Mikä ihme siinä on, että naiset ei voi tehdä aloitteita treffipalstoilla?
Ei niin minkäänlaista liikettäkään. Ehkä sitten vastaa miehen viestiin jos viitsii..
Usein jos keskustelun saa käyntiin niin naiset vaan vastaa ku kysytää..
Harvoin esittävät jatko kysymyksiä ja jos mies lopettaa viestien laiton niiin siihen loppuu kokohomma. Naiset ei voi laittaa perää et mihin katosit!!!!
Kommentit (26)
Näin se on. Naisilla kun on satoja jonossa ei siinä tarvi kysellä. Lyötävä heti tilin saldo tiskiin ja luvattava matkat&viinit. Silloin voit päästä jatkoon.
Koska miehet aina jankuttavat, että naiset saavat aina halutessaan seuraa. Se on tuon takia aika iso häpeä naiselle, jos tulee torjutuksi.
Kyllä minä teen aina alotteita jos olen kiinnostunut! Mun kokemuksen mukaan taas mies on se, jota pitää "haastatella" ja joka vastaa ei, joo, ok.... että ehkä molemmat sukupuolet sitten tekevät tätä.
N35
Voisin muuten, mutta joka kerta kun olen itse tehnyt aloitteen kiinnostavalle miehelle, sellaiseen josta olen todellakin ollut kiinnostunut tai voimakkaasti ihastunut, jutut ovat menneet aivat päin honkia.
Miehet ovat pyöritelleet minua mielensä mukaan, ottaneet ja jättäneet ja taas ottaneet. Lähdetään kahville, tai no ei lähdetäkkään, tai no lähdetään sittenkin.
Nykyään miehen täytyy tehdä minulle selväksi, että todella haluaa deittailla minua. Kai sitä on tullut rakennettua jokin suojakuori. Ei todellakaan ole mitään miesvihaa, mutta olen varuillani. En kestä niitä sydänsuruja.
Täysin päinvastainen kokemus. Eroni jälkeen puuhasin nettiin profiilin koska aika eikä kiinnostus riittänyt lähteä baareja ja ravintoloita kiertämään. Noh, lopputulos se etten tehnyt ainuttakaan avausta ja melkein alkoi paniikki tulla kun viestejä sinkoili toisensa perään. Oli pakko piilottaa profiili ja keskittyä treffaan yhtä naista vuorollaan. Notta treffit, profiili auki, profiili kiinni, treffit ja tuota rataa. Olikohan viides tai kuudes ehdokas jonka kanssa synkkasi täydellisesti. Ilmeisesti olin onnistunut tekstissä ja kuvissa hyvin. Tuuria? Mies43
Omalla kohdallani se johtuu siitä, etten yksinkertaisesti ehdi. Viestejä tulee sellainen määrä, että viimeistään viikon kuluttua täytyy poistua palvelusta, koska se tykitys käy niin ahdistavaksi.
Eikä tämä johdu siitä, että olen nainen. Tämä johtuu siitä, että olen hoikka, kaunis ja tarpeeksi nuori. Ystävälläni, joka on toki myös hoikka, mutta melko tavallisen näköinen, ei vastaavaa tykistystä ole. Hän on aloitteellinen, mutta hänestä ei pahemmin innostuta. Tämä johtuu siitä, että ihan kaikki miehet tavoittelevat vain top 10 %:tia kauneimpia naisia.
Olen täältä oppinut että jos nainen lähestyy niin aina liian tasokasta miestä. Siksi on parempi jäädä vain odottamaan ja vastata sitten niille, jotka menee kategoriaan "voisi kiinnostaa".
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet aina jankuttavat, että naiset saavat aina halutessaan seuraa. Se on tuon takia aika iso häpeä naiselle, jos tulee torjutuksi.
Voisitteko perustella alanuolet?
Eli jos sinä et saa viestejä, niin kukaan nainen ei lähetä viestejä kenellekään? :DDDDDDDDDDD
Olen tosi aktiivinen ja laitan viestiä miehille, jotka oikeasti kiinnostaa. Aika usein miehet ei vaan osaa keskustella yhtään netissä, joten monet karsiutuu aika nopeasti. En vastaa copy-paste-viesteihin, joita joillain miehillä on tapana lähettää kerralla tyyliin kaikille naisprofiileille. Jos ihan normiviestin lähettänyt mies ei kiinnosta, vastaan lyhyesti, mutten jatka keskustelua kyselemällä häneltä mitään. Se on helppo vihje siitä, että et ole kiinnostava ja voit siirtyä seuraavaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen täältä oppinut että jos nainen lähestyy niin aina liian tasokasta miestä. Siksi on parempi jäädä vain odottamaan ja vastata sitten niille, jotka menee kategoriaan "voisi kiinnostaa".
Opit ovat menneet hyvin perille, oma saarnaaminen ei ole siis mennyt hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten, mutta joka kerta kun olen itse tehnyt aloitteen kiinnostavalle miehelle, sellaiseen josta olen todellakin ollut kiinnostunut tai voimakkaasti ihastunut, jutut ovat menneet aivat päin honkia.
Miehet ovat pyöritelleet minua mielensä mukaan, ottaneet ja jättäneet ja taas ottaneet. Lähdetään kahville, tai no ei lähdetäkkään, tai no lähdetään sittenkin.
Nykyään miehen täytyy tehdä minulle selväksi, että todella haluaa deittailla minua. Kai sitä on tullut rakennettua jokin suojakuori. Ei todellakaan ole mitään miesvihaa, mutta olen varuillani. En kestä niitä sydänsuruja.
Asiahan ei johdu sun aloitteellisuudesta vaan kyse on siitä että kenelle olet aloitteellinen.
Nainen kun tekee aloitteen niin ei tee sitä vahingossakaan omantasoiselle miehelle.
Niistä sun aloitteista ei tule mitään koska teet niitä vain liian tasokkaille miehille, se selittää asian.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani se johtuu siitä, etten yksinkertaisesti ehdi. Viestejä tulee sellainen määrä, että viimeistään viikon kuluttua täytyy poistua palvelusta, koska se tykitys käy niin ahdistavaksi.
Eikä tämä johdu siitä, että olen nainen. Tämä johtuu siitä, että olen hoikka, kaunis ja tarpeeksi nuori. Ystävälläni, joka on toki myös hoikka, mutta melko tavallisen näköinen, ei vastaavaa tykistystä ole. Hän on aloitteellinen, mutta hänestä ei pahemmin innostuta. Tämä johtuu siitä, että ihan kaikki miehet tavoittelevat vain top 10 %:tia kauneimpia naisia.
Tämä on ihan totta. Olen itse sitä tavallista osastoa, enkä saa kovin paljon viestejä. Onhan se tutkimuksissakin osoitettu, että tuo on juuri noin. Miehillä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, kenet he voivat saada tai kenen kanssa suhde voisi toimia.
Kyllä mulle naiset ainakin tekee alotteita jonkun verran mutta yleensä ne ei ole kovinkaan viehättävän näköisiä joten ei jatkoon ole mennyt kukaan.
OKCupidiä on suositeltu, oletko ap kokeillut sitä? ja muistathan kertoa riittävästi itsestäsi profiilissa?
No koska aloitteellinen nainen on automaattisesti epätoivoinen ja säälittävä. T: ikinä en ole saanut vastausta jos olen aloitteellisesti laittanut viestiä.
Annas kun arvaan, sulla on ikäprofiili 18-25, olet itse 47. :D
Vierailija kirjoitti:
No koska aloitteellinen nainen on automaattisesti epätoivoinen ja säälittävä. T: ikinä en ole saanut vastausta jos olen aloitteellisesti laittanut viestiä.
Ei vaan yleensä ne ei niin kauniit naiset tekevät niitä alotteita.
Muualla netissä naiset tekevät minulle aloitteita välillä, mutta Tinderissä olen toistaiseksi joutunut tekemään kaikki aloitteet itse. Näin ei ollut vielä kolme-neljä vuotta sitten. Badoossa on myös ollut hyvin hiljaista jostain syystä.
M31
Vierailija kirjoitti:
OKCupidiä on suositeltu, oletko ap kokeillut sitä? ja muistathan kertoa riittävästi itsestäsi profiilissa?
Siellä on kyllä aika hiljaista, jos ei asu pääkaupunkiseudulla.
M31
Tuo johtuu ihan itsestäsi. Et ole niin kiinnostavat tapaus varmaankaan