Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aletaanpas valumaan miestemme viereen nukkumaan! =)

Vierailija
22.05.2013 |

Viimeistään heti leffan jälkeen? =)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo ettet valu kylppärin viemäristä alas iltapesulla

Vierailija
2/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni, mutta mies on töissä :( sen sijaan valvon katsellen telkkaria josta ei tule mitään minua kiinnostavaa. Vaikka väsyttääkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nämä tämän tyyppiset aloitukset. Huolehdi sä ihan omat nukkumisesi vaan. Mikä äiti sä kuvittelet muille ihmisille olevasi, saatana.

Vierailija
4/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se makaa tossa sohvalla käsi kalsareissa ja katsoo telkkaria. En mahdu viereen.

Vierailija
5/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh. 

Mies nukkuu jo ja minä olen illanvirkku joten kyllä mies saa ihan  yksin nukkua aikankin kahteen asti.

Vierailija
6/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään vielä jaksa, kun nythän on päivän parhaat tunnit. Nukkukoot yksin.

Vierailija
7/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työmatkalla ja tulee vasta huomenna. Kamala ikävä. Joudun nukkumaan tänään yksin.

Vierailija
8/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mies on töissä. En minä kyllä tarvitse miestä nukkumiskaveriksi. Ap:lla taisi olla mielessä jotain muutakin kuin nukkuminen? Siis meidän taloudessa nukkuminen tarkoittaa todellakin nukkumista. Ei mitään kaksimielisyyksiä.

Vierailija
9/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä, mutta täällä kans mies töissä. Suosittelen kyllä yhdessä nukkumaanmenoa pariskunnille, aina kun on mahdollista!

Vierailija
10/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:21"]

Muuten ihan hyvä, mutta täällä kans mies töissä. Suosittelen kyllä yhdessä nukkumaanmenoa pariskunnille, aina kun on mahdollista!

[/quote]

Miksi? Me mennään AINA eri aikaan nukkumaan. Mies 2-3h ennen mua.

Vierailija
11/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tämä yö on koston yö.

Mies saa kerrankin maistaa omaa lääkettään.

Sillä on paha tapa viikonloppuöisin kännipäissään herättää minut useita kertoja yössä, vaikka minulla olisi aamulla varhainen töihinmeno. Se kompastelee ja kolistelee, puhuu puhelimessa kovaäänisesti, käy autotallissa kolistelemassa (autotalli on makkarin seinän takana), syö näkkäriä... Mutta nyt on minun vuoroni, kohta lähden sitä herättämään ja sitten kun se nukahtaa uudestaan, herätän sen taas. Tätä jatkan koko yön aina siihen asti kun on 15 min herätyskellon soittoon. Kärsiköön!

Vierailija
12/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

Mikäs sen ihanampaa kuin halia ja silitellä toista ja käpertyä oman rakkaan kainaloon? Mä meen aina hetkeksi köllimään miehen viereen vaikka en menisikään vielä nukkumaan, palaan sitten omiin juttuihin halimisten jälkeen. Ja sama toistepäin.

Vierailija
13/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat reissussa eri paikkakunnilla. Pitäisi kyllä mennä silti nukkumaan. 

Vierailija
14/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikäs sen ihanampaa kuin halia ja silitellä toista ja käpertyä oman rakkaan kainaloon? Mä meen aina hetkeksi köllimään miehen viereen vaikka en menisikään vielä nukkumaan, palaan sitten omiin juttuihin halimisten jälkeen. Ja sama toistepäin.

[/quote]

Ai. Multa puuttuu tuo kainalossahalimisgeeni.

Vierailija
15/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:13"]

Mua ärsyttää nämä tämän tyyppiset aloitukset. Huolehdi sä ihan omat nukkumisesi vaan. Mikä äiti sä kuvittelet muille ihmisille olevasi, saatana.

[/quote]

No sulla  ei varmaan edes miestä saatikka nukkumiskaveria edes ole, sen verran äkäinen matami tunnut olevan. Otan osaa =) Mutta valu nyt kuitenkin sinäkin sinne luolaasi ja hyvää yötä sinne!

Vierailija
16/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mies on kahtonut leffansa loppuun :)

Vierailija
17/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu!

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:24"]

Hah, tämä yö on koston yö.

Mies saa kerrankin maistaa omaa lääkettään.

Sillä on paha tapa viikonloppuöisin kännipäissään herättää minut useita kertoja yössä, vaikka minulla olisi aamulla varhainen töihinmeno. Se kompastelee ja kolistelee, puhuu puhelimessa kovaäänisesti, käy autotallissa kolistelemassa (autotalli on makkarin seinän takana), syö näkkäriä... Mutta nyt on minun vuoroni, kohta lähden sitä herättämään ja sitten kun se nukahtaa uudestaan, herätän sen taas. Tätä jatkan koko yön aina siihen asti kun on 15 min herätyskellon soittoon. Kärsiköön!

[/quote]

Vierailija
18/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähentää parisuhdetta, tuli kai joku tutkimuskin vähän aikaa sitten :D Ja tietty oiva mahdollisuus saada hyvää unilääkkettä...

[/quote]

[/quote]

Vierailija
19/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eipä onnistu kyllä meillä koska meille kummallekin tulee tosi helposti kuuma joten toisessa kiinni oleminen ei ole se houkuttelevin idea :D Joten se on ihan se ja sama, mihin aikaan menen nukkumaan.

Vierailija
20/27 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä pellolla. Odottelen, että saapuu sieltä :) Yksin ei tosiaan ole kiva nukkumaan mennä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi