Mitä kukkia aurinkoon "särkyneiden sydänten" kaveriksi?
Eli mitä kesäkukkaa (tai monivuotista kasvia) laittaisin "särkyneiden sydänten" kanssa penkkiin, joka on seinän vierellä ja aurinko paistaa siihen suurimman osan päivää?
Kommentit (6)
Mulla on liljoja, ja akileijaa ja taitaa olla kurjenpolveakin. Liljoja on niin eri värisiä ja korkuisia ja vähän eri aikaan kukkivia, että en ole sen kummemmin miettinyt, iskenyt vaan kaikki samaan penkkiin, loppukesästä siinä ei niin paljon sitten kuki. Mutta kurjenpolvi Patricia ainakin on mulla tosi hieno ja pitkä kukinta. Pitääpä katsoa kuvista miten mulla olikaan (ollaan muutettu niin en pääse paikanpäälle katsomaan miten ne nyt oli)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:30"]
Mulla on liljoja, ja akileijaa ja taitaa olla kurjenpolveakin. Liljoja on niin eri värisiä ja korkuisia ja vähän eri aikaan kukkivia, että en ole sen kummemmin miettinyt, iskenyt vaan kaikki samaan penkkiin, loppukesästä siinä ei niin paljon sitten kuki. Mutta kurjenpolvi Patricia ainakin on mulla tosi hieno ja pitkä kukinta. Pitääpä katsoa kuvista miten mulla olikaan (ollaan muutettu niin en pääse paikanpäälle katsomaan miten ne nyt oli)
[/quote]
Isotähtiputkea mulla on siinä, kukkii kans pitkään, sit syysleimua on myös samassa penkissä jotta on sit syksylläkin joku kukassa.
Palava rakkaus.
Vanhan ajan perenna, viihtyy auringossa, kasvaa korkeaksi ja kukkii kauan.
Suosittelen särkyneen sydämen rinnalle :)
Suositelkaa jotain te joilla silmää näihin asioihin... ja tietämystä kasveista.
Ap