Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin kohtaaminen tuntemattoman kanssa

Nipsu
15.07.2020 |

Jakakaa tänne pelottavuuksia mitä olette kohdanneet

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ystäväni luonta kotiin noin klo 22 illalla, vastaan tuli itsekseen jupiseva isokokoinen epäsiisti mies joka käveli ohitseni, mutta teki äkkiä täyskäännöksen ja alkoi rynniä kohti huutaen jotain epäselvää.

Vierailija
2/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä tyttösenä kävelin illalla kotiin, asuin kerrostalossa suurehkon kaupungin keskustassa. Avasin talon ulko-oven ja yhtäkkiä tuntematon mies hyökkäsi selän takaa ovenripaan. Hän kerjäsi päästä "iltakahville" luokseni. Onneksi ehdin livahtaa ovesta sisään ja nykäistä sen kiinni. Mies jäi koputtelemaan ulko-ovelle, juoksin äkkiä portaat ylös omaan kämppään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliin jotain 7 vuotias ovisummeria kunn haeskelin siinä kerrostalossa kun asuttiiin niin sieltä tuli jotaiin kammottavaa mitä en edes muista. Myöhemmmin selvisi että joku oli huvikseen käynyt painelemassa summereita ja tämä mies oli erehtynyt ja huuuusi summeriin hävyttömyyksiä siitä syystä. Mutta kyllä se lapsena kuitenkin oli melkoisen pelotttava kokemus.

Vierailija
4/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus. 16 vuotiaana, ul ko maa lainen mies kävi kimppuun.

Vierailija
5/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa ajaneet päivän reissulle Jyväskylään, mies lähti käymään jonkun vanhan kaverinsa luona ja jätti minut Viherlandiaan kiertelemään. Siis se iso kauppa Jkl:n lähellä. Havaitsin, että joku  mies tuntui olevan koko ajan lähellä mutta ajattelin sattumaksi kunnes lopulta tajusin että kyllä se seuraa minua. Kun katsoin miestä, tämä lipoi kieltään kuin käärme ja virnisteli. Semmoinen ehkä 45v  ukkeli lippis päässä. Itse olin 22v ja näkyvästi raskaana. Soitin miehelle että voitko hakea jo ja valittelin huonoa oloa, mies lupasi heti tulla. Pysyin kassaa lähellä, kunnes mies lähetti tekstiviestin että on nyt  pihalla. Kun istuin autoon huomasin, että se minua väijynyt ällö  ukko seisoi vähän matkan päässä ja katseli ympärilleen. En sanonut miehelle mitään, mitä mies olisi voinut tehdä? Mennä pullistemaan ja uhoamaan että anna mun naisen olla?  Poliisistakaan ei olisi ollut hyötyä  sillä mitään laitonta ei ollut tapahtunut. 

Vierailija
6/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliin jotain 7 vuotias ovisummeria kunn haeskelin siinä kerrostalossa kun asuttiiin niin sieltä tuli jotaiin kammottavaa mitä en edes muista. Myöhemmmin selvisi että joku oli huvikseen käynyt painelemassa summereita ja tämä mies oli erehtynyt ja huuuusi summeriin hävyttömyyksiä siitä syystä. Mutta kyllä se lapsena kuitenkin oli melkoisen pelotttava kokemus.

Ilmeisen pelottavaa, kun et vieläkään pysty kertomaan tapahtuneesta ymmärrettävästi. Terapia saattaisi auttaa.

Vierailija
7/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehetkin omia kokemuksia. Kohtasitko pelottavan naisen pimeällä kujalla. Lähtikö joku outo mies seuraamaan kun kävelit baarista kotiin? Huuteliko ma@han mu uttajista koostuva jengi rivouksia perääsi ja joku vielä kouraisi p ersuksistasi?

Vierailija
8/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin teininä illalla kotiin, olin käynyt kavereiden kanssa leffassa. Kaverit jäivät vielä kaupungille, joten olin yksin. Pari humalaista miestä käveli jonkun matkan päässä perässäni, kuulin että huutelivat jotain kännisiä kommentteja ulkonäöstäni. Kiristin vähän tahtia, koska tilanne alkoi tuntua epämukavalta. Sitten toinen miehistä huusi jotain tyyliin: "Nyt on pakko saada pillua!" ja lähti juoksemaan minua kohti. Lähdin juoksemaan karkuun. Onneksi olin tosi lähellä kotia eikä mies saanut minua kiinni. Itku tuli, kun pääsin sisälle turvaan.

Vierailija
9/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa ei ole ihan hirveän pelottavia kokemuksia. Tiettyjä kohtaamisia tiettyjen ihmisryhmien joiden kohdalla pitää teeskennellä että ovat kantasuomalaisia eivätkä jotain muuta, päällekäymistä ja muuta. Mutta pelottavammat ehkä ovat sillai hiukan tuttujen kanssa, jotka on jossain täyspäisessä ympäristössä esitelty mutta jotka hyvin pian sitten ujuttavatkin omaa lonkeroa tämän perusteella sinun sieluusi. Huh huh. Eli semitutut on yhtäkkiä takavarikoimassa sinun koko olemassaoloasi omaan käyttöönsä.

Vierailija
10/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattoman kanssa ei ole ihan hirveän pelottavia kokemuksia. Tiettyjä kohtaamisia tiettyjen ihmisryhmien joiden kohdalla pitää teeskennellä että ovat kantasuomalaisia eivätkä jotain muuta, päällekäymistä ja muuta. Mutta pelottavammat ehkä ovat sillai hiukan tuttujen kanssa, jotka on jossain täyspäisessä ympäristössä esitelty mutta jotka hyvin pian sitten ujuttavatkin omaa lonkeroa tämän perusteella sinun sieluusi. Huh huh. Eli semitutut on yhtäkkiä takavarikoimassa sinun koko olemassaoloasi omaan käyttöönsä.

Täh?

Vierailija
11/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen pahoinpiteli hesassa. Mutta sehän on tämän päivän tapa

Vierailija
12/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 kun olin menossa metroon ja tummaihoinen mies alkoi jutella ja yht'äkkiä sen kieli oli mun suussa. Sain itseni vapaaksi ja juoksin alas liukuportaita. Muutama vastaava myös tapahtunut mutta noin pitkälle meni vain tuo. Olin pitkään järkyttynyt ja kannoin jonkin aikaa veljeltäni lainaamaa puukkoa mukana (ihan kuin olisin sitä uskaltanut käyttää). Poliisille soitin myös, vastaus oli vain "jaa" ei mitään lisäkysymyksiä tai muuta, meni kyllä luottamus siinä.

Vierailija
14/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme mieheni kanssa ajaneet päivän reissulle Jyväskylään, mies lähti käymään jonkun vanhan kaverinsa luona ja jätti minut Viherlandiaan kiertelemään. Siis se iso kauppa Jkl:n lähellä. Havaitsin, että joku  mies tuntui olevan koko ajan lähellä mutta ajattelin sattumaksi kunnes lopulta tajusin että kyllä se seuraa minua. Kun katsoin miestä, tämä lipoi kieltään kuin käärme ja virnisteli. Semmoinen ehkä 45v  ukkeli lippis päässä. Itse olin 22v ja näkyvästi raskaana. Soitin miehelle että voitko hakea jo ja valittelin huonoa oloa, mies lupasi heti tulla. Pysyin kassaa lähellä, kunnes mies lähetti tekstiviestin että on nyt  pihalla. Kun istuin autoon huomasin, että se minua väijynyt ällö  ukko seisoi vähän matkan päässä ja katseli ympärilleen. En sanonut miehelle mitään, mitä mies olisi voinut tehdä? Mennä pullistemaan ja uhoamaan että anna mun naisen olla?  Poliisistakaan ei olisi ollut hyötyä  sillä mitään laitonta ei ollut tapahtunut. 

Onkohan sama kenet olen nähnyt. Kieli tekee käärmemäistä liikettä, mutta johtuu ilmeisesti lääkkeiden sivuvaikutuksesta. Piti nuorista parikymppisistä naisista ja katseli heitä. Kertoi joskus saavansa huutelua osakseen baarissa. Jos sama, niin on käsittääkseni ihan harmiton, mutta ymmärrän että tuollainen ei miellytä.

Vierailija
15/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin klo 22 arki iltana kotiin, asun kerrostalossa. Astuin alaovesta sisään ja sytytin valot, kävelin hissille. Minulla oli olo etten ole yksin, sellainen karniva olo selkäpiissä. Talossa on 8 kerrosta, odotin hissiä ja kurkin olkani yli, ympärille. Juurin kun hissi saapui alas, selkäni takaa aukesi ovi. Kellaritilojen ovi aukesi, katsoin kuka siellä on, en nähnyt kuin hahmon hämärässä. Yritin vetää hissin ovea auki ja päästä 1 kerroksesta pois. Sain oven auki ja vedin ovea kiinni, mies huppu päässä näkyi hissin ikkunasta, hän veti hissin ovea auki ja minä kiinni. Ärtyneen miehen katse pienen ikkunan takana, pelko ja kauhu sumentamassa omaa päätä. Sain painettua hissin lähtemään ylös. Asun 6 kerroksessa, tärisevin käsin etsin avaimet ja toivoin ettei mies lähde juoksemaan hissin kanssa kilpaa. Mies lähti ylöspäin, muttei saavuttanut hissin vauhtia. Sain kun sainkin kotioven auki, välioven kiinni, olin laittamatta valoja, olin hiljaa, tuntui kuitenkin että hengitykseni kuului liian lujaa. Kuulin miehen saapuvan minun kerrokseeni, kuin kuulostellen mihin menin. Tuntui että minulta lähtee taju, suu kuivui ja kieli takertui kitalakeen. Täämänon oudoin kohtaaminen joka on jäänyt mieleen.

Vierailija
16/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta: se ei ole ok seurailla toista kaupassa, ei edes uteliaisuudesta.

Vierailija
19/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäessä Il Trenon edessä multa ryöstettiin lompakko leipäveitsellä uhaten. Tekijänä kaksi xxxxxxx:ä.

Vierailija
20/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut itselle, vaan miehelle. Olimme Prismassa ja odottelin lapsen kanssa sisällä, kun mies kävi nostamassa rahaa automaatilta ulkona. Mies kertoi sisälle tullessaan, että tu mma iho inen mies oli yrittänyt ryöstää hänet automaatilla. Onneksi mieheni ei ole kovin pieni ja saattaa olla pelottavankin näköinen, joten oli kuulemma mennyt pupu pöksyyn, kun mieheni oli jyrähtänyt tuolle miehelle ja oli luikkinut karkuun. Kerroimme kaupan työntekijöille ja kun lähdimme kaupasta, tätä miestä vietiin vartijankoppiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän