Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kokeillut diettiä syö 8h ja paasto 16h?

Vierailija
22.05.2013 |

Tässä linkkiä diettiin

http://www.makuja.fi/artikkelit/1758199/ajankohtaista/tassako-uusi-superdieetti-mattoa-ja-paastoa-laihdu-viikossa-45-kg/

Ajattelin kokeilla, onko joku jo kokeillut ja saanut tuloksia? Nyt en kaipaa niitä neuvoja tähän miten tämä on epäterveellinen ja huonoj aliiku enemmän, syä vähemmän jne jne. vaan ihan oikeasti tästä tai muista samankalstaisita dieteistä, toimiiko ne?

Ei kukaan tätä loppuelämäkseen välttämättä ajattelekkaan mutta putooko paino nopeasti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?

Vierailija
2/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dietti = paino putoaa

paluu dietin jälkeen vanhaan ruokavalioon = paino palaa takaisin kertoimen kanssa.

Suosittelen elämäntapojen muuttamista. Pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viikossa painoa saattaa pudota 4,5 kilosta jopa 13 kiloon."

Haloo, uskooko joku tuota? 13 kiloa viikossa ei ole mahdollista.

Vierailija
4/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 12:56"]

"viikossa painoa saattaa pudota 4,5 kilosta jopa 13 kiloon."

Haloo, uskooko joku tuota? 13 kiloa viikossa ei ole mahdollista.

[/quote]Lähtöpainoa ei tossa mainittu, taitaa olla aika paljon ylimääräistä

Vierailija
5/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo dietti?! minulle tuo on ihan normaalia.. syön ensimmäisen kerran vasta iltapäivällä eli suurinpiirtein klo 15-22 välisellä ajalla ja olen ylipainoinen, enkä edes syö epäterveellisesti.. että just, varmaan toimii

Vierailija
6/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aika sitten tuli telkkarista dokumentti tollasesta paastosysteemistä. Sanoivat, että oikesti ihmiselle tekis tosi hyvää paastota esim. yksi-kaksi päivää viikossa. Koska silloin solut korjaantuvat= virheellisistä soluista tulee normaaleja, ja näin esim. syöpää ei pääse syntymään.

Samassa dokkarissa oli kaksi ryhmää oikein lihavia ihmisiä, jotka paastovivat joka toisen päivän. Toisessa ryhmässä porukka söi joka toinen päivä terveellisesti, ja joka toinen päivä ei mitään. Toisessa ryhmässä taas söivät joka toinen päivä ihan mitä tahansa (hamppareita, pizzaa jne. ihan mielettömiä määriä) ja joka toinen olivat syömättä. Totesivat, että molemmat laihtuivat yhtä hyvin. Ei siis ollut mitään merkitystä laihtumisen kannalta vetikö joka toinen päivä pizzaa vai salaattia, kunhan vain joka toinen päivä oli syömättä - > laihtui.

En kyllä muista minkälaisia määriä laihtuivat. Mä olen toteuttanut tuota paastoa sen 1-2 päivää viikossa ihan terveyden takia, eli noiden solujen takia, en laihtumisen. Mulla on lähtenyt kuukaudessa n. 2kg, eli ei kovin paljon, mutta en olekaan ylipainoinen enkä yritä laihduttaa, ja tosiaan paastopäiviä ollut vain max. se 2 viikossa. Eli varmasti jos on paljon lähtöpainoa ja olisi joka toisen päivän syömättä, laihtuisi lujaa vauhtia.

Tota taas en oikein osta, että jos syö 8h joka päivä, ja 16h syömättä, laihtuisi, koska tuollain mä olen koko elämäni tehnyt (syön siis lounaan joskus klo 12, välipalan klo 16.00, ja illallisen klo 19-20, eli kaikki 8 h sisällä) ja uskon että moni muukin tekee. Ja jos ajatellaan että se 8h ei edes rajoitu tollaisiin normaaleihin annoksiin ja normaaliin syömiseen niinkun minulla, vaan mätätään 8 h jotain paskaa sisään, niin ei kyllä varmasti tapahdu muuta kun lihoaa. Ehkä sillon jos on esim. tottunut napostelemaan ihan järkyttäviä määriä aikaisesta aamusta yömyöhään, niin se ajan rajoittaminen tietysti auttaa, tai se että jättää vaan napostelematta :D

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Vierailija
7/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti = Ruokavalio

(ei laihdutuskuuri)

Vierailija
8/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina syönyt noin. En syö aamulla mitään, juon vain kahvin. Lounaan syön klo 13 ja päivällisen klo 21, ei välipaloja. Hyvin on toiminut ja olen aina ollut hoikka, vaikka syönkin isot annokset aterioilla ja myös makeaa jälkiruokaa.