Jee! Mun yliopistopaikka selvisi tänään!
Ikää minulla 40.
Kommentit (24)
Eiköhän kyse ole joko erillisvalinnasta (esim. väylän kautta) tai maisteriohjelmasta ja niiden tiedot tulevat ennen kuin peruspääsykokeet alkavat.
Mullakin tuli viimevuonna tähän aikaan tieto, kun pääsin suoraan sisään ilman pääsykokeita. Onnea! :)
Minäkin aion hakea ensi vuonna erillisvalinnassa jos vain ehtisin saada aineopinnot kasaan ennen sitä. Myös kyseessä kahta alaa liippaava aine yhteiskuntatieteistä ;) Ei ole minusta kiinni vaan tarjonnasta joka ei ota osuakseen yksiin hakuaikataulun kanssa.
Mutta onnea! Toivottavasti sanon itse samaa ensi vuonna samaan aikaan :)
Maisteriopinnoista tuli tieto jo nyt. Tosin niihin pääsee suhteessa huomattavasti useampi hakija kuin perusopintoihin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 00:05"]
meillä yo-poika pääseee suoraan matikkaa lukemaan keskiarvolla 9,9 ja kaikki matemaattiset aineet kymppi
[/quote]
Huippua! Onnea pojallesi!
Pääsin. En viitsi mainita tässä alaa nyt. Kahta eri alaa sivuaa, niin on sen verran harvinainen yhdistelmä.
Meille ilmoitettiin et selviää vasta heinäkuussa ketkä pääsee helsingin yliopistoon, miten sulle jo nyt?
Harvinainen yhdistelmä, tuskin.=D
Yllätyin kovasti, kun postia tuli jo nyt. Riittävästi taitaa paljastaa jo tuo, että tänään tuli tulokset, mutta jääköön ala salaisuudeksi.
niin, eli mikä? mitä järkeä hehkuttaa jos ei voi kertoa? Ei teitä nyt tollasesta tunnisteta, tuskin olette ainoat sisään päässeet ;)
Kesällä tulee vasta tieto pääsystä, muistaakseni vähän ennen juhannusta.