Jätin tänään menkkatahran bussiin
Kommentit (17)
Mäkin kun sovitin vaatteita, jäi vaatteeseen.
Mä menkkasin/merkkasin meidän taloyhtiön pihan lyhtypylvään reviirikseni. Oli siinä muittenkin jälkiä. Merkkasin päälle.
Minult on jääny tahrukka tienreunuskaiteeseen siinä istuessani. Eikä lähde irti, luulis että metallista lähtee Savetilla.
Aika painajaismainen tilanne olis kyllä ja jatkuis vaan niin kauan ku tahrapöksynä kotiin asti pääsis
Mä jätin risteilybussin penkkiin. Anteeksi liikennöitsijälle, ei ollu Omoa taskussa.
Mies jätti minut aamulla bussiin. Vieläkin olen täällä bussissa matkustajana. Tulisitko mieheni hakemaan minut täältä bussista, pliis.
Jokaiselle sitä sattuu, ei ole vakava asia:)
Monikohan jättää paska tai kusitahran. En ikinä istu kotona mihinkään housuilla millä on bussissa istunut. Kuinkahan paljon niissä on uloste ja muita paskabakteereja.
Mulla oli pudonnut tänään kuukuppi metroon, huomasin vasta kotona. Ihan on siinä istuessa pudonnut, penkille täytynyt jäädä, kun oli vaan mekko päällä, eikä pikkareita.
Jos siis matkustit aamulla metrolla välillä herttoniemi-ruoholahti ja löysit kuppini, ole kiltti ja vie hsl löytötavaratoimistoon, ei ollut mikään halpa nimittäin!
Mikä ihmeem menkkahullu täällä taas avautuu?
Minäkin jätin kerran