Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jasper Pääkkönen on niin suosittu?

Vierailija
15.07.2020 |

Minusta Spike Leen leffassa sen suoritus oli aika keskinkertainen. Onko Jasper suosittu vain sen takia koska sillä on hervottoman kokoinen lerssi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen näyttelytaitojaan en osaa kommentoida mutta vaikuttaa asialliselta, miellyttävältä persoonalta ja on komea.

Vierailija
2/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niinkuin 1 sanoo. Paitsi että näyttelijänäkin erittäin monipuolinen :) miellyttävällä käytökselläkin pääsee pitkälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper on karismaattinen, seksikäs, komea, lahjakas ja miellyttävän oloinen hymypoika. Siinä ne tärkeimmät. Ainoa miinus tulee viihdekalastamisesta, siitä en tykkää.

Vierailija
4/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen mies, joka ei välitä turhista ulinoista!

Vierailija
5/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper on karismaattinen, seksikäs, komea, lahjakas ja miellyttävän oloinen hymypoika. Siinä ne tärkeimmät. Ainoa miinus tulee viihdekalastamisesta, siitä en tykkää.

Itselleni tulee pitkä miinus siitä, että Jasper tienasi miljoonia peliongelmaisilla. Nämä Maltalla toimivat pelifirmat soittelevat ongelmapelaajien perään sitten kun näiden omat ja lähiomaisten rahat on pelattu ja tarjoavat näille ilmaista pelirahaa. Sama kuin antaisi huumeita vieroituksessa olevalle narkomaanille. 

Vierailija
6/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiksi koska mensan jäsen markus seliin otti kopin hänestä. Toki sitä ennne hän oli suositu mutta toivottavasti suosio jatkuuu. Se on koko suomenkin etu.

Vierailija
7/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.

Vierailija
8/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että rooli Salkkareissa kantaa yhä. Siitä sarjastahan hän nousi suosioon ja Salkkareita silloin seurannut ikäpolvi alkaa nyt olla valtavirtaa ja totta kai päättää kuka on pinnalla ja kenelle haluaa ns. antaa rahansa. 

Parinkymmenen vuoden päästä taas nykynuorison suosikit ovat samassa asemassa.

Vierailija
9/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa esittää raivohullua silmät palaen.

Vierailija
10/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomessa ei ole millään lailla kuumia miesnäyttelijöitä, ja toisekseen, koska Jasper on osannut olal mielinkielin vasurimedialle ja saanut sitä kautta myönteistä julkisuutta. Vaikka ne sen ns antirasistiset elokuvat olivat aivan syvältä.

Vierailija
11/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut Jasperille sitä.

Terv. Ismo

Vierailija
12/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa esittää raivohullua silmät palaen.

Oli kyllä aika ylinäyttelevä spike leen leffassa 😅

Vierailija
13/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut Jasperille sitä.

Terv. Ismo

Mitä sitä?

Vierailija
14/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli loistava BlackKklansmanissa.

Vierailija
15/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.

Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.

Vierailija
16/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.

Kummmisetä on yksi maaiman suosituimpia elokuvia.

Vierailija
17/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota.  Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.

Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi. 

Vierailija
18/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.

Vierailija
19/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.

Tuntemattomassa sotilaaassa käytettiin käsittääkseni tät esim ja ohjaaaja joka oli harjoittanut tätä metodia sai hirveän pskamyrskyn niskoillleen.

Vierailija
20/45 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota.  Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.

Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi. 

Lisäksi sen mullku näyttää luonnottomalta, eipä tekisi mieli koskea vaikka pitkä onkin.

T: Tapsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi