Miksi Jasper Pääkkönen on niin suosittu?
Minusta Spike Leen leffassa sen suoritus oli aika keskinkertainen. Onko Jasper suosittu vain sen takia koska sillä on hervottoman kokoinen lerssi?
Kommentit (45)
Juuri niinkuin 1 sanoo. Paitsi että näyttelijänäkin erittäin monipuolinen :) miellyttävällä käytökselläkin pääsee pitkälle
Jasper on karismaattinen, seksikäs, komea, lahjakas ja miellyttävän oloinen hymypoika. Siinä ne tärkeimmät. Ainoa miinus tulee viihdekalastamisesta, siitä en tykkää.
Miehinen mies, joka ei välitä turhista ulinoista!
Vierailija kirjoitti:
Jasper on karismaattinen, seksikäs, komea, lahjakas ja miellyttävän oloinen hymypoika. Siinä ne tärkeimmät. Ainoa miinus tulee viihdekalastamisesta, siitä en tykkää.
Itselleni tulee pitkä miinus siitä, että Jasper tienasi miljoonia peliongelmaisilla. Nämä Maltalla toimivat pelifirmat soittelevat ongelmapelaajien perään sitten kun näiden omat ja lähiomaisten rahat on pelattu ja tarjoavat näille ilmaista pelirahaa. Sama kuin antaisi huumeita vieroituksessa olevalle narkomaanille.
Siiksi koska mensan jäsen markus seliin otti kopin hänestä. Toki sitä ennne hän oli suositu mutta toivottavasti suosio jatkuuu. Se on koko suomenkin etu.
En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.
Veikkaisin, että rooli Salkkareissa kantaa yhä. Siitä sarjastahan hän nousi suosioon ja Salkkareita silloin seurannut ikäpolvi alkaa nyt olla valtavirtaa ja totta kai päättää kuka on pinnalla ja kenelle haluaa ns. antaa rahansa.
Parinkymmenen vuoden päästä taas nykynuorison suosikit ovat samassa asemassa.
Osaa esittää raivohullua silmät palaen.
Koska suomessa ei ole millään lailla kuumia miesnäyttelijöitä, ja toisekseen, koska Jasper on osannut olal mielinkielin vasurimedialle ja saanut sitä kautta myönteistä julkisuutta. Vaikka ne sen ns antirasistiset elokuvat olivat aivan syvältä.
Olen antanut Jasperille sitä.
Terv. Ismo
Vierailija kirjoitti:
Osaa esittää raivohullua silmät palaen.
Oli kyllä aika ylinäyttelevä spike leen leffassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut Jasperille sitä.
Terv. Ismo
Mitä sitä?
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.
Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.
Kummmisetä on yksi maaiman suosituimpia elokuvia.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota. Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.
Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.
Tuntemattomassa sotilaaassa käytettiin käsittääkseni tät esim ja ohjaaaja joka oli harjoittanut tätä metodia sai hirveän pskamyrskyn niskoillleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota. Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.
Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi.
Lisäksi sen mullku näyttää luonnottomalta, eipä tekisi mieli koskea vaikka pitkä onkin.
T: Tapsa
Hänen näyttelytaitojaan en osaa kommentoida mutta vaikuttaa asialliselta, miellyttävältä persoonalta ja on komea.