Nainen, mitä teet, jos mies kätellessä kutittaa kämmenpohjaa sormenpäällä?
Entisaikaan ennen koronaa mua kätellessä vanhemmilla miehillä oli tapana kutittaa sormenpäällään kämmenpohjaa. Mielestäni tuo on ällöttävää, ihan kuin ilmaisisi, että haluaisi kutittaa muualtakin. En tiedä mitä tuolla oikeasti tarkoitetaan, mutta musta se on inhottavaa. Eli miten tulkitsette tuon ja miten siihen kuuluisi reagoida? Itse olin kuin en olisi huomannutkaan...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napakka potki nivusiin.
siis potku, tarkoitin
Eli vastaat hellään kutitteluun kivuliaalla väkivallalla? Asia selvä :o
Joo, napakka potku munille, ja kun se nilkki kiemurtelee siinä maassa naama violettina, voi asian vielä viimeistellä painamalla piikkikorolla poskeen. Oppiihan oman paikkansa tässä seurueessa.
Eipä ole tapahtunut, mutta kädenpuristukseni on sen verran napakka, että siinä toinen ei kutittelemaan pääse.
Kun mies tekee tuon toiselle miehelle, tarkoittaa se että kättelijä kuuluu vapaamuurareihin. On eräänlainen tunnustelu siitä, että kuuluuko vastapuoli myös tähän kulttiin.
En sitten tiedä mitä tarkoittaa, kun mies tekee noin toiselle naiselle.
Mies haluaisi seksiä kun kutittelee kätellessä kämmentä. Vieläkö nykyäänkin tuota käytetään.
Miten se on mahdollista kun kätellessä kämmenet ovat vastakkain aika tiiviisti veltollakin kättelijällä?
Ei ole vielä tähän mennessä tapahtunut vaikka tuhansia miehiä olen kätellyt. Luultavasti katsahtaisin miestä niin terävästi että hän pomppaisi metrin taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tapahtunut, mutta kädenpuristukseni on sen verran napakka, että siinä toinen ei kutittelemaan pääse.
Aloittajan kannattaa opetella kättelemään kuin Sylvi Saimo niin ei kutitella.
Mulle on tapahttnut tuo useinkin. Sen merkitystä en ole saanut selville, mutta se on tuntunut jonkinlaiselta semihäirinnältä. Tulee limainen idioottikuva niin tekevästä miehestä.
Yleensä heillä on itsellään sellainen ilme, että ovat hyvin tyytyväisiä itseensä ja ilmeisesti luulevat olevansa todella hyviä tyyppejä ja kuvittelevat sen kutituksen olevan hauskaa naisen mielestä.
Ei ole vielä koskaan päässyt tapahtumaan, Luojan kiitos, sillä kättelen nopeasti ja napakasti. Kerran käsi alas ja sitten irti.
Yksi inha mieheni sukulainen laittoi aina peukalon kämmeneensä, kun kätteli.
Hymyili vielä irstaasti.
Onneksi kuoli.🤮
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennän lippaan ja suolistan.
Tyhjennän suolen ja lipaston.
The Joy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutittelen häntä nenänpäästä nyrkillä >:
Aika herkkiä ootte, kun tällaisessakin heti turvautuminen väkivaltaan...
mutta eikö se just tuommonen kutittelu tarkoita että kutittaja haluaa nyrkkiä ruumiin aukkoihinsa
No ilmankos joskus etelänmatkalla hotellin henkilökuntaan kuuluvat miehet kutittelivat 13 vuotiaan kämmentä antaessaan vaihtorahat. Ikinä en ole muualla kutittelijoihin törmännyt enkä kuullut moisesta.