Onko 550 e/kk vuokra liian kallis jos on työtön ja saa
työttömyysrahaa ja siihen asumistuen eli elämiseen jäisi jotain 200 euroa, laskin? Pärjäisitkö?
Kommentit (14)
Kyllä minä pärjäisin mutta sinusta en tiedä.
Onhan se kallis, mutta jos alueellasi ei ole halvempia vuokra-asuntoja niin pakkohan se on siihen muuttaa ja hakea toimeentulotukea.
Mistä edes tuon edullisempaa kämppää saa?
No ei ainakaan pks seutu saa halvempaa ja saahan tuohon tt-tuen lisäksi elämiseen.
Suurinpiirtein sama mulla, mut lisäks saan toimeentulotukea 150,-/kk ja slaskut laitan kelaan. Myös maksusit. apteekkiin tarvittaessa on onnistunut.
Kenenkään ei tarvi Suomessa millään 200e kärvistellä jossei sitten ole ite jotain velkaa ja typeriä laskuja keräillyt.
Vierailija kirjoitti:
Suurinpiirtein sama mulla, mut lisäks saan toimeentulotukea 150,-/kk ja slaskut laitan kelaan. Myös maksusit. apteekkiin tarvittaessa on onnistunut.
Miten niin tarvittaessa sehän on automaattisesti voimassa maksusitoumus apteekkiin jos tt-tuki asiakas.
Minä asun miehen ja lapsen kanssa 430€/kk kaksiossa kouvolassa? Riippuu alueesta missä asut ja onko asunto turhan iso/hieno.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun miehen ja lapsen kanssa 430€/kk kaksiossa kouvolassa? Riippuu alueesta missä asut ja onko asunto turhan iso/hieno.
No onhan niitä edullisia asuntoja, mutta yleisemmin niissä jo asuu joku. Esim kunnilla on halpoja vuokra-asuntoja, mutta ne menee heti, kun niihin on niin pitkät jonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan niitä edullisia asuntoja, mutta yleisemmin niissä jo asuu joku. Esim kunnilla on halpoja vuokra-asuntoja, mutta ne menee heti, kun niihin on niin pitkät jonot.
löysin ihan yksityiseltä ja en jonottanut mihinkään.
Niin.
Elämän suuria kysymyksiä, joihin vain Sinä tiedät kohdallasi vastauksen.
Siis aika typerä ja turha sitä on muilta kysellä.