Ensimmäiset Kreikan-lomat varattiin jo loppuun
Mitä palstalaiset ovat asiasta mieltä?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätkää hysteriasta. Noilla lomasaarilla ei ole ollut juuri yhtään tapauksia, joten turistit ne sinne vievät mukanaan jos joku. Siellä on paljon tarkemmat säännöt voimassa edelleen kuin Suomessa.
Siellä on koronakaranteenihotelleiksi varattuja hotelleja, toisin kuin Suomessa. Ravintoloissa QR-koodeilla toimivat ruokalistat turhien kosketuksien välttämiseksi jne.
Varmaan hienoa jäädä jumiin sellaiseen karanteenihotelliin määräämättömäksi ajaksi ja odotella, että koska alkaa hengitys salpautumaan.
Mutta se vieraanvaraisuus ja lämmin tunnelma! Kaverille kans kaikki pöpöt!
Juuri tuli pari etelänmatkaa varattua. Italian koronatilanne on tosi hyvä esimerkiksi. Onneksi meillä on EU, jonka myötä liikkuvuus on oikeus. Minä tulen matkustamaan, ettekä te voi sille mitään, hahaa! EU ja sen lainsäädäntö on puolellani.
Tosi yllättävää kun kerran Suomen kesä on jälleen kerran tätä jatkuvaa harmautta, sadetta ja viileyttä. Olis ny aurinko pysyny taivaalla niin ei olis tarvetta kantaa rahoja etelänlomille.
Mä voisin luopua mielihyvin jo ennen koronaa varatusta matkastani, jos vaan antaisivat ilmaiseksi perua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen oli iltalehdessä juttua et siellä on tartunnat noussu. Eiköhän siellä oo kohta taas rajoitukset joka paikassa.
Sitten tuo sama porukka polkee jalkaa ja vetää itkupotkuraivareita eikä ymmärrä yhtään, että oma syy ja sitä saa mitä tilaa.
Harmi että tuosta joutuu kaikki kärsimään.
Juuri niin, te kaikki muutkin kärsitte siitä. Vet*kää kä*een, aikaa sit ainakin on!
Mäen usko coronaa yhtään! Me lähetään espanjan jokanen ja säästöt tehdään ja mulla 1 tosi hyvä juttu ja voidan asua espanjan. Mulle sanottu se.
Mää niin aavistin tämän vatsallani! 💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuli pari etelänmatkaa varattua. Italian koronatilanne on tosi hyvä esimerkiksi. Onneksi meillä on EU, jonka myötä liikkuvuus on oikeus. Minä tulen matkustamaan, ettekä te voi sille mitään, hahaa! EU ja sen lainsäädäntö on puolellani.
Toivottavasti saat koronakaranteenia koko rahan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Karanteenikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ollakko karanteenissa kotimaassa vai jossain muualla. Varmasti ikimuistoinen loma.
Miksi lomalla pitäisi olla karanteenissa? Itämisaikakin on niin pitkä, että tauti puhkeaa vasta kotimaassa.
Rajoitusten kiristäminen, yhdellä hotelliasukkaalla korona -> kaikki eristetään, jne. jne.
Kreikassa sairastuneet tms karanteenia tarvitsevat viedään alueen tarkoitusta varten varattuun koronahotelliin. Jokaisella alueella on hotelli, joka on varattu koronaa varten. Turisteista otetaan satunnaistestejä.
Mr. D kirjoitti:
Mää niin aavistin tämän vatsallani! 💩💩💩
Mulla ois joutilas tuuletin...
Vierailija kirjoitti:
Karanteenikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ollakko karanteenissa kotimaassa vai jossain muualla. Varmasti ikimuistoinen loma.
Miksi lomalla pitäisi olla karanteenissa? Itämisaikakin on niin pitkä, että tauti puhkeaa vasta kotimaassa.
Rajoitusten kiristäminen, yhdellä hotelliasukkaalla korona -> kaikki eristetään, jne. jne.
Onneksi ehdin jo käydä. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen oli iltalehdessä juttua et siellä on tartunnat noussu. Eiköhän siellä oo kohta taas rajoitukset joka paikassa.
Sitten tuo sama porukka polkee jalkaa ja vetää itkupotkuraivareita eikä ymmärrä yhtään, että oma syy ja sitä saa mitä tilaa.
Harmi että tuosta joutuu kaikki kärsimään.
Juuri niin, te kaikki muutkin kärsitte siitä. Vet*kää kä*een, aikaa sit ainakin on!
Miten sattuikin, tilasin just landetukusta saavillisen Tummelia.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse minua tippaakaan. Suurimman riskin sinä itsellesi tuossa otat, vaikka onhan tietysti aina mahdollisuus että täysin vastuuttomana pölvästinä levität koronaa myös täysjärkisiin sivullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo nyt sitten tosiaan ymmärtää sen, että tuon matkailun seurauksena voi hyvinkin olla karanteeni ja/tai tartunta. Ettei sitten tarvitse vinkua kuinka epäreilua pzkaa on kökkiä jossain karanteenissa kaksi viikkoa..
Siinä samassa karanteenissako, jossa hallituksen mukaan saa käydä töissä, kaupassa ja hoitaa kaikki muut pakolliset asiat välttäen turhia ihmiskontakteja?
Vinkuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo nyt sitten tosiaan ymmärtää sen, että tuon matkailun seurauksena voi hyvinkin olla karanteeni ja/tai tartunta. Ettei sitten tarvitse vinkua kuinka epäreilua pzkaa on kökkiä jossain karanteenissa kaksi viikkoa..
Siinä samassa karanteenissako, jossa hallituksen mukaan saa käydä töissä, kaupassa ja hoitaa kaikki muut pakolliset asiat välttäen turhia ihmiskontakteja?
Eihän ihmiset niitä kuitenkaan tottele. Silloinhan joku oli ulkomailta tullut ja mennyt tyyliin ärrälle kehuskelemaan että piti nyt tulla kiskan kautta mutta nyt sitten takaisiin karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse minua tippaakaan. Suurimman riskin sinä itsellesi tuossa otat, vaikka onhan tietysti aina mahdollisuus että täysin vastuuttomana pölvästinä levität koronaa myös täysjärkisiin sivullisiin.
Kyllä tulen olemaan ulkosalla. Jos tällainen lomailija pelottaa, kannattaa tosiaan pysyä neljän seinän sisällä.
Vinkuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voipi etelän viranomainen olla hippasen pohjoismaista kolleegaansa tempperamenttisempi.
Vierailija kirjoitti:
Koronasta viis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartunnat Kreikassa olleet nyt nousussa heti kun ekat turistit sinne saapui, eli eipä voi muuta sanoa, että on suomalaisetkin aivan helvetin tyhmiä! Mikä saatanan hinku sinne on heti koronaa hakemaan mennä , lisäksi 30 astetta ja maskit päässä..jippijaajee
Koska me voimme. 😊
Toivottavasti saat koronan ja lapsesi kanssa, ja saat katsella kun hän kuolee tuskissaan. Idiootti!
Nyt tuli topakkaa vihapuhetta.
Toivotaan, toivotaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko vai toivotko?
Minä toivon.
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.