Mies kokematon 32v
Niin seurusteluissa kuin seksissä. Syynä introvertti elämänasenne ja huono itsetunto, uskoisin. Ehkä olen myös autistinen, en tiedä.
Kun kuuntelen muita ikäisiäni, joilla juttu lentää ja aiheet vaihtelevat minuutin aikana kuumailmapalloista moottorisahaan niin että itse ei pysy perässä niin sitä vain ajattelee, että tämmöiset ihmiset ne naiset saa, en minä. Sellaiset ihmiset joilla on kokemuksia.. persoonalliset ihmiset.
Yhdelläkin tuttavamiehellä on instagramissa kuva jossa lentää dubaissa aavikon yllä sellaisessa däbbäys asennossa, varmaan toimii hyvin Tinderissä.
Lapsena minut passitettiin palikkatesteihin, koska oli jotakin ongelmia r kirjaimen ääntämisen kanssa tai jotain kuulemma, niistä ei mitään kuitenkaan selvinnyt.
Ainoa mahdollisuuteni on varmaankin löytää joku yhtä autistinen, sisäänpäinkääntynyt ja introvertti kuin minä itse.
Kommentit (6)
"Ainoa mahdollisuuteni on varmaankin löytää joku yhtä autistinen, sisäänpäinkääntynyt ja introvertti kuin minä itse."
Tiedän tunteen, mutta ongelma tulee siinä, että jopa ne introvertit naiset haluaa ensisijaisesti ekstroverttimiehiä "koska vastakohdat täydentää ja ekstrovertti saa minusta parhaat puolet esiin" ja niin haluaa ekstroverttinaisetkin..
Voin kertoa omasta kokemuksestani että vaikka mies olisi huippukomea, ei-autistinen, varakas ja persoonallinen, niin naiset jäävät saamatta jos ei tee aloitteita. On puppua että naiset tekisivät aloitteita. Jos mies haluaa naisen niin ei auta kuin alistua. Itse en ole siihen peliin lähtenyt, ja ikä alkaa nelosella, kertaakaan en ole seurustellut. Näillä mennään hautaan asti. Ajattelin vain kertoa.
Tässä ketjussa sivuttiin hieman samaa aihetta pari tuntia sitten:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3816694/muita-neuroottisia-introverttej…
Kannattaa käydä lukemassa, jos kiinnostaa.
Olet siis kuin se yläasteen ruotsinopettaja jota haukuit?
Minä oun 5 v sua venhempi mutten kenenkään vanhempi. En ole seurustellut kenenkään kansa koskaan. EI minkään lajin seksiä, muuta ku yksi halaisu (enkä etes ite halannut) pari vuosikymmentä sitten. Siinä kokemukseni. irtosuhteisiin tahi avoliitoon en lähde, avionaimisiin jos johonni mutta ei mun psyyke taia siihenkään olla suunniteltu. Ei oikein isyys ainakaan houkuita. Eikä sormus sormessa. Ei silti etteivät naiset periaatteessa nappaisi. Ehkä olen vain liijan mielisairas käytännössä, elämään jonkun kansa. olen oppinutin kai, etten kehtaa ajatella itteäni elämään kenenkään kansa.
Männä vuosina sukulaiset kuten mummon velj, monesti ehkä kerran vuodessa tavatessamme ainoastansa loihe utelemaan notta: Joko sitä sinulla? Saamako tanssata häitä tänä kesännä? Äi mitä? Eikö kehveli, uhhuhhuu, hiiiik! pitäs kai sitä jo, kihhihhii, kohhohhoo, et sinä yksin siitä työmäärästä selevijä, huhhatihuu, pohhoh...
No ei nyt aivan noin mutta tympeitä olivat silti ne uteluhetket. Ja sitten olin joka kerta aiva näyrä kuin luutulla piesty rakki ja sopertelin puoliääneen peukalia pyöritellen että voisin kai minä kohta varmaan, mä lupaan seuraavaksi kerraksi ettiä.....
Onko armeija käytynä? Erittäin merkittävä asia seurustelumarkkinoilla.
m39