. Tosi epämiellyttävä kangas ja etenkin miesten farkut näyttävät aina vähän rupsahtaneilta
Ei hänellä ole kamalia...minähän hänelle vaatteet ostan😁
Kirjavaa ja värikästä niin ylä- kuin alaosassakin. Ei minkäänlaista yhteensopivuuden tajua, vaan värien, kuosien ja kuvien ilotulitusta.
Mainoslippis, vihreä kalastajanliivi ja cargo-shortsit
Crocsit jalassa kaupungilla, V-aukkoinen neule ja maastokuviokuosit hrr.
Vierailija kirjoitti:
Et oikeasti halua tietää.
Kerro kerro
Reisitaskuhousut/sortsit. Maiharit menee kesällä ja talvella, arjessa ja juhlassa.
Pappakengät ja leveälahkeiset housut. Kyseessä oli nuori mies, karmea vaatetus
Kiva huomata se, että annatte kuitenkin ukkelinne pukeutua niinkuin haluaa👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kerro
Just trust me...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kerro
Just trust me...
Nonnii nyt kyllä kerrot
Rikkinäiset t-paidat. Kainalossa voi olla nyrkinmentävä reikä, silti mies laittaa sellaisen päälle ihan ihmisten ilmoille.
Ei käytä muuten mitenkään kauheita vaatteita (mulla on kyllä osansa tässä, koska autan häntä ostamaan vaatteita, mistä hän on tyytyväinen), mutta hänellä on yksi hirveä 90-luvun huppari. Siinä on tosi pieni huppu, joten jos se huppu on päässä (ja se usein on, koska hän käyttää tuota hupparia usein ulkona hommissa), myös paidan hartiat nousevat. Jos tiedätte, miten Antti Holma pukeutuu Saatanaksi vetämällä t-paidan kauluksen hupuksi päähänsä, niin saanette kiinni mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kerro
Just trust me...
Nonnii nyt kyllä kerrot
Ei vaan pysty! 😂 Lupaan, että jos törmäätte ukkoon joskus niin huomaatte kyllä itse. Ja hän saa tosiaan itse ostaa vaatteensa ja yhdistellä niitä mielensä mukaan.
Ne järkky shortsit - muodottomat pussukkamaiset, reilusti polven alapuolella ulottuvat, 505 taskua. Saavat lyhyehkön miehen näyttämään entistä lyhyemmältä, suorastaan jalattomalta.
Siihen lyhythihainen kesäpaita, sinänsä siisti kuosi, mutta se napitus kiinni ihan ylintä nappia myöden, saa lyhytkaulaisen miehen näyttämään lähes kaulattomalta. Myös partio- tai paimenpojalta. Sori vaan kultsi.
Hiutuneet läpikuultavat legginsit(kalsarit paistaa läpi) , likaiset kangastennarit ja kulahtanut t-paita... eikun sehän onkin muotitietoisen av-mamman luottoasukokonaisuus🤣
Naisesi kamalimmat yhdys sana virheet?