Milloin se iPhone 12 oikein tulee?
Rahat polttelee taskussa ja nykyinen iPhone 6 vetelee viimeisiä. En halua ostaa iPhone 11:a kun se on jo vanhaa mallia.
Kommentit (16)
Uusin iPhone on aina törkeimmin ylihinnoiteltu. Nyt paras Apple hinta-laatusuhteeltaan on iPhone XS.
Vierailija kirjoitti:
Tulevan syksyn aikana tulee, näin olen ymmärtänyt ennakkotiedoista.
Tänx
Vierailija kirjoitti:
Ylihinnoilteltua Kiinan roskaa
omppufirma on amerikkalainen yhtiö.
Minäkin odotan sitä. Koronan takia tulee hieman myöhässä. Normaalisti syksyllä.
Itse ostan tuon pro 12 max. Mulla nyt x.
On 5g ja muotoilu muuttuu tässä uudessa.
Mun känny menee teinille.
Odotan saavani sen ennen joulua.
Ostan aina uuden ja pidän noin 3 vuotta ja sitten taas uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Made in US...heh.
Vierailija kirjoitti:
Odotan saavani sen ennen joulua.Ostan aina uuden ja pidän noin 3 vuotta ja sitten taas uusi.
Teinillä nyt 6s ja siitä luovutaan. Itse tarvitsen ison näytön, on jo ikää ja katson ruutua kännykästäni.
Vierailija kirjoitti:
Odotan saavani sen ennen joulua.Ostan aina uuden ja pidän noin 3 vuotta ja sitten taas uusi.
Joo mä ootan ihan hinkuna kans iPhone 12 mallii. Ja se 5G on huippulisä. Mäkin aion ostaa Pro Maxin vaix se bungaaki bulisti. Kiwa kun on samixii-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yhtään puhelinta siellä ei ole valmistettu. Foxconn valmistaa kyllä muuallakin Aasiassa muuta pääosa puhelimista tulee Kiinasta, myönnettäköön että tuotanto on siirtymassä Vietnamiin esim airpodit.
Mulla myös Applen älykello. Tykkään todella paljon siitä, oma liittymä siinä. Ei tarvitse ottaa kännykkää mukaan.
Syyskuussa pitäisi tulla, mutta koronan takia saattaa myöhästyä kuukauden tai pari.
En osta Mac-tuotteita. Työn puolesta olen joutunut käyttämään ja kovin vikaantumisherkkiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
En osta Mac-tuotteita. Työn puolesta olen joutunut käyttämään ja kovin vikaantumisherkkiä ovat.
Witut. Mul on Macbook Pro ja toimii aina. Toisin ku jotku PC läppärit. Mun Macbook ei oo varmaan buutattu kuukausiin ja aina toimii ku lidin nostaa ylös. Witun upee laite!
Osta joku käyttetty oneplus,nokia tms kiinaroska ja myy se talvella kun se aito laatukännykkä tulee markkinoille. Älä osta käytettyä samsungia kun ne saa nykyisin niin vähän aikaa päivityksiä.
Varmaan häviit 20-30e/kk tossa mutta iphone 6 on jo aika kidutusta tänä päivänä.
Söpis Audi-kundi (S4) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witut. Mul on Macbook Pro ja toimii aina. Toisin ku jotku PC läppärit. Mun Macbook ei oo varmaan buutattu kuukausiin ja aina toimii ku lidin nostaa ylös. Witun upee laite!
Mullapa on chromebook. Sekin toimii aina, ei viiruksia, 2-in-1 eli ei tarvii ostaa mitään ipädiä erikseen, täysin hiljainen, huipputarkka 4k amoled näyttö. Nopeudessa se hakkaa windowsit ja mäkit mennen tulleen kun siinä on moderni uusi käyttöjärjestelmä jonka ei tarvitse tueta 30v vanhoja ohjelmia.
Ja hintakin on murto-osa macbook prosta.
Tulevan syksyn aikana tulee, näin olen ymmärtänyt ennakkotiedoista.