Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava äiti

Vierailija
14.07.2020 |

Oma äitini on pilkannut minua koko elämäni ja mitä enemmän minulle tulee ikää, sen vaikeammalta se tuntuu. Viimeisimmät solvaukset liittyivät jälleen kerran ulkonäkööni. Olin vuosi sitten 14kg painavampi ja äiti jatkuvasti pilkkasi sekä haukkui lihavaksi. Lopulta väsyin ja häpesin itseäni niin paljon että laihdutin ja tällä hetkellä painoindeksini on 20. Nyt kun hän ei voi enää huomauttaa lihavuudesta niin sanoo minun olevan naamasta liian laiha ja sairaan näköinen. En enää jaksa kuunnella mutta en ole viitsinyt katkaista välejä. Isäni on kuollut enkä haluaisi silti jäädä ilman äitiä vaikka hänen tapaaminen tuottaa enemmän tuskaa kuin iloa. Tuntuu että hän on aina halunnut tehdä minusta ns. oman näköisensä luomuksen mutta en koskaan tule täyttämään hänen vaatimuksiaan vaan minussa on aina joku vika hänen mielestään.Tämä oli vain pieni osa kaikesta siitä mitä hän on minulle sanonut 24 vuoden aikana. Haluaisin kuulla onko muilla tällaisia kokemuksia tai mistä tuo käytös voisi johtua? Joskus olen kysynyt suoraan miksi hän on niin inhottava mutta sanoo minun olevan liian herkkänahkainen. Muita sisaruksiani pitää paremmassa arvossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu vol 2? Vai onko tää vol 1 just ennen totaalista psykoosia?

Vierailija
2/4 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro hänen ikäänsä. Onko Levyn kappaletauti tuttu? Onkohan sellaista todettu lähisukulaisilla? Muitakin "muistisairauksia" on olemassa. Ennen vanhaan puhuttiin vanhuudenhöperyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 44v eli ei kovinkaan vanha. En tiedä suvusta ketään joka kärsisi muistisairauksista.

Vierailija
4/4 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kerro hänen ikäänsä. Onko Levyn kappaletauti tuttu? Onkohan sellaista todettu lähisukulaisilla? Muitakin "muistisairauksia" on olemassa. Ennen vanhaan puhuttiin vanhuudenhöperyydestä.

Jos äiti on vasta 44- vuotias, se ei voi olla Lewyn kappale -tauti. Sehän tulee yleensä aikaisintaan noin 50- vuotiaille.