Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteeseen ilman fyysistä kosketusta. Mitä mieltä?

Vierailija
14.07.2020 |

Pystyisitkö sitoutumaan loppuelämäksi parisuhteeseen ja avioliittoon jossa ei olisi sek siä? Nukuttaisiin samassa sängyssä tai eri huoneissa mutta saman katon alla ns kulissisuhteessa. Tunteita voisi olla ja halailua mutta ei lainkaan seksiä ei mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei jos seksiä saa hakea muualta. Ilman seksiä ja jos tuosta sitten jotain kautta jotain muuta iloa ja onnea tulee. Mutta ilman seksiä en kylläkään alkaisi olemaan, enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Vierailija
22/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä palstahan justiin on ihan täynnä sellaisia miehiä, jotka ihan hinkuvat tuollaisiin järjestelyihin. Joka päivä täällä kirjoittavat sankoin joukoin siitä kuinka kaikkien tulee laskea rima vastenmielisen puolelle. Tuollainen suhdehan sellaisesta seuraa eikä mitään muuta.

Eli kaikki palstan kiltit ainakin hyväksyy. Naisilla voi olla vähän nihkeämpi suhtautuminen. Ootko aloittaja ite kumpi?

Heteronainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyllä kitkuttelee aivan ihmeellisissä elämäntilanteissa. Mitä siinä niin kuin odotetaan, jos itse kaipaa seksiä mutta pysyy seksittömässä suhteessa? Että meteoriitti putoaisi sen haluttoman puolison päähän ja se katoaisi siitä ilman ikävää eroamista? Vai että omat halut jossain vaiheessa loppuu?

Kun itsekkin on jotenkin sellaisessa liitossa jossa ei oikein ole onnellinenkaan, mutta ei myöskään oikein tiedä mikä mättää, niin olisi ihanaa kun se syy olisi jotain noin selkeää että homma ihan oikeasti todellakin on loppu. Tietäisi että kortit on käännelty ja on aika lähteä.

Vierailija
24/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei jos seksiä saa hakea muualta. Ilman seksiä ja jos tuosta sitten jotain kautta jotain muuta iloa ja onnea tulee. Mutta ilman seksiä en kylläkään alkaisi olemaan, enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Kannattaa hakea haiseva maitosi kokonaan muualta ja jättää kaunis ja hyvä nainen rauhaan.

Vierailija
25/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvikone kirjoitti:

En. Siinä katkeroituisi. Mielestäni aseksuaalit joutaisi hankkia samanhenkisen kumppanin. On aika väärin roikottaa puolisoa seksittömässä suhteessa silleen että seksiä saa vain jouluna ja juhannuksena.

Ei kenenkään ole pakko olla parisuhteessa (ainakaan Suomessa). Jos kumppanin seksihalut eivät miellytä, voi se toinen osa puoli ihan vapaasti lähteä. Ei ketään vasten tahtoaan "roikoteta" suhteessa.

Täälläkin on aiheesta ollut aika monta keskustelua, parhaimmillaan aseksuaalit "teeskentelevät" normaalia kunnes on sormus sormessa ja lapset tehty - tämän jälkeen seksi on turhaa. Mukava sitten toisen hajottaa lasten perhe ihan vain seksin takia..

Aseksuaalisuus tulisi tulla mahdollisimman nopeasti esiin, jolloin kumppani voi itse päättää hyväksyykö seksittömyyden vai ei.

Itse aiheeseen: ei, en todellakaan suostuisi. Seksi on parisuhteen liima, sinkkuna mennyt vuosia ilman mutta nyt taas suhteessa mitä useammin sen parempi.

Vierailija
26/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hakisit kämppäkaveria?

Ei vaan aviomiestä, kumppania joka rakastaa aidosti ilman sek siä.

Ystävääkin voi rakastaa. Useimmat ihmiset halavat seksiä edes joskus,joten jos ette keskenään puuhaisi niin avoin suhde olisi paikallaan.

Vierailija
27/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on just nyt tollainen suhde, mies ei kosketa millään tavalla, ei halaa, ei suutele, ei ota kädestä, ei kaappaa kainaloon. Seksiä en enää edes yritä saada kun torjuu joka kerta, itse haluaa noin kaksi kertaa kuukaudessa enkä minä saa siitä minuutista mitään.

En tiedä mitä tapahtui, asiat ei aina olleet näin :( Suuttuu jos yritän puhua asiasta.

Olen hakemassa omaa asuntoa, en kestä elämää ilman kosketusta.

Vierailija
28/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvikone kirjoitti:

En. Siinä katkeroituisi. Mielestäni aseksuaalit joutaisi hankkia samanhenkisen kumppanin. On aika väärin roikottaa puolisoa seksittömässä suhteessa silleen että seksiä saa vain jouluna ja juhannuksena.

Ei kenenkään ole pakko olla parisuhteessa (ainakaan Suomessa). Jos kumppanin seksihalut eivät miellytä, voi se toinen osa puoli ihan vapaasti lähteä. Ei ketään vasten tahtoaan "roikoteta" suhteessa.

Täälläkin on aiheesta ollut aika monta keskustelua, parhaimmillaan aseksuaalit "teeskentelevät" normaalia kunnes on sormus sormessa ja lapset tehty - tämän jälkeen seksi on turhaa. Mukava sitten toisen hajottaa lasten perhe ihan vain seksin takia..

Aseksuaalisuus tulisi tulla mahdollisimman nopeasti esiin, jolloin kumppani voi itse päättää hyväksyykö seksittömyyden vai ei.

Itse aiheeseen: ei, en todellakaan suostuisi. Seksi on parisuhteen liima, sinkkuna mennyt vuosia ilman mutta nyt taas suhteessa mitä useammin sen parempi.

Ex valehteli (huijasi) että jaksaa odottaa ja hänelle riittää vaan kädestä pitelyt mutta kun aikaa kului  eksästä kuoriutui hirviö, joka vain vonkasi. Yritin puhua nätisti, mutta eksä sanoi ettei voi rakastaa jos seksiä ei ole eli ei rakkautta pelkän seksin takia oli kanssani. Ahdistuin ja masennuin niin paljon  kun aikuinen mies alentuu pikkupojan asteelle.