Aletaanpas valumaan miestemme viereen nukkumaan! =)
Kommentit (27)
Menisin mielelläni, mutta mies on töissä :( sen sijaan valvon katsellen telkkaria josta ei tule mitään minua kiinnostavaa. Vaikka väsyttääkin...
Mua ärsyttää nämä tämän tyyppiset aloitukset. Huolehdi sä ihan omat nukkumisesi vaan. Mikä äiti sä kuvittelet muille ihmisille olevasi, saatana.
Se makaa tossa sohvalla käsi kalsareissa ja katsoo telkkaria. En mahdu viereen.
Njääh.
Mies nukkuu jo ja minä olen illanvirkku joten kyllä mies saa ihan yksin nukkua aikankin kahteen asti.
En mäkään vielä jaksa, kun nythän on päivän parhaat tunnit. Nukkukoot yksin.
Mies on työmatkalla ja tulee vasta huomenna. Kamala ikävä. Joudun nukkumaan tänään yksin.
Täälläkin mies on töissä. En minä kyllä tarvitse miestä nukkumiskaveriksi. Ap:lla taisi olla mielessä jotain muutakin kuin nukkuminen? Siis meidän taloudessa nukkuminen tarkoittaa todellakin nukkumista. Ei mitään kaksimielisyyksiä.
Muuten ihan hyvä, mutta täällä kans mies töissä. Suosittelen kyllä yhdessä nukkumaanmenoa pariskunnille, aina kun on mahdollista!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:21"]
Muuten ihan hyvä, mutta täällä kans mies töissä. Suosittelen kyllä yhdessä nukkumaanmenoa pariskunnille, aina kun on mahdollista!
[/quote]
Miksi? Me mennään AINA eri aikaan nukkumaan. Mies 2-3h ennen mua.
Hah, tämä yö on koston yö.
Mies saa kerrankin maistaa omaa lääkettään.
Sillä on paha tapa viikonloppuöisin kännipäissään herättää minut useita kertoja yössä, vaikka minulla olisi aamulla varhainen töihinmeno. Se kompastelee ja kolistelee, puhuu puhelimessa kovaäänisesti, käy autotallissa kolistelemassa (autotalli on makkarin seinän takana), syö näkkäriä... Mutta nyt on minun vuoroni, kohta lähden sitä herättämään ja sitten kun se nukahtaa uudestaan, herätän sen taas. Tätä jatkan koko yön aina siihen asti kun on 15 min herätyskellon soittoon. Kärsiköön!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
Mikäs sen ihanampaa kuin halia ja silitellä toista ja käpertyä oman rakkaan kainaloon? Mä meen aina hetkeksi köllimään miehen viereen vaikka en menisikään vielä nukkumaan, palaan sitten omiin juttuihin halimisten jälkeen. Ja sama toistepäin.
Ollaan molemmat reissussa eri paikkakunnilla. Pitäisi kyllä mennä silti nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:25"]
[/quote]
[/quote]
Mikäs sen ihanampaa kuin halia ja silitellä toista ja käpertyä oman rakkaan kainaloon? Mä meen aina hetkeksi köllimään miehen viereen vaikka en menisikään vielä nukkumaan, palaan sitten omiin juttuihin halimisten jälkeen. Ja sama toistepäin.
[/quote]
Ai. Multa puuttuu tuo kainalossahalimisgeeni.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:13"]
Mua ärsyttää nämä tämän tyyppiset aloitukset. Huolehdi sä ihan omat nukkumisesi vaan. Mikä äiti sä kuvittelet muille ihmisille olevasi, saatana.
[/quote]
No sulla ei varmaan edes miestä saatikka nukkumiskaveria edes ole, sen verran äkäinen matami tunnut olevan. Otan osaa =) Mutta valu nyt kuitenkin sinäkin sinne luolaasi ja hyvää yötä sinne!
Heti kun mies on kahtonut leffansa loppuun :)
Hullu!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:24"]
Hah, tämä yö on koston yö.
Mies saa kerrankin maistaa omaa lääkettään.
Sillä on paha tapa viikonloppuöisin kännipäissään herättää minut useita kertoja yössä, vaikka minulla olisi aamulla varhainen töihinmeno. Se kompastelee ja kolistelee, puhuu puhelimessa kovaäänisesti, käy autotallissa kolistelemassa (autotalli on makkarin seinän takana), syö näkkäriä... Mutta nyt on minun vuoroni, kohta lähden sitä herättämään ja sitten kun se nukahtaa uudestaan, herätän sen taas. Tätä jatkan koko yön aina siihen asti kun on 15 min herätyskellon soittoon. Kärsiköön!
[/quote]
Lähentää parisuhdetta, tuli kai joku tutkimuskin vähän aikaa sitten :D Ja tietty oiva mahdollisuus saada hyvää unilääkkettä...
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eipä onnistu kyllä meillä koska meille kummallekin tulee tosi helposti kuuma joten toisessa kiinni oleminen ei ole se houkuttelevin idea :D Joten se on ihan se ja sama, mihin aikaan menen nukkumaan.
Se on vielä pellolla. Odottelen, että saapuu sieltä :) Yksin ei tosiaan ole kiva nukkumaan mennä :)
varo ettet valu kylppärin viemäristä alas iltapesulla