Taas vauvauutisia, mutta ei vaan meille :(
Voi mikä kateus, kun muille tulee vauvoja, mutta ei meille. :(
Kommentit (21)
Kiitos. Eihän siihen tarvisi kuin seksiä, mutta ei meillä harrasteta sellaista...
ap.
Ei tule meillekkään. Vaikka seksiä onkin.
Ei kuulu ei näy vaikka on vuosia yritetty. :(
Yksi lapsi meillä on jo kuitenkin. <3
Tuttu tunne...
Yritystä takana 1,5 vuotta. Tutkimussakin käyty, mutta mitään selkeää syytä ei ole löytynyt. Lähipiiriin ja työkavereille on tänä aikana tullut vauvoja ihan urakalla. Ja moni on taas raskaana uudestaan.
Sama täällä. Kakkosta tahkottu 2,5 vuotta. Nyt ei edes hoidot näytä tuottavan tulosta.
Tsemppiä kaikille.
Meillä esikoista yritettiin 5v, joten tiedän todellakin tunteenne.
Mä voin kertoa, että aina seksikään ei riitä. Meidän lapsi tuli lapsettomuushoidoilla, toisin niillä ei toista ole aikaiseksi saatu :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:06"]
Kiitos. Eihän siihen tarvisi kuin seksiä, mutta ei meillä harrasteta sellaista...
ap.
[/quote]
tuttu tunne täälläkin! yritystä takana 6 vuotta ja 3 keskenmenoa. ymmärrän sua ap täysin! olen iloinen ystävieni ja kavereiden uutisista, mutta silti kateus kalvaa pahasti. viimesimmän keskenmenon jälkeen mieheltä hävisi halut melkein kokonaan. hyvin ahdistava tilanne kaikenkaikkiaan! tsemppiä kohtalotovereille!
Menkää hoitoihin, ei siellä tarvitse kertoa että ette seksiä harrasta.
9 jatkaa.. mä menisin tutkimuksiin ja hoitoihin, mutta on vissiinkin liian iso kolaus miehisyydelle ettei hää halua tutkimuksiin, ja minä hyväksyn sen. toisaalta harmittaa, mutta kunnioitus on toista kohtaan tärkeintä.
Täytyy tarkentaa tuota kommenttiani sen verran, että toki tiedän, ettei aina se pelkkä seksi riitä. Meillä on jo lapsia, jotka on saatu ilman hoitoja. Nyt vain on seksi ihan loppunut, ei ole ollut ainakaan kahteen vuoteen kertaakaan. Vauvakuume on kuitenkin kova. Ja ennen kuin joku sanoo, että turhaa valitan, että siitä vain hommiin, niin ei se vaan enää näin pitkän tauon jälkeen niin helposti minulta onnistukaan. :( Välillä tuntuu, että jos tähän "lapsettomuuteen" (anteeksi, huono sanavalinta) olisi joku muu syy, niin mun olisi se helpompi hyväksyä.
Ja vaikka meillä onkin jo lapsia, niin silti se on todella raastavaa, kun haluaisi vauvaa, mutta ei tule...
ap.
Mä en ymmärrä...
Haluat vauvan, mutta ei vaan tule koska seksiä ollut viimeks 2 vuotta sitten...
Naurettavaa. Ei teidän ongelma ole vauvattomuus (ja lapsiahan teillä olikin) vaan ihan muu.
Hoitakaa parisuhde kuntoon.
Siis sun ongelmasi on se, ettet pysty aloittamaan seksielämää uudelleen miehesi kanssa?
Sori vaan, mutta multa ei ainakaan sympatiaa tihku. Just tässä katselen vierestä, kun hyvä ystäväni piiikittää itseensä hormoneja, ramppaa labrassa, harrastaa seksiä juuri lääkärin määräämiin aikoihin (vaikkei vähempää voisi kiinnostaa), kärsii hormonien aiheuttamista mielialanvaihteluista, joutuu ties mihin alapään "rämppäyksiin" - ja maksaa tästä kaikesta vielä todella paljon. Saadakseen edes sen yhden lapsen.
Eli todellakin valitat ihan turhaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:11"]
Mä en ymmärrä...
Haluat vauvan, mutta ei vaan tule koska seksiä ollut viimeks 2 vuotta sitten...
Naurettavaa. Ei teidän ongelma ole vauvattomuus (ja lapsiahan teillä olikin) vaan ihan muu.
Hoitakaa parisuhde kuntoon.
[/quote]
Juuri tällaisten kommenttien takia en aluksi halunnut kertoa yhtään vauvattomuuden syistä. Aletaan syytteleen ja vähätteleen ja aivan kuin en saisin potea surua siitä, ettei tule vauvaa.
Ei meidän parisuhteessa ole muutoin mitään vikaa. Seksittömyyteenkin on ollut silloin alussa syynsä.
ap.
Katsoa milloin otollisin aika ja sitten painaa ku aropupu.
Ymmärrän kyllä, että tuo rassaa, mutta tuohan on sama kuin voivottelisi, ettei tule lottovoittoa kun ei edes lotonnut.
Että sikäli kyllä ihan eri tilanne kuin niillä, jotka seksistä huolimatta eivät saa lasta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:45"]
9 jatkaa.. mä menisin tutkimuksiin ja hoitoihin, mutta on vissiinkin liian iso kolaus miehisyydelle ettei hää halua tutkimuksiin, ja minä hyväksyn sen. toisaalta harmittaa, mutta kunnioitus on toista kohtaan tärkeintä.
[/quote ekana mies tutkimuksiin koska se on kaikista yksinkertaisinta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:24"]
Ymmärrän kyllä, että tuo rassaa, mutta tuohan on sama kuin voivottelisi, ettei tule lottovoittoa kun ei edes lotonnut.
Että sikäli kyllä ihan eri tilanne kuin niillä, jotka seksistä huolimatta eivät saa lasta.
[/quote]
Juu, on tietenkin eri tilanne, mutta tarvitseeko edes olla sama tilanne, että saa harmittaa ja kaivata vauvaa?
ap.
Teillä oli jo vauvoja, ne kasvoivat. Älä valita. Sun ei tarvitse edes seksiä harrastaa. In fact, saisinko mä tulla sun paikalle? Sinä voit tulle tänne ja elää mun sinkkuelämääni. Ei lapsia, ei vauvoja, ei seksiä, ei miehiä.
Ei vauvakuume ole vain lapsettomien etuoikeus. Ihan yhtälailla saa kuumeilla vaikka 10 lapsen äiti.
Ikävä kuulla, ettei teille tule vauvaa. Toivon, että tulee ja pian! Tsemppiä ja mukavaa kesää!