Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstat

Vierailija
22.05.2013 |

Pistäkääs kokeneemmat yhteenveto erilaisista netin deittipalstoista. Vähän aikaa sitten eronneena kiinnostaa, että mistä kannattaa etsiä seuraa: mistä löytyy miehiä tositarkoituksella ja mitä kannattaa välttää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ketään sinkkua tai yh-äitiä palstalla?! ;)

Vierailija
2/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen sinkku olen, löysin mieheni match.comista. Ensin kokeilin suomi24:sta kun se oli ilmainen, mutta sieltä en usko kenenkään löytävän mitään todellista. Se oli täynnä seksisuhdetta vonkuvia ukkomiehiä ja sitten niitä vainoaja tyyppejä. Sitten taisin kokeilla e-kontaktia tai jotain tollasta, mutta oli liian sekava palvelu. Matchistä löytyi mies, tosin monen kuukauden ja monen pettymyksen jälkeen. Se on maksullinen ja siksi karsii varsinkin niitä vainoaja tyyppejä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitti vinkeistä! :) Lisääkin saa kertoa! -ap

Vierailija
4/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä... Pidin koko nettideittihommaa epätoivoisten touhuna, ja minulla olisi ollut vientiä muutenkin mutta ei oikeanlaisia miehiä... Niin kaverin kanssa katseltiin niitä profiileja Suomi24:ssä kun hän on kokenut nettideittailija ja hän pakotti minut tekemään profiilin, johon tosin en laittanut kun iän ja sukupuolen, enkä vastannut koskaan kelleen enkä laitellut viestejä kelleen. Yksi profiili jäi kuitenkin mieleen ja lisäsin sen suosikiksi, sen miehen silmät oli jotain ihanaa... Mutta sitten unohdin koko profiilin kuukausiksi. Kunnes taas päädyin katselemaan niitä silmiä.. Ja katselin ja katselin ja pohdin kehtaako oikeasti netissä laittaa kelleen viestiä... No lopulta laitoin, ja sehän vastasi. Juttelimme netissä melkein puoli vuotta chatissa helposti 6 tuntia joka ilta ennen ensitapaamista... Mutta ensitapaaminen olikin sitten vähän kun jostain elokuvasta, suoraan syliin ja niin edelleen. Mies on sellainen ujo nörtti jolla ei ole koskaan naista ollutkaan ja minä entinen teiniäiti, samanikäisiä reilu parikymppisiä ollaan molemmat. Taidan olla hieman rakastunut...

Joten en tuomitsisi Suomi24 ihan heti...

Vierailija
5/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.deittipalvelut.net/

Tuolla sivustolla on koottu yhteen paikkaan tarjolla olevat vaihtoehdot.

Vierailija
6/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sivustolla ei tosiaankaan ole koottuna kaikkia. Lähinnä vain yhden konsernin maksullisia deittipalveluja.

Vierailija
7/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen kokemus kuin ekalla vastaajalla.

Oli ilmoitus match.comissa ja sieltä löysin kyllä seksiseuraa mutta yhtään todellista suhdetta hakevaa ei ollut.

Suomi24:n kautta löysin nykyisen mieheni.