Alppilan opettaja perussuomalaisiin
Muistaako kukaan, kun täällä joku (=minä ainakin) kirjoitti juuri noin silloin kohun villeimpään aikaan, kun moni väitti ettei saa töitä enää mistään?
Kommentit (4)
Ja lisäys vielä, että eihän tuo vielä mitään työpaikkaa ole saanut, ainoastaan liittynyt puolueen jäseneksi ja yrittää eurovaaleissa, joissa pitäisi saada kyllä todella paljon ääniä läpi päästäkseen.
Tyypillistä persua. Ei tarvitse noudattaa lakeja tai sääntöjä. Onhan niillä siellä riveissään varkaita, raiskaajia ja muitakin lainrikkojia. Kyllä sinne sekaan sopii yksi varoituksen saanut kuumakalleopekin.
"Onhan niillä siellä riveissään varkaita, raiskaajia ja muitakin lainrikkojia. Kyllä sinne sekaan sopii yksi varoituksen saanut kuumakalleopekin."
Sama juttu tietysti kokoomuksenkin kanssa...mutta kuka haluaa äänestää jonkun julkkiksen eurovaaleissa Brysseliin?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 06:22"]
Muistaako kukaan, kun täällä joku (=minä ainakin) kirjoitti juuri noin silloin kohun villeimpään aikaan, kun moni väitti ettei saa töitä enää mistään?
[/quote]
Tähän loppui sympatiat tätä opea kohtaan minun puoleltani täysin. Jo silloin alkoi vähän epäilyttää, kun rehvasteli *varoituksen* saatuaan, että oli voittanut keissinsä kokonaan. Varoitus on vakava paikka missä tahansa työpaikassa ja vähentää uusia työllistymismahdollisuuksia tuntuvasti. Nyt jo mietityttää, miksi otti niin poikkeuksellisen kovan pultin juuri tuosta ei-suomalaisen näköisestä oppilaasta...