Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(*( SYYSäitien Keksiviikko )*)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Kerppu ku käväsit,laitahan kuulumisia...

Öitä

jatu

Vierailija
2/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomalla autuaasti, pihalla tunnetusti kuin lumiukko. Jospas tässä ehtisi tsempata ennen kuin lähdemme reissuun. Hesan reissu jää tekemättä, mutta jos joku liikkuu su-ti Naantalissa tai ke Keuruulla niin ois kiva moikata :)

Nyt nukkumaan, tahdoin vaan moikata!

Tuttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan nyt käväsen. Kuten s-postissa eilen kirjotin, korjaamo ilmotti, et väärät osat oli tulleet autoon..ja ehkä tällä viikolla auto valmis. Siihen ei kyl ois uskaltanut luottaa. Eilen sit huuto.netistä halpisauto huudettiin (vähän kyl hirvittää) ja nyt päivällä kohti Imatraa. Moneltas Jatu lähette? Ettei vaan kolaroida teidän kans ton auton hirvityksen kans! :-D Ai niin Jatu, en ymmärrä, miks ei lähetä sulle s-postia toi yahoo, se jotenkin tökkii. Pystytkö lähettää mulle kutsun gmailii vaikka, saisin uuden s-postiosotteen (lueskelin, et siihen liittymiseen tarttis kutsun, oonko väärässä?). Se ois ainaki tilava boxi!

TP, voi harmi jos vehnä nyt ei sovi. Mut pianhan sen huomaa, jos poika muuttuu hyväntuulisemmaksi!

Kerppu, kiva kun kävit! Miten jakselet?

Nyt pitäs loput pakkailut mennä laittamaan kuntoon ym. Lähdetään yhden tienoilla, toiveissa et Nekku edes sen tunnin nukkuis. Muuten on painajaisten matka edessä.. Mukavaa päivää kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 21+2

Vierailija
4/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee, onkohan ukkosta ilmassa?

Odottelen tyttösen heräilyä. Itse heräsin jo toooosi aikaisin eikä uni enää tullut joten nousin ylös ja lähdin uimaan. Tässä nautin aamurauhasta kahvin kanssa. Mieskin vielä nukkuu (on vielä viikon loppuun lomalainen).

Täällä tuulee välillä todella hurjasti, sellaisia puuskia jotka ennakoi ehkäpä sadetta. Sellainen tuulenpuuska kaatoi erään minun kukkasysteemini ikkunalaudalta alas :( Nyt on nekin kukkaset tuusan nuuskana. Sain kaksi yksilöä pelastettua mutta melko säälittäviltä ne näyttävät. Pöh.

Kiva Kerppu, että kävit sanomassa moikat. Miten voit?

Enkelin perheelle kivaa kesälomamatkaa :) Toivottavasti Nea saisi autossa unenpäästä kiinni .. nimim. meilläkin kokemusta karmeista automatkoista karjuvan taaperon kanssa. Meidän tyttö kun jostain kumman syystä ei ole koskaan osannut autossa oikein nukkua, hetken saattaa torkkua. Olemme kai sitten se tapaus joka vahvistaa säännön (siis sen, että lapset nukkuvat autossa).

Hyvää loman jatkoa Tuttiksellekin ja kivaa Naantalin, yms. matkaa!

Ja Jatun perheelle myös matkatoivotuksia - lähdettekö tekin tänään?

Onko Kukkuu vielä maisemissa? Jännittää ...

Pitänee hakea toinen kuppi kahvia ... Tämä mamma lähtee tänään iltalomille. Jippii, näen hyvän,ihanan työkaverini. Tiedossa hauska ilta :)

Alli

Vierailija
5/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät ihan sekaisin, näin lomalaisella :-)

Pojat on olleet yötä mökillä vanhempieni kanssa, kohta suuntaan sinne Lillin kanssa myös. Piti tulla yöksi kotiin kun lupasin kastella naapurien pihat, ja kastelin omankin siinä samalla, täällä kun ei olla vieläkään sadetta saatu. Vaikka olisi kai mieskin sen voinut hoitaa. Nyt mekin mennään mökille vähän pidemmäksi aikaa, varmaan kahdeksi yöksi ainakin.

Lillin vaipattomuudelle mökkeily on tehnyt hyvää. Ilman vaippaa hän siellä kirmailee ja pissailee nurmikolle. Tänä aamuna tuli kakat pottaan ihan täällä kotona. Toivoa siis on. Vaikka mikäs kiire sillä toisaalta on.

Saamuskalle on pitänyt sanoa että sanoipas isäsi ikävästi :-(. Tuli oikein paha mieli puolestasi. Halaus!

Alli, kiva kun olet palannut.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
6/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se on keksiviikko...mun mielestä ois torsti..

Alli:Mä oon kade tuosta sun uimamahdollisuudesta..TAhtoo kans!

Tänää lähetää,yhen mais yritetää lähteä ja tarkotus sama:nukkuva tyttö..Puuhamaasta ku lähettii 7aikaa illalla,meni ehkä minuutti ku tyttö tipahti mut nyt voi olla erijuttu..

Turvallista matkaa Enkeli!!Vähä mua hirvittää teiän auto :-(

LAitoin g-mail kutsun.

Hienoa Lilli :-)

Tuleeko Kukkuu ilmottautumaa??

Pakkailemaan...

jatu

Vierailija
7/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin vesirokko vissiin iski isompaan. Ja ylihuomenna piti lähtee reissuun. Ei voi olla enää totta! Kaikki varattu ja suunniteltu, majoitukset tosi tiukassa muutenkin ja nyt tämä. Peruako kaikki? Pirustako tietää onko vaan helppo tapaus eikä kuumeile ja tartuta toista? Vai meneekö koko matka kuumeessa ja tuskassa jos uskaltautuu lähtemään. No ei siinäkään oo järkee lähteä riskillä. Oikeesti tulee itku, kun on niin odottaneet muumeja ja veturipuistoa :´( Ja itsekin niin loman ja vaihtelun tarpeessa. Voi rähmän käkkä, kirvata päräyttäisin oikein virtuaalisestikin mutta en viitsi &%/(&¤¤¤&&&%&%/&()%&)/#### Tuossa olkoot sensuroituna. Varmaan sieltä päiväkodista sai tartunnan, kun viikon verran olivat siellä hoidossa toissa viikolla. Höh ja pah.

Iltapäivällä meen näyttään neuvola, varmistetaan tauti. Mutta muutamia vesikellukoita ainakin on jo, eilen oli yksi kaulassa, kuvittelin että joku itikka mokoma purrut mutta ei. Aamulla oli useempi ja punaisia läiskiä pitkin kehoa, hipperiä myöten. Otetaan vastaan kaikki vinkin miten helpottaa oloa ja kertokaa miten teillä on vesirokko sujunut? Kuumetta? Paljon näppyjä? Kynsiikö verille?

Harmittaa. Itkettää. Kiukuttaa.

Vaikenen jurrottamaan.

tuttis

Vierailija
8/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kastuttiin puistossa. Mutta periksi ei annettu. Kaksin saatii kyllä taaskin olla vaikka eri puistoon mentiinkin.

Tuttis, ei voi olla totta!!! Ymmärrän kyllä, että ottaa päähän. Minä en osaa sanoa mitään siitä, kandeeko lähteä reissuun vai ei. Mutta harmittaa teidän puolesta ja paljon!

Meilläpä tehtiin tänään kakka pottaan!!! Onnea Lillillekin tuosta taidosta! Onni lopettaa syömisen kesken sanoen ei syö, jos kakattaa. Kun kysyn kakattaako se sanoo " katakkaa, auhassa" . Eli että haluaa kakata sitten rauhassa. Kököttää yleensä keittiön penkkiä vasten. Nyt äiti sitten intti leikillään, että kokeillaanko kakata pottaan. Aikansa väittelivät, kunnes Onni sanoi " kokeillee" ja sinnehän se tuli! Yksi edistysaskel taas. Kyllähän me kehuttiin Onnia!

Turvallista matkaa kaikille lomalaisille!!! Enkelille erityisesti. Mutta jospa auto olis ihan kelpo peli.

Joo Kerppu, vehnä takas kuvioon, jos tilanne ei muutu. TUle toki kertomaan, mitä kuuluu, jos vaan ehdit!

Onko Pilette kadonnut lomalle?

Ai niin, koska aina vaan valitan, tänään herättiin 7.45! Ja Onni nukkui yhdellä äännähdyksellä koko yön. Eli jee jee!

Tukan laittoon, sitten poika unille ja ite ajattelin salille karata.

Välittäjä alkoi vähän äryttää mua. Oli miehelle sanonut, kun tarjosi tiettyä summaa, ettei teidän kannata noin vähää tarjota (meidän ensimmäinen korotus tarjoukseen), että helpommin tulee kaupat, jos tarjoatte enemmän. Niin varmaan. Oma lehmä ojassa, sanoisin. On vielä semmonen välitysfirma, jolta en haluais ostaa mitään..

T-P

Vierailija
9/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7764827&p=&mpage=1&tmode=…

Ihana vilvoittava tuuli. Aamusella oli ihanan viileä olla ulkona. Nautimme. Sadetta täälläkin odotetaan, eipä ole näkynyt pitkään aikaan.

Kiva kuulla Kerpusta edes vähäsen.

Tuttis: Voi kurjuus taudin iskemisaikaa. Jaksua.

T-P: Neuvoja jo saitkin, joten lähetän voimia ja jaksua halien kera allergiataistoon.

Onnea Onnille ja Lillille pottatuotoksista!

Turvallista matkaa matkailijoille!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
10/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiaa, kunhan tertseilen!

Tuulta pukkaa, vettä ei.

Tuttispoloinen: Voin kuvitella että käynnissä on **tutksen multihuipentuma. Neuvoja en osaa antaa kun ei ole kokemusta. Teetä ja sympatiaa saat sitäkin enemmän.

Hyviä reissuja ainakin jatulle, enkelille ja ankkikselle. Kenetköhän nyt unohdan?

Mä olen laiska lahna. MItä enemmän olen kotona, sitä enemmän laiskoidun, kohta kasvaa jo sammalta. Tää päivä ei oo mun. Mieskin narisee. Minä narisen ja kaikilla on jeejee kivaa.

Huomenna onneksi kivaa tiedossa. Pääsen näkemään ystävääni ja lukioaikaisia opettajiani kun sattumoisin kaverini äiti on yksi heistä. Luvassa grilliä ja lapsia. Jeejee.

nyt palaan ahdistelemaan oikotielle alemmankeskiluokan tulojani ja niiden yhteyttä asuntoihin, jotka ovat tavoittamattomissani.

hk

lupaa palata aurinkoisempana

tillunlillunlei

Vierailija
11/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin pinoja selatessani, että Stadikalle halajat. Lähdetkö meidän seuraksi huomenaamusella? Meillä voi olla pari isompaa lainalasta mukana, mutta mieshän se tietenkin heitä ja Pönksyä katsoo, ja minä keskittyisin auringonottoon, kylmän juoman siemailuun ja henkevään keskusteluun :)

Kotona on öhöm tunkkaista. Tultiin Pönksyn kanssa kahden yöjunassa, kun täytyy näitä hoitokuvioita luistella kiiruusti eteen päin. Minulla on ehkä jo huomenna lisää kerrottavaa.

Reissussa taas paljon ihmisiä, vaihtuvia majapaikkoja ja parit perhejuhlatkin. Suloista olla kotona. Paitsi että mökille ei ehditty lain, eli täytynee yöjunailla vielä uusi reissu Perämeren pohjukkaan.

Hui, Kukulus ei ole ilmoittautunut vielä... Auttaisikohan jo virtuaalinen supistushyminäpiirin kokoaminen, vai miten se menikään? ----->hmmmmmmmmmmmmh<--------

Vierailija
12/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamulla satoi kaatamalla vettä, nyt sitten paistaa aurinko, mutta kovasti tuulee. Saapahan pyykit äkkiä kuivaksi. Enään muutama päivä miehellä töitä ja sitten alkaisi se kauan kaivattu loma. Mattoja pitäisi pestä, mutta puuttuu vaan se motivaatio.

Tuttikselle vesirokosta; Meillä pojilla oli vesirokko sillon kun odotin meitin vanhempaa tyttöä ja meidän piti mennä isän 50vuotispäiville, mentiin kummiskin juhlimaan niitä, kun pojilla ei ollut kuumetta, ainoastaan juuri itikanpureman näköisiä näppylöitä. Pojilla ei ainakaan hirveesti se vaikuttanut millään lailla, ainoastaan kielsin niitä raapimasta niitä. Vesikellot taisi olla iholla pari/kolme päivää jollen ihan väärin muista. Meillä tosin vesirokko oli lievänä, nimittäin naamaan ei tullut näppylöitä ja muutenkaan niitä ei paljoa ollut. Pojat kanssa sairastivat sen kesäaikaan. Saapa nähdä millon meidän tytöt sen sairastavat.

T@hdelle vielä kerran onnittelut! On poika varmaan hellyyyttävän ihana.

Mites Kukkuu, jokohan sitä on lähdetty hakemaan nyyttiä??

Pesukone taisi juuri lopetella pesua, kaipa ne pyykit pitäsi käydä narulle laittamassa.

se on vaan moro sit

Vierailija
13/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin katsomaan, vieläkö Kukkuu on yhtenä kappaleena. Ei näy, ei kuulu--- Nyt jännittää.

Alli, meilläkään ei nukuta autossa. Ei T eikä yleensä Neitikään. T varsinkin on sellainen ongelmatapaus autossa. Vauvana hirvitti lähteä kaupungillekaan autoilemaan, kun jo pysähdys liikennevaloihin aiheutti karrrrrrrrrrrrrrrrrrrmean huudon. Nykyisellään ei enää niin paljoa huuda, mutta ei kyllä nukukaan.

Tuttikselle voimalähetys***** Vesirokko on inhottava. Ja vaikka se vähillä kutinoilla ja pienellä kuumeella menisikin ohi, se on äärimmäisen tarttuvaa... niin että en kyllä itse uskaltaisi /viitsisi lähteä reissun päälle.

kamala huuto, onpa taas kummaa, kun yrittää hetken hengähtää... Palaan myöhemmin katsomaan, löytyykö se Kukkuu vielä linjoilta.

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
14/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta!!!Se on +++

Vaikka jo heitin pyyhkeen kehiin!

Kiinnittymisvuotoa tais olla(?)

Palaan asiaan kun taas kotona!

Leanna ihan täpinöissä ja sydän pomppii lujakovaa

Vierailija
15/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hui, kuinkas monetta kertaa se nyt onkaan? Eikö teillä ole viisi ennestään vai muistanko väärin?

Kauheaa häirintää tärkeellisistä surffailuista, kun äiti kävi ja oli neuvolaa ja Poikasen piti surffailla ja kaikenlaista. Jännitysnäytelmä, osa 40+6 jatkuu. Saammeko Ihmelapsen hymistyä ulos ennen sisarustensa synnytysaikaa vai onko Ihmelapsi taruakin ihmeellisempi ja pysyttelee mahassa VIELÄ pidempään.

Hehee. Tänään lupaavia supisteluja, uskaltaisiko toivoa huomista tai ylihuomista?

Kapasiteetti riittää vain omaan napaan. Antakkee anteeksi.

Kukkuu

Vierailija
16/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputan hymistelyssä " aikaista" saapumisaikaa hmmmmmm*****

Lempo, senkin maakari, olis tosiaan haluttanut stadikkailla huomenna, varsinkin nyt kun olisi laatuseuraa tarjolla, mut mut, lupasin huomisiin kekkereihin leipoa taas hiukan yli voimavarojeni, joten olen aamupäivällä jumissa hellan ja taaperon välissä :)

Mut plllliiiiiiiiiiiiiiiiiiis TOISTE?

Nyt on mentävä, maakari kiljuu ja on vetänyt syystakin hihat jalkoihin ja seisoo tumput suorina sivellin kädessä.

spostista: Se maanantain puistonäkeminen. Oliko ap vai ip?

hk

joka paransi narinoitaan jumbon alessa (saldona vaateiden nimikointiin (nyyh) kynä sekä lapselle vermettä)

Vierailija
17/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, Leanna :) Käy ihmeessä kertomassa kuitenkin meillekin kuulumisia. Tai kerro ainakin, missä palstailet. Mua ainakin kiinnostaa. Voi kyllä olla , että meillä lapsiluku on jo täynnä, mutta tuntuu tämä neljäkin monen mielestä olevan paljon. Naapuri oli just kertonu, että varmaan koko kylä kuuli, kun hän huusi kotona suunnilleen näin :" Minä tulen hulluksi teidän kolmenkin kanssa ja vielä jos tässä olisi sitten VAUVA!!!" (kuten meillä on)

Kukkuulle haluaisi aina jotain sanoa, ja sitten ei kuitenkaan keksi mitään järkevää. Semmoista oon itekseni miettiny, että jospa ihmelapsi antaa teille remonttiaikaa. Masun kanssa on työlästä ja tukalaa, mutta kyllä tuommoinen pikku tuhisijakin välillä aika tehokkaasti työllistää, vaikka on tyytyväinenkin ja nukkuu paljon.

Tuttikselle voimia! Meillä ei oo vesirokkoa sairastettu, paitsi ite lapsena. Muistaakseni näppylöihin on joku mentoliöljysprii tai muu, mitä saa apteekista ja voi sivellä, jos kovin kutisee. Mutta en oo varma asiasta.

Toivottavasti Enkelillä ja muilla lomareissut onnistuu. Koskas Ynis palaa etelästä?

Ollaan vauvan kanssa kahdestaan kotosalla. Mies otti muut mukaan lasten kisoihin. Saapa nähdä, kun yleensä on joutunu myös ajanottoon tai mittamieheksi. Tavallaan ois ollu kiva lähteä itekin, kun siellä näkee aina niin paljon tuttuja, mutta ei tuonne tuuleen silti pienen kanssa viiti. Eikä me muutenkaan lähdetä ennen kuin vauva on kastettu.

Ristiäiset on muuten reilun viikon päästä pyhänä. Jännästi oltiin mun sairaalassaoloaikana miehen kanssa tahoillamme päädytty just samoihin nimiin ja kummeihin. Toki asiasta oli juteltu moneen kertaan aiemmin, muttei kuitenka loppuun asti.

Tämä päivä on menny jotenki ite eestään. Viime yö meni pätkissä ja olin ihan tokkurainen sekä näin ihme unia. Pekan kanssa käytiin myös kerran potalla ja sinne poika ois halunnu jäädäkin kirjaa lukemaan äitin kanssa. Nuo vessahetket on nyt ollu pojalle tosi tärkeitä, mutta oon niitäkin joutunu vähän rajoittaa, ettei tarvi koko päivää veskissä olla. Oon kyllä koittanu sanoa, että voidaan me muutenki yhessä kirjaa katella, mutta veskissä on varmaan oma rauhansa.

Pekka on kovasti ruennu tapailemaan sanoja. Äiti tuu. Tuuttuun (syykkyyn), mummu.... ja tietenki TYYSÄÄ! (tylsää) asiankuuluvalla ilmeellä varustettuna.

Ihania pikku ääniä kuuluu kopasta. Varmaan pääsen kohta vaipan vaihtoon ja syöttämään. Harsoilla, villiksillä ja kuivaliinoilla siis mennään. Hmmm... siitä muistuikin, että pyykit sais hakea kuivurista...

Sen verran vielä, että päivällä täällä ainakin oli kova ukkonen ja vettä tuli kuin aisaa. Ilmakin on nyt viielämpi. Ja tuulee kovaa. Mä oon nyt joutunu taas opetella varovaisuutta rintojen kanssa. Illalla kävin suihkussa ja sain kamalan horkkakohtauksen. Mies oli ruohonleikkuujätteitä viemässä ja mulla tuli ihan hätä, että mieten saan itteni kuivattua. Eli niinkin voi käydä, että kesähelteillä yks paleltuu pystyyn ;)

T@hti , isommat, Pekka 1v10kk ja Iika 6vrk

Äh; mies soiti just, että voi olla, että tulevat kesken pois, kun esikoinen ei tottelee yhtään :( Mies on tosi tarkka tuommoisessa. Harmittaa. Tämä on kuitenki ollu kaikille iso muutos, joten ite koitan aatella, että pitäis ymmärtää ja hyväksyä se, että jokainen reagoi tavallaan. Pitänee koittaa jutella asiasta illalla.

Vierailija
18/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöiset Onnentoivotukset Leanna!!! Ihania uutisia, saavat meikäläisenkin kesälaiskan kirjoittajan tarttumaan näppikseen :-)

Huomenissa olisi Kukuluksellekin varmaan tarjolla sopiva synnytyspäivä, mutta onko Ihmelapsoselle :-) Oletko kysellyt hänen mielipidettään? :-)

Voi Tikru nuita asuntoaatteita. Kävimme tänään Ikeassa keväällä asunnon ostaneen hyvän ystäväni kanssa. Jälleen kaikenlaista sälää mukaan tarttui ja ihmeteltiin yhdessä kun kaikkeen tarvitsisi paljon enemmän tilaa kuin meillä on :-) Toivotaan, että teitä lykästää sen Oikean Asunnon kanssa pian!

Tuttikselle ja perheelle hyvää mieltä ja pikaparanemista poitsulle! Tuollaista elo juuri usein on :-( Kun jotain oikein odottaa, kuten lomaa, niin varmasti tulee vastoinkäymisiä... :-(

Jatu on jo reissussa, mutta siitä puistosta sen verran, että on siellä yksi tai kaksi aidatonta kohtaa. Ohikulkiessani katselin, että jos osoittautuu ongelmaksi niin voidaan varmaan poppoot pakata siinä vaiheessa veden toiselle puolelle, jossa pieni tylsempi leikkipaikka. Se on normaalisti päiväkodin käytössä, mutta se päiväkoti on ainakin heinäkuun suljettu, joten voipi käyttää varmaan...

Typy yltä päältä raejuustossa, jote taidamme kadota suihkuun leikkimään. Melkoinen vesipeto tuo meidän neiti. Ei mikään yltiöpäinen riehuja, mutta on innokas, myös luonnonvesiin tutustumaan.

Leppoisaa illanjatkoa,

Keilin

Vierailija
19/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna, ONNEA, ONNEA! Ps. Oli hauska bongata sinut jostain muusta keskustelusta. Kun kerroit painosi ja pituutesi. Ihan ei vastannut minun kuvitelmaani suurperheen äidistä! :-DDD Hatunnosto!

Allille mukavaa iltaa! Voi kun olisikin koko navetta niin viileä.. Muutettaisiin kyllä joka kesä sinne kokonaan! Mutta eipä se viileä osa ole tosiaan kun muutaman neliön kokoinen, navettaan rakennettu punttisali. Mutta ihan kiva nukkua viileässä. Nyt kun ilmat viilenivät nukutaan taas ihan talossa. Sini kyllä veti äskenkin kummpareita jalkaan nukkumaan mennessä, olisi kait halunnut punttikselle nukkumaan. :-)

Enkelille, Jatulle ja Ankkiselle hyvää matkaa!

Aavista huhuiltiin. Aktiivilomailee perheensä kanssa. Toivottavasti tulee kertomaan kuulumisia viikonloppuna tai viimeistään ensiviikon alussa.

Voi Onnia ja Onnin masua! :-( Toisten lasten raapimisen poiskitkentä on täälläkin menossa. Väsyksissä Sini kun saattaa raapia toisiakin lapsia. Yleensä kyllä kohdistaa kyntensä pikkusiskoonsa. :-( Mutta Sinistä useimmiten näkee jo jalkaterän asennosta että milloin on kissanaisen elkeitä.Onnittelut Onnille pottatuotoksista! :-)

Onnittelut Lillillekin pottatuotoksista! :-)

Puolialaston taapero kirmasi viereeni..

Vierailija
20/26 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti jos ehtis kirjoittaa. Veeti apina edelleen hereillä ja varmaan kohta tulee tänne makkariin häiriköimään.

Leannalle onnittelut plussasta!!!

Kaikille reissuun lähtijöille turvallista matkaa, kaikki ovat kyllä jo tainneet tien päälle lähteä.

Kukkuulle suppareita. Ihmevauvalla ei näytä kiire olevan, mahassa on hyvä kölliä =).

Omaa napaa. Tää kuumuus on tuskaa. Käytiin tuuletin pari päivää sitten hakemassa, ei pystyny edes yöllä kunnolla nukkumaan kun oli niin kuuma.Kohtu painaa kylkiluita ja istuminen on todella ikävää. Vauva vaikuttais edelleenkin olevan pää alas päin, ollut niin päin nyt reilu viikon. Hyvä homma.

Viikonlopuksi lähdemme mökille saareen joka sijaitsee tossa lauttasaaren edustalla. En jaksa olla kotona viikonloppua. Ja siellä ehkä vähän viileämpää kun merituuli puhaltaa siihen rantaan. Saa nähdä paljonko Veetin perässä saa siellä juosta. Onneksi myös vanhempani ja pikkusiskoni lähtevät mukaan niin on Veetillä perään katsojia. Nyt pitäis kauppalistaa tehdä ja suunnitella mitä syödään. Huomenna hoidetaan ruokakaupat.

Nyt meen kattoo mitä Veeti touhuaa.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv33+0