Vittuku mun vanhaan käyttöjärjestelmään saatava adblock ei enää toimi
tällä sivulla. Ärsyttää nuo mainokset. En jaksaisi asentaa uutta käyttistä koneella :(
Kommentit (8)
On on, mutta se ei enää näköjään suodata.
Ap
Minulla ainakin toimii. Tarkista asetuksista, oletko kytkenyt sen pois päältä näiden sivujen kohdalla. Näin on voinut käydä, jos AdBlock toimii muilla sivuilla. Aina voi asentaa AdBlockin myös uudelleen, jos se ei toimi kunnolla missään.
Minulle käy niin, että jossakin vaiheessa Vauvan sivut jumittavat, enkä pääse tänne takaisin Jumituksessa Vauva-sivut herjaa "bad request" ja että sivut ovat muka poissa käytöstä. Silloin joudun vaihtamalla incognito-ikkunaan, jolloin mainokset tietenkin näkyvät.
Siis pointtini oli se, että käyttöjärjestelmäni on niin vanha, että sille sopivaa adblockia - tai yhtään mitään muutakaan siinä toimivaa ohjelmaa tai kikkaretta - ei voi päivittää. Olen kyllä tarkistanut jo useampaan kertaan, onko adblock päällä, ja on se.
Se on herrassa, saako tätä vanhaa adblockia edes ladattua mistään.
Ap
No minulla on Windows XP Pro, joka on jo vanha kuin mikä, ja hyvin toimii Adblock Plus.
Mulla on OS X 10.4.11 ja tähän asti on toiminut. Voi tietysti olla, etä lapsi jotenkin onnistui sen poistamaan, en tiedä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:14"]
Minulla ainakin toimii. Tarkista asetuksista, oletko kytkenyt sen pois päältä näiden sivujen kohdalla. Näin on voinut käydä, jos AdBlock toimii muilla sivuilla. Aina voi asentaa AdBlockin myös uudelleen, jos se ei toimi kunnolla missään.
Minulle käy niin, että jossakin vaiheessa Vauvan sivut jumittavat, enkä pääse tänne takaisin Jumituksessa Vauva-sivut herjaa "bad request" ja että sivut ovat muka poissa käytöstä. Silloin joudun vaihtamalla incognito-ikkunaan, jolloin mainokset tietenkin näkyvät.
[/quote]
Asetuksista saa laitettua, että lisäosat pysyvät päällä myös incognito-ikkunassa.
Siis onko sulla filtteri päällä vai ei?