Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö lääkärit todella alennu syömään/kahvittelemaan hoitajien kanssa samassa pöydässä?

Vierailija
14.07.2020 |

Herrajumala -onko Suomessa todella kastijako sairaaloissa?

Kommentit (484)

Vierailija
481/484 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sairaalat oli paljon hierarkisempia paikkoja kuin nykyään mutta kyllä ilmiötä vielä nykyäänkin rajatussa joukossa lääkäreitä esiintyy. Sekä vanhoja jääriä että sitten näitä vastavalmistuneita joista joillakin homma kihahtaa hattuun. Sekä miehiä että naisia myös vaikka vanhoista jääristä puhuinkin.  Osalle tällainen duunari on käytännösä näkymätön, paitsi jos olen "tiellä" tai tarvitsevat jotain. Silloin saatetaan puhua kuin lapselle tai koiralle, räyhääjiäkin on kohdalle osunut. Nykyään selkeä enemmistö on kuitenkin ihan lepposaa porukkaa jotka voivat vaikka hississä tai ruokapöydässä jutella niitä näitä minulle siinä missä toiselle lääkärillekin.

Stereotypia kirurgeista ylimielisinä m*lkkuina tuntuu pitävän aika usein paikkansa, sitten taas ainakin omalle kohdalleni on osunut pelkästään mukavia patologeja.

t: 35 vuotta hanttihommia eri sairaaloissa

Vierailija
482/484 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen isossa sotepiirissä töissä ja ruokalassa on erikseen lääkärien pöydät. Kerran kokemattomana menin vahingossa sinne ja mut käskettiin pois! Olen hallintoa (talouspäällikkö) ja siis olin liian rupusakkia sinne. Ole nöyryytys kun mut ajettiin pois siitä.

Kuka sinut käski siitä pois?

Nyt tämä asia lähtee ihmisoikeustuomioistuimeen! Herrajumala, mitä nämä verorahoilla koulutetut kuvotukset kuvittelevat olevansa - jeesuksia?

No lääkäri käski pois. Sanoi että tämä on vain lääkäreille, heidän pitää voida rauhassa keskustella kollegiaalisia lääkärijuttuja.

Sanoisin että ihmisoikeustuomioistuin ei tässä auta... tämä kun on vaan jäävuoren huippu.

Milloin tämä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/484 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitenkään yleinen käytäntö. Poikani on lääkäri ja kyllä istuvat samassa pöydässä hoitajien kanssa. Ei ole olemassa mitään lääkärien omia pöytiä, johon muut eivät ole tervetulleita. Olisko tuo aloitus provo?

Vierailija
484/484 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei