Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuullut sinusta puhuttavan ilman että tiedetään sinun kuulevan?

Vierailija
14.07.2020 |

Millaista settiä on ollut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen epäkiinnostava eikä musta puhuta.

Vierailija
2/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt näin. En oikein usko, että itsestään silloin mitään mukavaa kuulee. Ihmiset harvemmin taitavat kehua ja kiitellä toisiaan selän takana. Omissa tapauksissani arvosteltiin luonnettani ja ulkonäköä.

Vierailija
4/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena kesätöissä. Työnjohtaja valitti että olen koko ajan tekemistä vaikka että pitää ihan juosta karkuun. Otin ihan hyvällä, olin siis ahkera ja toisaalta sain syyn löysätä kun kerran olin siis liian innokas.

Vierailija
5/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Arvosteltiin ulkonäköä ja ilmettä, töissä. Myöhemmin olen kertonut tästä nykyisessä työpaikassa ja asialle naurettu, koska ilmeeni ei kyllä ole kuvatunlainen.

Vierailija
6/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen kuullut pari kertaa. Stressaava työ, ihmiset ärsyyntyy helposti toisiinsa. Loukkaannuin näistä kyllä mutta en jäänyt katkeroitumaan.

Vierailija
7/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhumista kuullut mutta kerran näin peilin kautta kun työkaverit pyöritteli silmiään minulle :(

Vierailija
8/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puhumista kuullut mutta kerran näin peilin kautta kun työkaverit pyöritteli silmiään minulle :(

Samankaltainen tilanne, että katsoo vaikka päätä nostaessa puolivahingossa jotakuta ja hänellä on kasvoillaan sellainen ilme jolla katsoo minua silloin kun en huomaa, usein esimerkiksi pettynyt. Mutta silloin toinen huomaa sen. Mutta sitten molemmat on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
9/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri unohti, että puhuu minulle minusta! Olimme järjestämässä tapahtumaa ja otin palaverin aikana puheeksi loppusiivouksen. Jälkeenpäin ko. kaveri tuli avautumaan minulle, miten ärsyttävästi "se" (eli minä) otti siivous asian esille. Jälkeenpäin on naurattanut koko juttu, silloin loukkaannuin.

Vierailija
10/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lukiossa rinnakkaisluokkalaiset tytöt keskustelivat porukalla kuinka ärsyttävä ja ylimielinen olen. Näkemisen arvoiset ilmeet kun tajusivat että olinkin lähistöllä kuulemassa. Yhtäkään heistä en tuntenut, silloin tällöin vain olimme olleet samoilla luennoilla.

Vierailija
11/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltainen tilanne, että katsoo vaikka päätä nostaessa puolivahingossa jotakuta ja hänellä on kasvoillaan sellainen ilme jolla katsoo minua silloin kun en huomaa, usein esimerkiksi pettynyt. Mutta silloin toinen huomaa sen. Mutta sitten molemmat on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Mä olen monesti yllättänyt ihmisiä tolleen, et ne on kattonu mua halveksivasti kun kaivan vaikka laukusta jotain. Monet ovat olleet myös asiakaspalvelijoita tiskin takana. Olen käytökseltäni asiallinen ja kohtelias mutta mulla on tosi risat hampaat. Kyllähän ne pienistä nopeista mikroilmeistä varmaan huomaa että tajuan mitä kauhistelevat. 

Vierailija
12/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuessani kerran baarin vessassa paikalliset naiset puhuivat musta, vaikka tiesivät että olen yhdessä kopeista. Yksi sitten totesi että "hei, se kuulee tän kaiken". Johon toinen että "mitä sitten, ei se ymmärrä kuitenkaan mitään". Eivät tienneet että osasin paikallista kieltä. 😂

Vierailija
13/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työkaverit puhuivat, eivät olleet huomanneet että olin viereisessä huoneessa ja ovi oli auki. Puhuivat että miksei se kerro elämästään, salailee selkeesti jotain. Onkohan sillä kaikki ihan ookoo. Tyhjän jauhantaa sanon minä. En koe että perheeni asiat kuuluu työporukalle. Kaikki muut ovat olleet pidempään töissä tuolla ja ilmeisesti tietävät toistensa asiat.

Vierailija
14/14 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi