Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuusi lasta liikaa...?

Vierailija
15.07.2020 |

Edellisestä liitosta kolme jo teini-ikäistä lasta, uudessa liitossa kaksi taaperoikästä ja vauvakuumetta vaikka ajattelin tämän viimeisimmän olevan viimeinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit kyllä typerryttävät naisen totaalisesti.

Vierailija
2/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siltä, miltä itsestä tuntuu. Älä kysele muilta. Se on sinun elämäsi. Mitä tahansa päätät, se on hyvä päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta eikä kolmatta ole tulossa koska se olisi mielestäni liikaa mutta yksi oli liian vähän.

Nämä on kuitenkin makuasioita niin paha on mennä sinun puolesta mitään sanomaan.

Tiedän perheen jossa on 7 lasta eikä ainakaan päällepäin näyttäisi olevan ongelmia.

Vierailija
4/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on.Painjaismaista.

Vierailija
5/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla vauvakuumetta jos talossa on jo 2 taaperoa? Olet vahva jos haluat tuohon vielä vauvan.

Vierailija
6/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
7/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa.,ei ne ole vauvoja kuin pienen hetken sitten lauma isoja volkkeja jaloissa pyörimässä.

Vierailija
8/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit kyllä typerryttävät naisen totaalisesti.

Mun mies sai vauvakuumeen ennen minua. Eikä me olla todellakaan ainut pariskunta joilla asiat meni näinpäin joten olet kyllä nyt turhaan pätemässä siinä naisten kustannuksella.

Vierailija
9/17 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee siltä, miltä itsestä tuntuu. Älä kysele muilta. Se on sinun elämäsi. Mitä tahansa päätät, se on hyvä päätös.

Tämä on kyllä hölmö neuvo. Sanoisit varmaan samaa 26-vuotiaalla kroonisesti vauvakuumeilevalle seitsemän lapsen äidille, jonka lapsista lähes kaikki on huostaanotettu tai isiensä yksinhuollossa? Mutta kun sun elämä ja sun päätös ja jos se on sun päätös niin se on hyvä päätös <3<3<3 - lapsista viis. 

Vierailija
10/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
11/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olen 6 lapsisesta perheestä. Nyt aikuisena on kiva, kun on paljon porukkaa. Sisarten puolisot ja lapset. Haaste, että tarvitaan bussi, jos koko jengillä liikutaan.

Vierailija
12/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi, ja se on tarpeeksi. Minusta kuusi lasta kuulostaa painajaiselta.

Tee niin monta lasta kuin pystyt elättämään yksinkin. Miehesi saattaa kuolla tänään. Sama tietysti toisinpäin. Jos sinusta aika jättää, pystyykö miehesi yksin huolehtimaan katraasta, maksamaan vaatteet ja puhelimet ja harrastukset ja opinnot?

Vierailija
13/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Olen 6 lapsisesta perheestä. Nyt aikuisena on kiva, kun on paljon porukkaa. Sisarten puolisot ja lapset. Haaste, että tarvitaan bussi, jos koko jengillä liikutaan.

Eikö ole omia autoja perhekunnittain? Vai miksi kaikkien pitää mennä samalla autolla.

Vierailija
14/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Saat mun kiintiön kun mä en halua enkä edes pysty :)

Vierailija
15/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu toki keräykseen - tehdään yhdessä paskempi maailma lapsillesi.

https://www.worldometers.info/

Vierailija
16/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 6 lasta jo aika lauma. Meillä on vain kaksi ja se riittää!

Vierailija
17/17 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole (vanhempien) a.ö ihan paikallaan. eivät tiedä että ehkäisykin on keksitty. vesipää pennuista tulee varmaan koulu kiusattuja. mieti sitä kun jatkuvasti oot tiineenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme