Onko kuusi lasta liikaa...?
Edellisestä liitosta kolme jo teini-ikäistä lasta, uudessa liitossa kaksi taaperoikästä ja vauvakuumetta vaikka ajattelin tämän viimeisimmän olevan viimeinen.
Kommentit (17)
Tee siltä, miltä itsestä tuntuu. Älä kysele muilta. Se on sinun elämäsi. Mitä tahansa päätät, se on hyvä päätös.
Meillä on kaksi lasta eikä kolmatta ole tulossa koska se olisi mielestäni liikaa mutta yksi oli liian vähän.
Nämä on kuitenkin makuasioita niin paha on mennä sinun puolesta mitään sanomaan.
Tiedän perheen jossa on 7 lasta eikä ainakaan päällepäin näyttäisi olevan ongelmia.
Miten voi olla vauvakuumetta jos talossa on jo 2 taaperoa? Olet vahva jos haluat tuohon vielä vauvan.
On liikaa.,ei ne ole vauvoja kuin pienen hetken sitten lauma isoja volkkeja jaloissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit kyllä typerryttävät naisen totaalisesti.
Mun mies sai vauvakuumeen ennen minua. Eikä me olla todellakaan ainut pariskunta joilla asiat meni näinpäin joten olet kyllä nyt turhaan pätemässä siinä naisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tee siltä, miltä itsestä tuntuu. Älä kysele muilta. Se on sinun elämäsi. Mitä tahansa päätät, se on hyvä päätös.
Tämä on kyllä hölmö neuvo. Sanoisit varmaan samaa 26-vuotiaalla kroonisesti vauvakuumeilevalle seitsemän lapsen äidille, jonka lapsista lähes kaikki on huostaanotettu tai isiensä yksinhuollossa? Mutta kun sun elämä ja sun päätös ja jos se on sun päätös niin se on hyvä päätös <3<3<3 - lapsista viis.
Ei.
Olen 6 lapsisesta perheestä. Nyt aikuisena on kiva, kun on paljon porukkaa. Sisarten puolisot ja lapset. Haaste, että tarvitaan bussi, jos koko jengillä liikutaan.
Meillä on yksi lapsi, ja se on tarpeeksi. Minusta kuusi lasta kuulostaa painajaiselta.
Tee niin monta lasta kuin pystyt elättämään yksinkin. Miehesi saattaa kuolla tänään. Sama tietysti toisinpäin. Jos sinusta aika jättää, pystyykö miehesi yksin huolehtimaan katraasta, maksamaan vaatteet ja puhelimet ja harrastukset ja opinnot?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Olen 6 lapsisesta perheestä. Nyt aikuisena on kiva, kun on paljon porukkaa. Sisarten puolisot ja lapset. Haaste, että tarvitaan bussi, jos koko jengillä liikutaan.
Eikö ole omia autoja perhekunnittain? Vai miksi kaikkien pitää mennä samalla autolla.
Ei ole. Saat mun kiintiön kun mä en halua enkä edes pysty :)
Osallistu toki keräykseen - tehdään yhdessä paskempi maailma lapsillesi.
Onhan 6 lasta jo aika lauma. Meillä on vain kaksi ja se riittää!
ei ole (vanhempien) a.ö ihan paikallaan. eivät tiedä että ehkäisykin on keksitty. vesipää pennuista tulee varmaan koulu kiusattuja. mieti sitä kun jatkuvasti oot tiineenä
Hormonit kyllä typerryttävät naisen totaalisesti.