Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku soittaa mulle tuntemattomasta numerosta.

Vierailija
24.05.2013 |

Siis niin, ettei numeroa näy lainkaan, vaan tekstinä on Tuntematon numero. Kukaan tuttavapiiristäni ei käytä peitettyä numeroa. Mistä voi tulla? Puhelinmyyjikkäkin näkyy aina numero. Epäilen vahvasti  erästä henkilöä, mutta mitäänhän en voii todistaa. Tuleeko teille usein näitä soittoja. Kerran vastasin a toisessa päässä oli hiljaista. Spooky...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:51"]

Ei pitäisi tulla mitään puheluita sairaalalta tai poliisiltakaan. Ap 

[/quote] Mutta joskus voi tulla, vai mitä? Jos omaisesi joutuu onnettomuuteen, olisi aihetta vastata puhelimeen.

Vierailija
22/26 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:51"]

Ei pitäisi tulla mitään puheluita sairaalalta tai poliisiltakaan. Ap 

[/quote] Mutta joskus voi tulla, vai mitä? Jos omaisesi joutuu onnettomuuteen, olisi aihetta vastata puhelimeen.

[/quote]

Näitä puheluita tulee lähes päivittäin. Ei ole kukaan joutunut onnettomuuteen tänä aikana. Häiriköinniltä vaikuttaa....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vastata?

jos mulle soittaa joku puhelinmyyjä, mä sanon vain kohteliaasti, että en nyt osta tai tilaa mitään, kiitos vaan. Se loppuu siihen. Ettekö te osaa sanoa ei?

työtäänhän ne tekee. Eikä ne ole edes vaarallisia ;D

sama juttu, jos on jotainmuuta, mitä mä en halua kuunnella. Mä vastaan ja sanon, ettei ole nyt aikaa valitettavasti, eikä kiinnosta. Kiitos ja kuulemiin.

yksinkertaista ja tehokasta. Vie muutaman sekunnin, eikä soittele sama enää.

Vierailija
24/26 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran ihmettelin outoa numeroa ja ensin en meinanntu soittaa, mutta sain selville, että alku on kaupungin numero. Soitin takaisin ja kannatti soittaa, sillä kyse oli siitä, että olin maksanut erästä laskua liikaa. Ts. laskua hyvitettiin eräästä syystä ja en ollut muistanut asiaa, vaan maksanut koko summan. Halusivat ihan oma-aloittteisesti maksaa liikasuorituksen takaisin. 

Vierailija
26/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tiedä, esimerkiksi lääkärin, soittavan, tuntemattomat numerot  (fonecta ei kerro) saavat eston hylkäämisen jälkeen. Puhelinmyynti on niin kiivasta ettei jaksa aina olla ns kohtelias kieltäytyjä. Puhelinmyyjillä on lisäksi kymmenittäin random numeroita joita ei ole rekisteröity joten esto kaikkiin joista ei näy omistajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan