Suosittele tallia näillä spekseillä (pk-seutu)
Haluaisin varata tavallisen kenttäirtotunnin tallilta, jonne pääsee julkisilla ja jossa tällainen pieni aikuinen saisi ratsastaa vuoniksella, issikalla tai vastaavalla. Issikkatalleista aika monet näyttävät keskittyvän lähinnä maastoratsastukseen, ja "sekatalleista" ei oikein nettisivujen perusteella ota selvää, onko tallin vuonikset jne varattu vain lapsille.
Ratsastin lapsena ja nuorena ja tykästyin nimenomaan vuoniksiin. Olen tosiaan pienikokoinen, ja lisäksi luonteeltani vähän semmoinen hötky, joten minulla ei synkkaa lämminveristen kanssa. :D
Tottakai haluaisin myös, että tallilla olisi ystävällinen henkilökunta ja laadukas opetus jne, mutta ne voin käydä itsekin testaamassa jos vaan tiedän, ettei laiteta jonkun hermoheikon 170-säkäisen kyytiin. :D
Kommentit (3)
Tarkoitatko pienikokoisuudellasi pituutta ja painoa vai pelkkää pituutta? Pienet hevoset varataan lapsille juuri painorajan takia. Ei vankatkaan hevoset kaikkea jaksa selässään kantaa.
Olen 161/51 ja mielestäni kyllä ihan sopusuhtaiselta näytetään vuoniksen/issikan kanssa.
Minuakin kiinnostaisi.