Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ymmärtää maailmaa paremmin, sinä vai miehesi?

Vierailija
24.05.2013 |

Tarkoitan maailmaa kokonaisuutena: yhteiskuntaa, eri kulttuureita, politiikkaa, taloutta, uskontoja, historiaa...

Meidän suhteessa minä ymmärrän lähes kaikkea laajemmin, mutta mies tajuaa talousasioista enemmän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, saattaa olla että on hiukan eri näkökulmat ja mielenkiinnon kohteet, mutta ehkä mies tietää vähän enemmän asioita, mutta molemmat mietimme kyllä ihan globaaleja asioita ja keskustelemme niistä, en usko että kummallakaan on ymmärryksessä vikaa.

Vierailija
2/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen tajuat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) ymmärrän vaimoani paremmin. Molemmat ollaan maistereita yhteiskunnalliselta alalta. Vaimollani on kirjaviisautta enemmän, mutta minä näen maailman koko kuvan selkeämmin.

Vierailija
4/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kumpikaan..? Miten tuo siis mitataan, maailman ymmärrys? :D Kuulostaa vähän ongelmalliselta määriteltäväksi, mut kertokaa ihmeessä!

Meillä on hyvin erilainen, mutta toisiaan täydentävä tapa katsoa asioita.

Vierailija
5/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työnsä vuoksi. Muuten olisimme samalla viivalla.

Vierailija
6/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi arvioida näkevänsä "maailman koko kuvan" selkeämmin kuin toinen? Okei jos sivistyksessä on tosi suuri ero, mut pareilla harvemmin on... Jos multa kysytään ja pakko vastata niin vastaan että minä, ja jos mieheltäni, niin hän vastaa että hän :D

Vierailija
7/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:56"]

Miten joku voi arvioida näkevänsä "maailman koko kuvan" selkeämmin kuin toinen? Okei jos sivistyksessä on tosi suuri ero, mut pareilla harvemmin on... Jos multa kysytään ja pakko vastata niin vastaan että minä, ja jos mieheltäni, niin hän vastaa että hän :D

[/quote]

Pareilla voi ihan hyvin olla sivistyksessä eroja. Voi olla se tilanne että molemmilla on omat vahvuusalueensa, tai sitten toinen on vain koulutetumpi.

Meidän tapauksessa minä ymmärrän laajemmin maailmaa, koska olen siitä kiinnostuneempi kuin mieheni. Hän ymmärtää kotimaan asioita paremmin. Ymmärrän ihan hyvin häntäkin, että on kiinnostuneempi itseään lähellä olevista asioista.

Vierailija
8/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Meillä minä ymmärrän paremmin ainoastaan minua :) 

Vierailija
9/9 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, vaikka mulla on parempi koulutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi