Ekstromies vie minut hulluuden partaalle...
Julkisilla paikoilla jättää minut huomiotta ja menee mieluummin juttelemaan tuntemattomien "normaalien" kanssa. Kun olemme taas kahden sanoo että : "nyt näit miten normaalit ihmiset käyttäytyy, saat ottaa mallia mun esimerkillisestä käytöksestä jos haluut, ei tarvitse olla niin epänormaali ja estoinen"
Pyytää meille myös jatkuvasti vieraita käymään.. Ei suostu asiassa joustamaan tai neuvottelemaan. Sanoo että nainen saa kestää sen jos miehelle tulee vieraita ja opetella olemaan normaali, ihmisten kanssa viihtyvä ihminen.
Kommentit (37)
Miksi olette yhdessä? Vaikea nähdä mitään yhteistä, edes luonteet ei mätsää. Ja aika mätisäkki äijäksi vielä kaiken lisäksi. Pelottaako yksin oleminen vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Kaikenlaista.
Arkeani...
ap
Tuollainen mies tulee niin tuhoamaan sun itsetunnon.
Kyllä taas nää kesäprovoilijat on vauhdissa :D
Ihana, vaihdetaanko, mun mies on sellainen kuin sinä ja se rasittaa.
Halusitko itsevarman miehen? Kannattaa tinkiä vähän tuosta toiveesta, jos et halua yltiöekstroverttia miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas nää kesäprovoilijat on vauhdissa :D
Ei ole provo
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette yhdessä? Vaikea nähdä mitään yhteistä, edes luonteet ei mätsää. Ja aika mätisäkki äijäksi vielä kaiken lisäksi. Pelottaako yksin oleminen vai mikä?
Mätisäkki?
Ei tulisi mieleenkään kohdella omaa naista noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki?
Minäkään en löytänyt mainintaa painosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään kohdella omaa naista noin.
Narsistin käytöstä
Kuulostaa narsistilta eikä ekstrovertiltä
Vierailija kirjoitti:
Jos on totta, se on hullu.
Täh ? Hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Kaikenlaista.Arkeani...
ap
Nautitko siitä, vai kannattaisko vaikka vaihtaa miestä tai ylipäätään tehdä jotain asian muuttamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Kaikenlaista.Arkeani...
ap
Nautitko siitä, vai kannattaisko vaikka vaihtaa miestä tai ylipäätään tehdä jotain asian muuttamiseksi?
Olen kai läheisriippuvainen ja itsetunto on jo pohjamudissa
Kuulostaa narsistilta. Tuttua täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Kaikenlaista.Arkeani...
ap
Olen kai läheisriippuvainen ja itsetunto on jo pohjamudissa
Jaa, no mikäs siinä sitten. Kukin tavallaan.
Vaihtoon.