Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

°.°.°.°.° Tammenterhot keskiviikkoon °.°.°.°.°

12.07.2006 |

Jostain kumman syystä menneisyyden haamut vainoavat tänä yönä... Ilta ja yö on mennyt miltei pelkästään vanhoja märehtiessä ja katumusharjoituksia tehdessä. Kai sitä pitää tehdä tilit selviksi uuden perheenjäsenen alta tai jotain.

Piti kommentoida jotain vanhoja juttuja, mutten nyt muista yhtään mitään. Raskausdementia ja väsymys on tosi huono yhdistelmä...

(.) Mammahousut ovat sit ihan virallisesti käytössä, muut eivät enää päälle mahdu. Oon ruvennu jo miettimäänkin, että oliko entiset vaatteet jo valmiiksi vähän ahtaita vai onko sitä tosissaan kasvanu näin paljon jo tässä vaiheessa. Kiloja ei juurikaan oo tullu eli kai se sit on sitä vauvamasua. Vointikin jo närästystä lukuunottamatta mainio ja hieman enreginenkin hetkittäin.

Taidan yrittää yöpuulle. Ei tästä tolkkua saa itsekään enää...

Kesäistä keskiviikkoa kaikille!

¨c¨

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sivussa, kun ei ole oikein kerinnyt koneelle..

nyt menossa minulla rv12 ja huomenna on ultra jälleen. kävin ensimmäisessä ultrassa rv6 ja sydänäänet kuului rv9. mies ei ole niitä vielä kuullut ;) np-ultraa ei täällä saa kun yksityisellä ja päätin mennä rakenneultraan sitten myöhemmin.

mielialat ailahtelee tosissaankin.. loukkaannun helposti ja omalle äidilleni olen ollut hyvin näreissäni syyttä.

mitenkäs painon nousut? onko vielä mitään? minulla 2kg näyttää enemmän.. ja masusta turvottaa kovasti. yhtenä päivänä minulle mainittiin töissä " älä syö kahden edestä! kun mainitsin painon nousustani ja sain oikein pahanmielen itselleni kommentista. en ole kyllä syönyt mielestäni enempää kuin yleensä.

Näin yhtenä yönä kauheaa painajaista, että miehelläni oli paljon nuorempi nainen eikä enää minusta välittänyt vaikka asuimme vielä yhdessä ja vauva oli tulossa.. heräsin omaan vaikeroimiseen ja olin hyvin järkyttynyt toden tuntuisesta unesta :( vielä kun ei ole ketään, kelle kertoa näitäkään unia, paitsi tänne nettiin.. mies sai sitten koko päivän rauhoitella ja helliä minua. jotain hyvää sentään.

nyt on jo vaihtunutkin to päivään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla