Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strap-on miehen kanssa

Vierailija
14.07.2020 |

Poikaystäväni haluaisi kokeilla ns. peggingiä eli minun penetroivan hänet strap-onilla. Olen yleisesti ottaen seksin suhteen avoin ja kokeilunhaluinen, mutta tämä jotenkin ujostuttaa. Onko jollakulla kokemuksia tästä? Miten kaikki sujui?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mennä vain. Turhaa miettimään kahdenkeskisiä juttujanne liikaa.

Nauti tilanteesta hyvä nainen.

Vierailija
2/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja pidän peggingistä todella paljon. Muutaman naisen kanssa saanut harrastaa. Riippunut vähän naisesta miten se on sujunut. Jotkut syttyy ja pitävät todella paljon, jotkut sitten taas ei.

Tärkeää tuossa on mielestäni kunnon huuhtelu (monet eivät hajusta tai sotkusta pidä), paljon liukkaria ja että etenee hitaasti. Ei siis kannata isointa sträppäridildoa ensimmäisenä koittaa. Ensin vaikka sormilla, sitten vähän isommalla dildolla/tapilla ja lopuksi sitten peggaamista.

Itselleni tärkeintä tuossa on eturauhasen stimulointi. Jos haluat tuohon ryhtyä niin käyttäkää aikaa sen etsimiseen. Jotkut miehet eivät siitä kauheasti, tai ollenkaan, pidä, mutta esimerkiksi itselleni se on paras mahdollinen seksuaalinen tuntemus.

Eturauhasen stimulointi peggingissä on helpointa kohdallani kovasta materiaalista tehdyllä dildolla, joustavat eivät jotenkin riitä kunnollisen tuntemuksen aikaansaamiseen.

Voin myös suositella vibrallisia ja/tai kaksipäisiä sträppäridildoja. Se kun nainen saa orgasmin peggingissä on ollut minulle kaikkein parasta seksiä ikinä missään.

Ja jos teillä intoa ja uskallusta löytyy niin fistaaminen on vielä peggingiä parempaa, siinä eturauhasen stimulointi on vielä helpompaa ja intensiivisempää, mutta ensimmäisenä sitä ei kannata koittaa.

Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia. Kokeilkaa yhdessä ajan kanssa mikä tuntuu kivalta ja mikä ei. Älkää ottako asioita liian vakavasti, jos jokin ei tunnukaan kivalta tms... ei ole maailmanloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin ujostutaa?

Laitat vaikka miehesi selälleen niin pääset samalla käsittelemään hänen munaansa.

Vierailija
4/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaikka miehesi selälleen niin pääset samalla käsittelemään hänen munaansa.

Minulla on vähän vaikeuksia toteuttaa sukupuoltani perinteisistä rooleista poiketen, ja se vaatii itseltäni aina melkoista valmistelua. En haluaisi olla tämmöinen, sillä se rajoittaa elämääni (niin seksi- kuin muutenkin).

Halusin vain kuulla rohkaisevista kokemuksista, että uskallan itse ryhtyä toimeen ja mm. etsimään sopivaa välineistöä. Kiitos kaikille kommentoineille!

Vierailija
5/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän vaikeuksia toteuttaa sukupuoltani perinteisistä rooleista poiketen, ja se vaatii itseltäni aina melkoista valmistelua. En haluaisi olla tämmöinen, sillä se rajoittaa elämääni (niin seksi- kuin muutenkin).

Halusin vain kuulla rohkaisevista kokemuksista, että uskallan itse ryhtyä toimeen ja mm. etsimään sopivaa välineistöä. Kiitos kaikille kommentoineille! <3

No tähän voi sanoa että vaikka se tuntuu oudolta, pelottavalta tai muuta niin kannattaa kuitenkin koittaa. Todennäköisesti huomaat ettei ne tunteet tai ajatukset lopulta juurikaan merkkaa. Ei niiden kannata antaa kahlita sinua.

Minulla ollut aikanaan samaa, pelotti tehdä asioita. Kun sen pelon jätti omaan arvoonsa ja teki vaan asioita niin huomasi ettei maailma loppunutkaan tai muuta. Elän nykyään paljon vapaampaa ja täydempää elämää, vaikka välillä niitä pelkoja mieleen nouseekin.

Vierailija
6/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on se että panen naista niin että strap pillussa ja mun kulli perseessä.

Strap siis alavatsallani kiinni, kullini yläpuolella.

Kokemuksia kellään?

Vierailija
7/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit olevasi avoin ja kokeilunhaluinen. Näillä päästään pitkälle. Uusia asioita pitää aina kokeilla avoimmesti. Jos sinulla on halua ja mielenkiintoa pystyt vaikka mihin.

Vierailija
8/11 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan jos yhtään on kiinnostusta. Meillä välillä leikitään kaksipäisellä dildolla. Toinen pää miehen peppuun ja toinen omaan pimppiin. Mies nauttii, kun minä saan samalla nautintoa ja häntä "rankaistaan" Samalla usein hieron omaa klittaa tai miehen munaa.

Vierailija
9/11 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vain kuulla rohkaisevista kokemuksista, että uskallan itse ryhtyä toimeen ja mm. etsimään sopivaa välineistöä. Kiitos kaikille kommentoineille! <3

Laita AP vinkkiä jos oot löytäny / tilannu jonku sträppärin! Tekis mieli poikkiksen kans kokeilla mutta oon pihalla noista. :D

Vierailija
10/11 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hotlips.fi/naisille/tuote/strap-on-harness-pinkki/489250314…

Meillä on toi ja ostettiin siihen pari erilaista dildoa, on ollut hyvä ja ei ollut hinnalla pilattu. :-)

Vierailija
11/11 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa jo aiemmin on ihan asiallisesti useampi kommentoinut, olen samaa mieltä, että kannattaa kokeilla.

Veikkaan puolisosi jo vähän testailleenkin, miltä saattaisi tuntua.

Alkuun pääsee kahdella tavalla, joissa molemmissa hyvät puolensa: verkkokauppa, jolloin tuotteita voi verrata monipuolisesti ja helposti vaikka sitten sängyssä tai kivijalkakauppa, jossa tosin saattaa tulla olo, että täytyy toimia nopeasti, jotta pääsee ulos.

Laadukkaassa myymälässä on toisaalta kyllä asiantunteva henkilökunta, jolta voi ja kannattaa kysyä neuvoa.

Kivaa se ostosten tekeminen yhdessä on molemmilla tavoilla.

Mikäli haluat yllättää hänet, kannattaa miettiä asioita useammalta kantilta: millainen valjas olisi itselle mieluisin, eli tukeva ja ehkä kiihottavan näköinenkin. Kannattaa ehdottomasti valita sellainen malli, johon saa kiinni erilaisia ulokkeita ja valita ensimmäiseksi dildoksi siihen maltillisen kokoinen ja näköinen.

Netistä löytää helposti naistenkin kokemuksia noista kaksipäisistä, sellainen ei ymmärtääkseni ole ihan jokaisen mielestä paras.

Kunnon pesu on tärkeää ennen leikkejä, samoin liukkari. Siitä eteenpäin sitten ihan just omien tuntemusten ja halujen mukaan.

Mielestäni se, että ei uskalla kokeilla seksissä erilaisia asioita, on kuin maakuntamatkailu: ihan kiva joo ja hienot maisematkin ehkä, mutta verrattaessa mitä kaikkea maailmasta voisi löytää, niin paljon voi jäädä kokematta. Kahden ihmisen välillä voi olla mielettömiä seikkailuja, eikä edes kotoa tarvitse poistua, ainoastaan ennakkoluulot tarvitsee unohtaa.

Matkaillessa tosin on muistettava, että matkakumppanin on oltava luotettava, silloin voi antaa kartan välillä sille kumppanillekin. Antakaa mennä vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan