Miten sinusta näkee että sinulla on hyvä itsetunto?
Kommentit (9)
Olen siitä jännä että minulla tavallaan on hyvä ja tavallaan huono itsetunto. Hyvä esimerkiksi etten juurikaan kiinnitä kehossani huomiota huonoihin kohtiin tai korosta niitä ja tiedän että näytän ihan hyvältä ja osaan kantaa itseni ylpeästi. Sitten toisaalta olen herkkä ja aika epävarma omasta osaamisestani ja kyvyistäni,enkä juurikaan usko itseeni missään.
Yleensä seksikumppanien määrästä.
Naisella hyvä itsetunto tarkoittaa pientä määrää kumppaneita. Miehellä taas lukuisat kumppanit ovat hyvän itsetunnon merkki.
Siten, että minulle saa olla ilkeäkin ja silti saatan kestää sen raivostumatta, koska en jaksa moisen vastuksen takia suuttua. Ei vaan jaksa pikku ikävyyksistä hermostua ; )
Kolmonen, ihan kuin minä. Miten pystyis saamaan lisää varmuutta ja vaikka sitä toisaalta jo on mutta...
Hyvä itsetunto ja -luottamus tulee yleisolemuksessani esille hyvänä ryhtinä ja reippaana olemuksena. Vuorovaikutustilanteissa se näkyy suorana katseena, rohkeutena puhua selkeästi sekä hymyillä aidosti. (Tylyt tyypit saattavat tietysti tulkita hymyn huonon itsetunnon merkkinä ikään kuin kalastelisi hyväksyntää, mutta itse ajattelen, että asia on päinvastoin.)
En tarvitse ihmisiä tai somea ympärilleni missään muodossa. Näin vaikutan erakolta, mitä kaiketi olenkin. Minulla on äärettömän hyvä olla näin, yksin perheeni kanssa, sitä ei ymmärretä.=)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:06"]
Yleensä seksikumppanien määrästä.
Naisella hyvä itsetunto tarkoittaa pientä määrää kumppaneita. Miehellä taas lukuisat kumppanit ovat hyvän itsetunnon merkki.
[/quote]
Mulla tämä menee ihan eri päin. Huono itsetuntoni tarkoittaa sitä, että esim. häpeän kroppaani = vähän seksikumppaneita. Jos olisin itsevarma, niin olisin viettänyt vähintäänkin villin nuoruuden paneskellen melkein ketä tahansa.
Minä näytän siltä, että minulla olisi hyvä itsetunto. Oikeasti feikkaan, koska olisi vaarallista, jos toiset saisivat tietää, millainen surkimus todellisuudessa olen.