Millaisen kasvojen kauneusvirheen takia mies skippaa naisen?
Vastaava ketju on olemassa miehistä, tehdäänpä vastaava nyt naisista. Miehet, antaa palaa.
Kommentit (11)
Ei sulle riittänyt ne aiemmat ketjut...?
Viikset/parta (pienetkin)
Syylät
Rokonarvet
Kaksoisleuka
"Heltta"
Vihreät/ruskeat silmät
Liian tuuheat tai yhteenkasvaneet kulmakarvat
Kyömynenä
Hörökorvat
Olematon amorinkaari
Duckface sms käsittämättömän absurdit muokkaukset
M.52
Nämä on ihan turhia. Ei kukaan pysty kuvailemaan tarkkaan mikä on hyvän tai huonon näköistä.
Jos te naiset tai miehet olette niin kovin kiinnostuneita siitä oletteko hyvännäköisiä, niin linkittäkää oma kasvo ja kroppakuva, niin aletaan arvioimaan.
Ei kestä naiset ketjua naisista mutta ovat kovia arvostelemaan miehiä siinä toisessa ketjussa ja oikein kuvailevat yksityiskohtaiseti, että millainen mies sytyttää. Tää oli niin arvattavissa. Ei kantti kestä arvostelua vaikka sitä tykkäävät itse harrastaa tämän tästä, heti alkoi nillitys. Aloittaja oli täysin oikeassa.
Irony kirjoitti:
Ei kestä naiset ketjua naisista mutta ovat kovia arvostelemaan miehiä siinä toisessa ketjussa ja oikein kuvailevat yksityiskohtaiseti, että millainen mies sytyttää. Tää oli niin arvattavissa. Ei kantti kestä arvostelua vaikka sitä tykkäävät itse harrastaa tämän tästä, heti alkoi nillitys. Aloittaja oli täysin oikeassa.
Missä nillitettiin...?
Vierailija kirjoitti:
Viikset/parta (pienetkin)
Syylät
Rokonarvet
Kaksoisleuka
"Heltta"
Vihreät/ruskeat silmät
Liian tuuheat tai yhteenkasvaneet kulmakarvat
Kyömynenä
Hörökorvat
Olematon amorinkaari
Duckface sms käsittämättömän absurdit muokkauksetM.52
Mikä silmien värissä häiritsee? Ymmärrän, jos on vaikka supertummanruskeat tai ihan värittömät, mutta normi vihreät. Eihän niitä edes erota sinisistä tai harmaista kuin läheltä ja sopivassa valossa...
Kiva että "syyllistyn" ainoastaan siihen että minulla on vihreät silmät. En ole koskaan pitänyt niitä kauneusvirheenä, vaan jopa hailakoita sinisiä silmiä kauneempina. Onneksi minulla on vihreäsilmäinen mies joka osaa arvostaa silmiäni sekä kaikkea muutakin.
Mulle ei ainakaaan ulkonäkö ole niiin tärkeä. Olenn jotain 5 vuotta tehnyt ajattelu yötä palstalla nuorten mielenterveys ongelmien pohtimisellle ja teen edelleeen.