Onko lastenne isät sataprosenttisesti vai semiläsnä lasten elämässä?
Kommentit (17)
100% läsnä, hoitaa vauvaa lähes siinä missä minäkin. Toivottavasti rooli pysyy vahvana lapsen kasvaessakin.
Semiläsnä, on paljon töissä ja kotona ruutu näyttäisi olevan kiinnostavampi katselunkohde kuin lapset.
Lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Isä oli mahdollisuuksien mukaan 100 pros läsnä - mutta lapset eivät sitä halunneet, vaan katkaisivat välut isäänsä. Kaikki.
Ei ole isä läsnä juuri ollenkaan. Olemme eronneet. Ydinperheenäkin minä olin lasten kanssa tiimi. Ex oli joku toinen aikuinen, mutta ei ollut lähellä lapsia.
Omasta mielestään 100%mutta mun mielestä korkeintaan semiläsnä
En ole 100% läsnä, päivätyössä kun käyn.
Välillä on myös käytävä salilla, kaupassa yms..
Eli veikkaan että noin 65% läsnä.
aina kun ei ole töissä niin on hyvinkin läsnä, enemmän kuin itse jaksan olla. Mies vaan sattuu olemaan töissä sen 10- 12 h joka päivä (ei siis ole vapaapäiviä), joten siinä mielessä ei ole hirveästi lapsen elämässä
Pikkulapsiaikana isä jatkuvasti töissä, mutta teini-iästä lähtien isä ollut vahvasti lasten tukena ja opastajana ja kuuntelijana ja kannustajana.
Lasten isukki on 100% kuollut. Saattaahan tuo silti olla hengessä mukana. Mene ja tiedä.
Miten voi olla sataprosenttisesti läsnä?
Mies oli ihan yhtä paljon kuin minä läsnä lasten elämässä, jaettiin vanhempaislomatkin. Oli myös eron jälkeen, yhteishuoltajuudella mentiin. Nyt lapset aikuisia ja molempiin vanhempiin lapsilla hyvät välit.
Hyvin on läsnä laskemme elämässä, itse asiassa joskus jopa enemmän kuin minä. Esimerkiksi keväällä kävin töissä ihan normaalisti ja mies oli etätöissä kotona hoitaen samalla myös kotijutut, lasten koulujuttujen auttamiset ja muut asiat. Valitsin hyvän miehen, ihan parhaan.
Luulen että on. En tiedä, en ole nähnyt lapsiani vuoteen.
110%, koska hänellä on joustavemmat työajat, ja rakastaa lastaan.
Ei ole läsnä, koska aviomies ei ole isä. Aviomies taas on lapseni kanssa paljonkin.
T:Anon
Vierailija kirjoitti:
Lasten isukki on 100% kuollut. Saattaahan tuo silti olla hengessä mukana. Mene ja tiedä.
Mitä alapeukutat? Ihan itse kuoli. Syytön minä sihen olen. Valitettava tapaus.
Mun lapsilla on kaikilla sama isä ja hän on 100% läsnä