Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tukin huoltoasemalla pöntön
15.07.2020 |
En ulosteesta vaan jostain syystä käytin liikaa paperia. Edeltävä asiakas oli onnistunut jo reunat kuorruttamaan sillä itsellään, joten ne eivät olleet minun jäljiltäni.
Pahoittelut seuraavalle tulijalle, jolle selvisi kannen aukaistessaan, että pönttö on piripintaan täynnä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viitsinyt mennä sanomaan kassalle, että pönttö on tukossa?
Siinä siivoojatytteli odotteli ulkopuolella, että pääsisi siivoamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Et sitten viitsinyt mennä sanomaan kassalle, että pönttö on tukossa?