Ensi viikoksi luvattu taas kylmää ja sadetta
Kommentit (46)
Helsingin säät näyttää hyvältä lähiaikoina, varsinkin perjantaista lähtien kun mun loma alkaa :))
Vierailija kirjoitti:
Helsingin säät näyttää hyvältä lähiaikoina, varsinkin perjantaista lähtien kun mun loma alkaa :))
Onko +20 mielestäsi hyvä kesäsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen. Ei liian kuuma eikä liian kylmä. 19 olisi vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole keneltä kysyt, mutta minusta ihan täydellinen. Meillä on kotonakin aina yleensä lämpötila säädettyä 21 asteeseen.
Ja auringossa ulkona se tietysti on vielä lämpöisempi kuin tuo ennuseen 20 mikä on varjon lämpötila
Kesä loppui kesäkuun lopussa. Syksykelit nyt on. Ihan jäässä olen nytkin. Vituttaa kun ei edes lämpimään Espanjaan voi lähteä niin kuin normaalisti tähän aikaan ollaan aina oltu.
vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali
Vierailija kirjoitti:
Kesä loppui kesäkuun lopussa. Syksykelit nyt on. Ihan jäässä olen nytkin. Vituttaa kun ei edes lämpimään Espanjaan voi lähteä niin kuin normaalisti tähän aikaan ollaan aina oltu.
Pistä lämmitys päälle tai pue lisää. Niinhän syksylläkin tekisit.
Voi kun on kurjaa. Ihan kamalaa. Sadetta pitelee. En jaksa. Menee elämänilo enkä kykene mihinkään kun välillä sataa eikä ole kuin +20 lämmintä. Sanoinko jo että voi kun on kurjaa. Mihin voi valittaa kun on kesä pilalla ja on kurjaa. Muistinko mainita että tällainen on ihan kamalaa ja epäreilua, kun ei pääse edes Kreikkaan.
Suomi on pitkä maa ja tänne mahtuu monenlaista säätä.
Meille lupaa ihan hyvää kesäkeliä. Tänään 20, keskiviikkona 22, torstaina 23, perjantaina 24, lauantaina 25, sunnuntaina 26, maanantaina 23, tiistaina 22, keskiviikkona 21. Sadetta ei millekään päivälle ja täysin aurinkoistakin peräti kolmena päivänä. Kyllä tarkenee.
+15-20 on sopiva lämpötila kesällä.
Mene ulkomaille nauttimaan kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin tein. Villasukat ja turkistossut, paksu fleecetakki päällä. Kohta laitan taas uuniin tulet.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pitkä maa ja tänne mahtuu monenlaista säätä.
Meille lupaa ihan hyvää kesäkeliä. Tänään 20, keskiviikkona 22, torstaina 23, perjantaina 24, lauantaina 25, sunnuntaina 26, maanantaina 23, tiistaina 22, keskiviikkona 21. Sadetta ei millekään päivälle ja täysin aurinkoistakin peräti kolmena päivänä. Kyllä tarkenee.
Joo, nyt on muutama päivä kiva keli, mutta ensi viikolla viilenee taas.
Voi kun koko kesä olisikin tämmöistä +15-20 asteista.
Kotona 3kk vauva ja 2 v taapero, oli ihan maanista menoa kun +30 kelit jylläsivät
On satanut toista viikkoa joka päivä, paitsi yhtenä. Tänäänkin, ja ylin lämpötila 15 astetta. Turhaan pistin kasveja kasvamaan kun ei mikään kasva näissä +- 10 lämmöissä.
Saas nähdä homehtuuko viljelijöillä peltoon kaikki tätä menoa. Mutta kiva kun ei av-mammalla ole hellettä, vaikka tulis lunta ja rakeita joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin tein. Villasukat ja turkistossut, paksu fleecetakki päällä. Kohta laitan taas uuniin tulet.
Ja aattele saa valittaa elämää kaikessa rauhassa tällä palstalla. Ei tarvitse mennä suorittamaan hellettä.
Mutta vakavasti, jos ahdistaa Suomen helteettömyys niin ei kannata tuhlata aikaansa tässä maassa. Kyllä työmahdollisuuksia aina on maailmallakin. Toki se voi tarkoittaa jonkun näköisiä uhrauksia. Mutta parempi kai se kun kärsiä suurin osa vuodesta säästä.
Olen perunut kesälomatkin näiden kelien takia, lapset makaa sisällä kun ulos ei voi mennä ja kaikki kesänretket pitänyt perua :(
Vierailija kirjoitti:
On satanut toista viikkoa joka päivä, paitsi yhtenä. Tänäänkin, ja ylin lämpötila 15 astetta. Turhaan pistin kasveja kasvamaan kun ei mikään kasva näissä +- 10 lämmöissä.
Saas nähdä homehtuuko viljelijöillä peltoon kaikki tätä menoa. Mutta kiva kun ei av-mammalla ole hellettä, vaikka tulis lunta ja rakeita joka päivä.
Joo, ne olisi pitänyt laittaa jo alkukesästä. Mitä laitoit ? voi olla myös pitkä itämisaika. Täällä Jyväskylän seudulla tämä on ollut ihanteellista kasvatusaikaa. Alkukesä oli tosi lämmin ja nyt on satanut ja paistanut vuorotellen. Parina edellisenä kesänä on ollut niin kuivaa ettei mikään kasvanut ilman hirmuista kastelua.
Itte lienet kohta pilalla kun varmuudenvuoksimasistelet
Vierailija kirjoitti:
Olen perunut kesälomatkin näiden kelien takia, lapset makaa sisällä kun ulos ei voi mennä ja kaikki kesänretket pitänyt perua :(
Miksi lapset eivät voi mennä ulos?
Niinpä. Onneksi tällä viikolla ihan kivoja sateettomia päiviä luvassa huomisesta lähtien.