Pakit ja silti flirtti jatkuu, miksi?
Kohtasimme töissä kuukausien etätyöpäivien jälkeen ja taas tuo mies sai pääni sekaisin. Emme ole samalla osastolla, kohtaamme silloin tällöin. Flirtti alkanut viime kesänä, lähestyin viestillä talvella ja oli ensin lähdössä kahville, mutta ei sitten ikinä lähtenytkään eikä vastannut enää viesteihin. Varattu siis on.
Eilen siis kohtasimme pitkän tauon jälkeen ja voi pojat minkä taas teki! Heti kun muut eivät ole näkemässä, tekee tämän! Oli ruokalassa ottamassa syötävää ja tarkistettuaan, etteivät pari muuta heppua häntä katso, niin katsahti minuun ja pysähtyi. Piti katseensa ja hymyili. Räpsäytti vielä lopuksi näkyvästi silmiään. Tämä on todella ärsyttävää, koska näyttää tietävän että tuo toimii! Silti ei kuitenkaan tämän pidemmälle ole valmis menemään. Miksi sitten jatkaa tätä minun kiusaamistani? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa! Miten minun tulisi tähän reagoida? Kertokaa, etenkin miehet!
Kommentit (38)
Ärsyttävää sontaa. Leikkii tunteillasi ja nauttii huomiostasi. Suhtaudu kylmästi. Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Miestä imartelee sun huomio ja kevyt flirttailu piristää sen päivää. Varattuna ei kuitenkaan muuta halua. Miksi edes haikailet varatun perään?
Älä roiku varatussa! Mikä sinua vaivaa? Etsi vapaa kaveri, varattu on varattu.
Se mies ajatteli, että "ei hele... vieläkö toi hullu kyylääjä käy täällä syömässä!" Katsahti pelokkaasti ja kun joutui toteamaan, että sinä se tosiaan olet, niin peloissaan räpäytti silmiään, kun näki sinun hullun tuijotuksen.
Kusipää narsisti. Jätä se sika heti !
Vierailija kirjoitti:
Miestä imartelee sun huomio ja kevyt flirttailu piristää sen päivää. Varattuna ei kuitenkaan muuta halua. Miksi edes haikailet varatun perään?
Ihastuneelle flirttailu ilman mitään aikeita muuhun on pelaamista ja sen vuoksi tuosta voi olla vaikea päästä eroon.
Joo minustakin on mukavaa välillä kevyesti flirttailla, vaikkei olisi tarkoitustkaan tai haluakaan viedä asiaa pidemmälle. On ihan piristävää antaa muillekin, kuin kumppanille sellaista positiivista huomiota. Myös kevyen flirtin saaminen on ihan mukavaa ja piristävää muiltakin. Flirttailen tosin oikeastaan pääasiassa naisille, vaikka olenkin homomies, mutta toisinaan myös miehille. Pettänyt en ole koskaan, eikä kyllä ole aikomustakaan vajota sinne. Valitettavaa minun mielestäni, jos olet ymmärtänyt flirttailun vakavana. Kysymällä kuitenkin selviävät nämäkin asiat.
Naiset tekee tuota jatkuvasti, perhanan huomio sanonko mitkä.
Kuulostaa ihan mun mieheltä. Jatkuvasti huomionkipeä ja flirttailee usein naisille, myös ihan avoimesti vaikka olisin vieressä. Olen sanonut hänelle, että ei ainakaan mun läsnäollessa tekisi sitä, koska silloin tunnen itseni riittämättömäksi, mut ei vaan tahdo muistaa, kun on oppinut käyttäytymään noin. Välillä on joutunut sen takia hankaliin tilanteisiin, kun nainen on luullut enemmän. Sitä en kuitenkaan tiedä, onko joskus mennyt pidemmälle. En jaksa vahtia. Tuollaisia tyyppejä vaan on olemassa.
Ap, en laskisi tuota edes flirtiksi. Varmaan kohteliaisuudesta hymyili, ettei sinulle tulisi epämukava olo sen vuoksi, ettei hän varattuna suostunut lähtemään treffeille. Hänen mielessään hän todennäköisesti piristi päivääsi antamalla hetken huomiota, mutta tarkoitus ei ollut tehdä mitään muuta. Minäkin olen varattuna joutunut joskus antamaan kohteliaasti pakit, ja jos näitä tyyppejä kohtaan, totta kai hymyilen ja kyselen kuulumisia, sillä en halua vaikuttaa ylimieliselle. Olisiko miehen pitänyt esittää, ettei huomaa sinua lainkaan?
Parisuhdetta en hänen kanssaan olettaisi edes syntyvän, ikäeroa kuitenkin aika paljon. Mies siis iältään 50+. Mutta myönnän käyväni niin kuumana häneen, että sänkyyn minut saisi jos siihen asti itse olisi valmis menemään. ;)
Terveisin ap
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta en hänen kanssaan olettaisi edes syntyvän, ikäeroa kuitenkin aika paljon. Mies siis iältään 50+. Mutta myönnän käyväni niin kuumana häneen, että sänkyyn minut saisi jos siihen asti itse olisi valmis menemään. ;)
Terveisin ap
täällä vähän sama tilanne mutta eikö ole ongelma että ihminen on varattu?
Jotkut eivät voi itselleen mitään. Mainitsin eilen poistetussa ketjussa (toinen aihe) että eräs mies iski meidän treffiemme aikana tarjoilijan. Oli kuulemma niin kaunis että oli pakko. No kiitos tästä ja melko vakavasta itsetunto-ongelmasta jota nyt joudun työstämään. Etenkin kun se nainen oli tosi kaunis ja nyt tunnen itseni paskasuomursuksi. Eikä hän siis vakavaa tuonkaan naisen kanssa halunnut. On vain pakko saada huomiota... Aina lisää ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin aptäällä vähän sama tilanne mutta eikö ole ongelma että ihminen on varattu?
Mistä minä tiedän hänen parisuhteensa tilaa.. mies on itse vastuussa tekemisistään. Terv. ap
Voinko tehdä miehelle suoran ehdotuksen? Ei minua ne kahvit kiinnosta.. ;)
Vaikuttaa vahvasti siltä, että mies ei ole oikeasti kiinnostunut. Ihme ettei ap tuota huomaa. Tuo on monelle miehelle vain hupaa ja kun kohde selvästi kiinnostuu, niin miehen kiinnostus katoaa. Tuota sanotaan juuri tuon takia flirtiksi. Ap ehkä on sitä tyyppiä, joka ei osaa ihmissuhde pelejä.
mies52v