Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitteko käydä vastaamassa seksi-osiossakin oleviin ketjuihin välillä

Vierailija
14.07.2020 |

Siellä on ihan mielenkiintoisiakin keskusteluja, mutta palsta on ihan kuollut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhah, ei kukko käskien taida laulaa? 😁

Vierailija
2/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pyydellyt joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täytyy välillä käydä katsomassa kun mielenkiintoiset keskustelut täältä siirtyvät sinne.

Vierailija
4/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahhah, ei kukko käskien taida laulaa? 😁

No käskemättä ei ainakaan tunnu laulavan, joten sama esittää vieno pyyntö. Kun ei noista asioista täällä saa puhua missä on ihmisiä.

Vierailija
5/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Ei kiinnosta seksi millään tasolla. 

Vierailija
6/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei pervoilut kiinnosta. Sen olen huomannut että joskus siirtyvät täältä keskustelut jotka eivät oikeastaan edes kuuluisi sinne. Ja äkkiä on ketjussa pervoperttien vastauksia. Joten ei jaksa.

Vierailija
7/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pervoilut kiinnosta. Sen olen huomannut että joskus siirtyvät täältä keskustelut jotka eivät oikeastaan edes kuuluisi sinne. Ja äkkiä on ketjussa pervoperttien vastauksia. Joten ei jaksa.

Siellä on aika arkisiakin asioita.

Vierailija
8/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kun siellä pyörii niin omituista porukkaa.

9/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kinosta.

Vierailija
10/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paremmat anusjutut!

Vierailija
11/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle kyllä tehdään seksialoituksia, jotka joko poistetaan tai siirretään ja kuolee sitten seksipalstalla. En ymmärrä.

Vierailija
12/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aika arkisiakin asioita.

Kuten sanoin, aihe vapaalta siirtyy niitäkin ketjuja jotka eivät tuonne kuuluisi, ja sitten niihin iskee fantasiapervot. Ei kiinnosta niiden seassa yrittää vastailla normi-ihmisenä.

Vierailija
13/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon seksialoituksia. Yleensä joku IS linkki mukana. Kommentoi niihin tämä.

Vierailija
14/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensimmäistä kertaa lukemassa... Ja viimeistä. Luin yhtä ketjua ja lmeisesti naisen pettäminen on ollut mun syy, koska mulla on vain 17cm penis, joka ilmeisesti luokitellaan micropenikseksi. Tuota kun yhden illan lukisi, niin tuskin riittäisi itsetunto enää koskaan lähestyä suomalaista naista.

Vierailija
15/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ensimmäistä kertaa lukemassa... Ja viimeistä. Luin yhtä ketjua ja lmeisesti naisen pettäminen on ollut mun syy, koska mulla on vain 17cm penis, joka ilmeisesti luokitellaan micropenikseksi. Tuota kun yhden illan lukisi, niin tuskin riittäisi itsetunto enää koskaan lähestyä suomalaista naista.

Siellä on varmaan niitä fantasioissaan eläviä miehiä kaikki. Ei me naiset tehdä siellä oikein mitään.

Seksipuhelimessa on mullekin väitetty että on joku 60 cm elin... Nämä ne varmaan elää noilla palstoilla.

Vierailija
16/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH! OLISI IHANAA SAADA MUKAVALTA NAISELTA TAAS PITKÄSTÄ AIKAA PERÄAUKKOA KUNNOLLA!!!!

Vierailija
17/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle palstalle kyllä tehdään seksialoituksia, jotka joko poistetaan tai siirretään ja kuolee sitten seksipalstalla. En ymmärrä.

Mitä et ymmärrä?

Että kaikkia ei kiinnosta loputon anallipanoista jauhaminen ja muu reikien kaivelu?

Miksei nuo pennut voisi vain pysyäkin tuolla aitauksessaan?

Vierailija
18/18 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon seksialoituksia. Yleensä joku IS linkki mukana. Kommentoi niihin tämä.

Tirkistelyaloitukset on oma juttunsa. Asiallinen (hih!) keskustelu omansa.