Alkas nyt ne menkat.
Tänään kp 29/28-30 ja se menkkamainen juilinta ollut alavatsalla jo monta päivää. Tuttu turvotus tullut ja vuoto vaan ei ala. Ärsyttävää.
Kommentit (14)
Siihen asti elän toivossa, että ne menkat alkaisi.
Ei se nyt katastrofi ole jos olisin raskaana, mutta tarkoitus nyt ei ollut että toinen lapsi tulisi ihan vielä. Ehkäisystä ollaan huolehdittu. Mutta onhan sitä kait ennekin ihmiset tulleet raskaaksi vaikka kondomia olisi käytetty ihan oikein? Ei kyllä olla huomattu, että se olisi mennyt rikki että tuskinpa olen raskaana.
t.ap
eikä menkkoja näy. Pientä tuhruilua vaan... Ärsyttää:-/ Testi näytti negaa kp32.
Nimittäin jos niin eipä olisi eka kerta että jollekin testit näyttää ensin negaa vaikka onkin raskaana..
Vai pistääkö helle kierrotkin jo sekaisin ;-)
jos ei menkkoja edelleenkään näy, teen testin. T. 4
Vierailija:
Nimittäin jos niin eipä olisi eka kerta että jollekin testit näyttää ensin negaa vaikka onkin raskaana..Vai pistääkö helle kierrotkin jo sekaisin ;-)
Ap täällä siis edelleen. Minä testasin eilen ja selvä nega oli. Menkat vaan edelleen hukassa.
Harmittaa.
Joku fiksu on keksinyt, että kun työnnät pumpulipuikon emättimeen niin näet onko menkat alkamassa. Eli vaikka vuotoa ei vielä olisi tulee pumpulipuikkoon verta tai ainakin punertavaa valkovuotoa. Jos tulee vain valkovuotoa ei oo menkat vielä alkamassa.
Varmaan tulee puikkoon verta kun mennään ronkkimaan sillä emättimeen! ei oo totta...
ja tänään lorissut kuin pistetty sika
Samallalailla kaivellaan pumpulipuikoilla kun tauteja testataan? Pumpulipuikolla voi nähdä n. vrk:ta aikasemmin menkkojen alun.
Pelkää valkovuotoa tuli puikkoon. Nyt on jo siis kp 31/28-30. Haluisin että vuoto alkaa. Yleensä vuodon alkaessa häviää tää ällö turvotus ja alamahan juilinta loppuu.. Mutta ilmeisesti jos pumpulipuikkotestä uskominen ei toivoa vuodosta vielä vuorokauteen? ;-)
t. ap
Testaa, niin tiedät. Jos saat haluamasi negan, vuoto todennäköisesti alkaa parin päivän sisällä.
Ja niin puhdas nega kun voi olla.
Mä oisin varmaan tehnyt jo... Suurin osahan kyllä näyttää plussaa jo ennen oletettua menkkojen alkamista - tai haamua ainakin!