Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastavatko liikunnalliset ihmiset parempaa seksiä kuin lihavat?

Vierailija
14.07.2020 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava nainen (bmi30) mutta en todellakaan ole huonokuntoinen. Harrastan tanssia, kuntosalia ja joogaa ja erityisesti jooga tekee musta notkean. Tykkään seksistä, mussa asuu pieni nymfo. Ainut harmi on se että mies ei jaksa kannatella mua mutta eiköhän me pärjätä sen asian kanssa kun kaikki muut onnistuu. Eli se että nainen on lihava, ei tarkoita sitä ettei se jaksaisi sängyssä tehdä yhtään mitään..

N31

Heh!! Et kuitenkaan ilmeisesti harrasta tarpeeksi mainitsemiasi liikuntamuotoja. Sano vielä et sulla on semmoset geenit ettet laihu ja vaikka kuinka syöt terveellisesti niin paino vaan pysyy. Olet myös varmasti todella hyvässä kunnossa, salli mun nauraa.

Vierailija
22/37 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että keskimäärin hyvässä kunnossa olevien naisten kanssa seksi on parempaa, mutta jostain syystä lihavat naiset ovat parempia ottamaan suihin.

Tästä ilmeisesti suurempikin otanta? Minun tutkimuksen mukaan ei kiinnosta antaa suuseksiä eikä ole edes kovin hyvä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava nainen (bmi30) mutta en todellakaan ole huonokuntoinen. Harrastan tanssia, kuntosalia ja joogaa ja erityisesti jooga tekee musta notkean. Tykkään seksistä, mussa asuu pieni nymfo. Ainut harmi on se että mies ei jaksa kannatella mua mutta eiköhän me pärjätä sen asian kanssa kun kaikki muut onnistuu. Eli se että nainen on lihava, ei tarkoita sitä ettei se jaksaisi sängyssä tehdä yhtään mitään..

N31

Heh!! Et kuitenkaan ilmeisesti harrasta tarpeeksi mainitsemiasi liikuntamuotoja. Sano vielä et sulla on semmoset geenit ettet laihu ja vaikka kuinka syöt terveellisesti niin paino vaan pysyy. Olet myös varmasti todella hyvässä kunnossa, salli mun nauraa.

Koetko olevasi parempi ihminen tai kuten ap, parempi seksissä? Säälittävää.

eri

Vierailija
24/37 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Ei, mä tykkään myös hyvästä ruuasta. Mulla ylipaino on lähinnä takapuolessa, reisissä ja rinnoissa. Ai niin, ja sitähän sanotaan että sperma lihottaa nieltynä, varmaan johtunee siitäkin 😜

N31

Vierailija
25/37 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Koetko, että olet keskiverto kunnossa painoosi nähden ja muutkin saman painoiset pystyvät samaan kuin sinä?

Vierailija
26/37 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha on vastenmielinen molemmilla sukupuolilla ja haittaa seksin harrastamista.

Vierailija
27/37 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että keskimäärin hyvässä kunnossa olevien naisten kanssa seksi on parempaa, mutta jostain syystä lihavat naiset ovat parempia ottamaan suihin.

Tästä ilmeisesti suurempikin otanta? Minun tutkimuksen mukaan ei kiinnosta antaa suuseksiä eikä ole edes kovin hyvä siinä.

Itselläni hyvin rajoittunut otanta lihavien naisten suihinottotaidoista.

Voisiko alkuperäisen lainauksen käsitys johtua siitä, että jos on hyvässä kunnossa ja fit vartalo, niin haluaa mieluummin muuta seksiä, ja suihinotossa ei haittaa vaikka olisi vähän enemmän painoa ja leveyttä. Tai, ajatus siitä, että lihavilla naisilla on parempi ruokahalu, niin voihan se kiihottaa kun kalu vaeltaa suussa.

Vierailija
28/37 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Koetko, että olet keskiverto kunnossa painoosi nähden ja muutkin saman painoiset pystyvät samaan kuin sinä?

Ihan varmasti pystyvät! Se että nainen on lihava, ei tarkoita että olisi automaattisesti huonokuntoinen. Eri asia sitten on jos BMI lähentelee 35->. Myös hoikka nainen voi olla huonossa kunnossa. Ystäväni on todella hoikka ja BMI normaali, hän ei kuitenkaan jaksanut kanssani juosta lenkillä ja kuntosalilla teki todella pienillä painoilla. Ei juurikaan siis harrasta liikuntaa ja sen huomasi kunnossa.

N31

Vierailija
29/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen eron huomaa jos ei ole treenannut vähään aikaan. Eron huomaa mun mielestä coressa ja hengityksessä.

Sitten kun on hyvä kestävyystreeni päällä niin jaksaa aerobista helposti sen 4-6h.

Mulla on aina tavoitteena aina vähintään kaksi orgasmia vaimolle, kolmaskin on suotavaa. 😊

30/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun kaksi litteää vatsaa on vastakkain, niin penis menee paljon syvemmälle. Sitten kun nainen on kevyt, jaksaa kannatella polvitaipeista ja jyystää seinää vasten.

Vierailija
31/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalokyttääjä kirjoitti:

Kyllä, kun kaksi litteää vatsaa on vastakkain, niin penis menee paljon syvemmälle. Sitten kun nainen on kevyt, jaksaa kannatella polvitaipeista ja jyystää seinää vasten.

Edellyttäen, että et ole kaupungin vuokratoissa asuva Batteryä litkivä lippistyyppi.

Vierailija
32/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä mitä seksisltään haluaa. Jos haluaa harrastaa akrobaattiseksiä, niin varmaan joku voimistelija on siihen paras Sitten pitää vain toivoa ettei tule sellaista vammaa että ei kykenekään enää olemaan urheilullinen, koska tietää ettei toinen sitten enää nauti. Itselläni miehen taitavuus ilmenee suhteessa minuun, joten parasta seksiä saan mieheltäni, jonka kanssa luemme toisiamme niin hyvin. Asentokikkailut on kokeiltu silloiin nuorena, ja huomattu että paljon melua tyhjästä. 

Vastaan siis että ei väliä kunhan ylipäätään kykenee suoriutumaan.

Vierailija
33/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla vähän säkki. Tykkäisitkö jos puristaisin sun naaman mun reisien väliin niin, että sun kieli pullahtaisi ulos suoraan mun sisään. Muuta iloa en usko, että pystyisit tarjoaamaan.

Vierailija
34/37 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijät ovat tuhonneet jalkovälinsä, mikään ei toimi.

Vierailija
35/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin fitnestä harrastavan naisen kanssa vähän aikaa ja seksi oli häneltä pelkkää lahnaamista ja kitinää. Pyöreämmät naiset ovat mielestäni keskimääräistä halukkaampia.

36/37 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta on sellainen kunnolla pyöreä nainen, jolla on kuitenkin kunto kohdillaan. Kokemukseni mukaan juuri ne fitnestyypit on niitä lahnoja, jotka vain keskittyvät "näyttämään hyvältä". Ja onhan se paljon kiihottavampaa kosketella pehmeää naista, kuin sellaista luukasaa.

Vierailija
37/37 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo jotai miellyttävää pitää keksii kun ei jaksa kyykätä! möhköfantit ottaakin ekan mustan jonka näkee niille kun kelpaa kaik