Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä teet, jos mies kätellessä kutittaa kämmenpohjaa sormenpäällä?

Vierailija
14.07.2020 |

Entisaikaan ennen koronaa mua kätellessä vanhemmilla miehillä oli tapana kutittaa sormenpäällään kämmenpohjaa. Mielestäni tuo on ällöttävää, ihan kuin ilmaisisi, että haluaisi kutittaa muualtakin. En tiedä mitä tuolla oikeasti tarkoitetaan, mutta musta se on inhottavaa. Eli miten tulkitsette tuon ja miten siihen kuuluisi reagoida? Itse olin kuin en olisi huomannutkaan...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ammoisina aikoina tuo oli huomaamaton ehdotus seksiin. Kuulin itse siitä - 60-luvulla (juu, olen vaaanhaaa). Se oli jo silloin vanhanaikaista ja typerää, kun meni suoraan asiaan. En ole itse kyllä koskaan kokeillut.

Voi olla muitakin merkityksiä, toki.

No ilmankos joskus etelänmatkalla hotellin henkilökuntaan kuuluvat miehet kutittelivat 13 vuotiaan kämmentä antaessaan vaihtorahat. Ikinä en ole muualla kutittelijoihin törmännyt enkä kuullut moisesta.

Vierailija
22/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormen katkaisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennän lippaan ja suolistan.

Vierailija
24/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napakka potki nivusiin.

siis potku, tarkoitin

Eli vastaat hellään kutitteluun kivuliaalla väkivallalla? Asia selvä :o

Joo, napakka potku munille, ja kun se nilkki kiemurtelee siinä maassa naama violettina, voi asian vielä viimeistellä painamalla piikkikorolla poskeen. Oppiihan oman paikkansa tässä seurueessa.

Vierailija
25/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tapahtunut, mutta kädenpuristukseni on sen verran napakka, että siinä toinen ei kutittelemaan pääse.

Vierailija
26/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tekee tuon toiselle miehelle, tarkoittaa se että kättelijä kuuluu vapaamuurareihin. On eräänlainen tunnustelu siitä, että kuuluuko vastapuoli myös tähän kulttiin.

En sitten tiedä mitä tarkoittaa, kun mies tekee noin toiselle naiselle.

Vierailija
27/35 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi seksiä kun kutittelee kätellessä kämmentä. Vieläkö nykyäänkin tuota käytetään.

Vierailija
28/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista kun kätellessä kämmenet ovat vastakkain aika tiiviisti veltollakin kättelijällä?

Ei ole vielä tähän mennessä tapahtunut vaikka tuhansia miehiä olen kätellyt. Luultavasti katsahtaisin miestä niin terävästi että hän pomppaisi metrin taaksepäin.

Vierailija
29/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tapahtunut, mutta kädenpuristukseni on sen verran napakka, että siinä toinen ei kutittelemaan pääse.

Aloittajan kannattaa opetella kättelemään kuin Sylvi Saimo niin ei kutitella.

Vierailija
30/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahttnut tuo useinkin. Sen merkitystä en ole saanut selville, mutta se on tuntunut jonkinlaiselta semihäirinnältä. Tulee limainen idioottikuva niin tekevästä miehestä.

Yleensä heillä on itsellään sellainen ilme, että ovat hyvin tyytyväisiä itseensä ja ilmeisesti luulevat olevansa todella hyviä tyyppejä ja kuvittelevat sen kutituksen olevan hauskaa naisen mielestä.

Vierailija
31/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koskaan päässyt tapahtumaan, Luojan kiitos, sillä kättelen nopeasti ja napakasti. Kerran käsi alas ja sitten irti.

Vierailija
32/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limanuljaska

Vierailija
33/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi inha mieheni sukulainen laittoi aina peukalon kämmeneensä, kun kätteli.

Hymyili vielä irstaasti.

Onneksi kuoli.🤮

Vierailija
34/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennän lippaan ja suolistan.

Tyhjennän suolen ja lipaston.

Vierailija
35/35 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Joy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutittelen häntä nenänpäästä nyrkillä >:

Aika herkkiä ootte, kun tällaisessakin heti turvautuminen väkivaltaan...

mutta eikö se just tuommonen kutittelu tarkoita että kutittaja haluaa nyrkkiä ruumiin aukkoihinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi