Hih, SPURGUILLA ei ole rahaa.
Hih, olen ilmoitellut tori.fi foorumilla tavaroita ja usein spurgut homot (lespot) kyselee tavaroita, mutta heillä ei ole rahaa maksaa.
Miksi kysellä tavaroita jos on persaukinen? Köyhän on turha kysellä jos
sossun luukulta ei ole saanut nostettua rahaa.
Kommentit (12)
Hih, persaukinen taidat olla sinäkin jos jossain nettitorilla rojujasi kauppaat.
Hih, mistä ovat varastaneet tietokoneen ja miksi eivät osaa sitä käyttää. Itse katson s-postini päivittäin 50 - 100 kertaa ja kun olemme tietoyhteiskunnassa niin se ei tarkoita sitä, että ottaisimme rauhassa aurinkoa muutaman päivän vaan tietokoneen s-posti on tarkistettava tunnin välein minimissään.
Jos on homo niin ei kannata hankkia tietokonetta.
Olen samaa mieltä kanssasi. Maailma on kirjava kuin marimekko kangas.
Monenlaista hiihtäjää on netissä.
Tyhmät lesbot on veloissa kun ostavat taloja joihin heillä ei ole varaa.
Juu, harmittavaisia sellaiset jotka ei maksa tilille etukäteen vaan lupaavat tulla noutamaan, mutta päivän koittaessa ei näy mailla eikä halmeilla.
Erään kerran kuljetin ikkunoita pakettiautossa Helsinkiin ja yksi lutka valehteli ettei löydä kehä ykköstä ajaessa Malmia mistään. Sellaista paikkaa hänen mukaan ei ollutkaan Helsingissä. Kertoi, että ei ole rahasta kiinni kun hänen miesrakastelijansa on Lahden rikkaimpia.
Toisen kerran toin sohvaa Nurmijärvelle ja ostajan piti tulla sovittuun paikkaan parkkipaikalle, mutta ei näkynyt eikä kuulunut. Puhelin oli pois päältä. Jossain vaiheessa tuli viesti päivällä, että on eri paikkakunnalla työreissulla ja ei pääse vastaamaan.
Vitun huora.
Lähimenneisyydessä erään pultsarin piti noutaa ostamansa tavara, mutta ei näkynyt eikä kuulunut. Soitin puhelimeen ja sopersi viinanjuojan karhealla äänellä, että ei ole muistanutkaan ja on kaukana nyt.
Vitun homo.
Naiset ovat niin kovin fiksuja, olen ylpeä teistä
Minä keskustelun aloittajamiehenä en kuitenkaan ole ylpeä noista sekopäisistä huumeenkäyttäjänaisista jotka eivät lunasta tavaroita joita lupaavat ostaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:49"]
Minä keskustelun aloittajamiehenä en kuitenkaan ole ylpeä noista sekopäisistä huumeenkäyttäjänaisista jotka eivät lunasta tavaroita joita lupaavat ostaa.
[/quote]
Ja miten yhdistät ap:n tavoin tämän kunkin asiakkaan seksuaaliseen suuntautumiseen?
Ap on sairas ja tarvitsee apua....
JOS hänellä olisi kumppani (eli jos pystyisi parisuhteeseen) niin auttaisin toki. Tuontaosisen epätoivon kohdetessani auttaisin todellakin. Nykyisellään hän ei kuitenkaan pyydä apua eikä pysty kuntoutukseen saati suhteisiin eli päätyy "aikanaan" tekemään jotain todella pahaa.
Kuvottavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 23:49"]
[/quote]
Ja miten yhdistät ap:n tavoin tämän kunkin asiakkaan seksuaaliseen suuntautumiseen?
Ap on sairas ja tarvitsee apua....
JOS hänellä olisi kumppani (eli jos pystyisi parisuhteeseen) niin auttaisin toki. Tuontaosisen epätoivon kohdetessani auttaisin todellakin. Nykyisellään hän ei kuitenkaan pyydä apua eikä pysty kuntoutukseen saati suhteisiin eli päätyy "aikanaan" tekemään jotain todella pahaa.
Kuvottavaa.
[/quote]
Siten yhdistän, että kaikki sekopäiset epärehelliset on homoja, lesboja ja huoria. Se on yksinkertaisen selvä juttu ja siinä ei tarvitse pohtia miten yhdistää jonkin seksuaalisen suuntautumisen.
Jokainen joka ei osaa toimia netissä oikein on huora tai homo ja piste.
Hih, lisäksi homokyselijät ei osaa vastata takaisin s-postiin vaan kun ovat ryyppyputkesta taas päässeet muutaman päivän kuluttua kyselevät onko tavara vielä heitä varten.
Hulluja homoja on paljon.