Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö lääkärit todella alennu syömään/kahvittelemaan hoitajien kanssa samassa pöydässä?

Vierailija
14.07.2020 |

Herrajumala -onko Suomessa todella kastijako sairaaloissa?

Kommentit (484)

Vierailija
1/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen isossa sotepiirissä töissä ja ruokalassa on erikseen lääkärien pöydät. Kerran kokemattomana menin vahingossa sinne ja mut käskettiin pois! Olen hallintoa (talouspäällikkö) ja siis olin liian rupusakkia sinne. Ole nöyryytys kun mut ajettiin pois siitä.

Vierailija
2/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat! Joudutteko todella nöyristelemään työpaikoillanne ihmisiä? Eikö teitä huolita lääkäreiden pöytiin? Onko lääkäreille jumalauta _omat_ _pöydät_? Ja ihmiset suostuvat tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja onhan se muillakin työpaikoilla. Meillä valtiolla johtavat asiantuntijat (kuten minä itse) käymme eri aikaan kahvilla kuin ns. tavallinen, työaikaseurannan piirissä oleva väki.

Vierailija
4/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan armeijassakin upseereilla, aliupseereilla ja miehistöllä omat tilansa.

Vierailija
5/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen isossa sotepiirissä töissä ja ruokalassa on erikseen lääkärien pöydät. Kerran kokemattomana menin vahingossa sinne ja mut käskettiin pois! Olen hallintoa (talouspäällikkö) ja siis olin liian rupusakkia sinne. Ole nöyryytys kun mut ajettiin pois siitä.

Kuka sinut käski siitä pois?

Nyt tämä asia lähtee ihmisoikeustuomioistuimeen! Herrajumala, mitä nämä verorahoilla koulutetut kuvotukset kuvittelevat olevansa - jeesuksia?

Vierailija
6/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat! Joudutteko todella nöyristelemään työpaikoillanne ihmisiä? Eikö teitä huolita lääkäreiden pöytiin? Onko lääkäreille jumalauta _omat_ _pöydät_? Ja ihmiset suostuvat tähän?

Työnantajan on pakko suostua tuohon, samoin kaikkiin muihinkin lääkäreiden vaatimuksiin. Lääkärit kaikessa vaatii mahdottomia ja työnantajan pakko suostua. Jos ei suostu, lääkärit uhkaa irtisanoutua, ja se olisi katastrofi koska on niin paha lääkäripula.

Tietäisittepä vaan mitä kaikkea muuta lääkärit vaatii...

Vierailija
7/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se oli jo peruskoulussa, suosittujen ja hylkiöiden pöydät, joten mitä ihmeellistä tuossa on?

Vierailija
8/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut käski siitä pois?

Nyt tämä asia lähtee ihmisoikeustuomioistuimeen! Herrajumala, mitä nämä verorahoilla koulutetut kuvotukset kuvittelevat olevansa - jeesuksia?

No lääkäri käski pois. Sanoi että tämä on vain lääkäreille, heidän pitää voida rauhassa keskustella kollegiaalisia lääkärijuttuja.

Sanoisin että ihmisoikeustuomioistuin ei tässä auta... tämä kun on vaan jäävuoren huippu.

Vierailija
9/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäritjän alistavat muita sen kuin ehtivät. Ihmisoikeuksista ei ole hajuakaan!

Vierailija
10/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tämä on? Ainahan sitä jumitetaan omissa kolleegaporukoissa.

Vierailija
11/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä julkisen sektorin ääri-idioottimaista äpäröintiä. Yksityisessä pörssifirmassa voit aivan hyvin mennä vaikka miljoonan vuodessa tienaavan toimitusjohtajan kanssa samaan pöytään ruokalassa eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
12/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja onhan se muillakin työpaikoilla. Meillä valtiolla johtavat asiantuntijat (kuten minä itse) käymme eri aikaan kahvilla kuin ns. tavallinen, työaikaseurannan piirissä oleva väki.

Kuvitteletko olevasi parempaa väkeä? Juuri sinun kaltaistesi vuoksi tarvitsemme vallankumouksen. Olet elukka.

Vierailija
13/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi joku hoitajakin käskeä hänet pois siitä pöydästä, itse pitävät myös huolta että kastijako säilyy

Vierailija
14/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä sairaalassa ei saa edes johtoryhmän johtajat mennä lääkärien pöytään. Lääkärit ovat sitä mieltä että he ovat johtajia korkeammassa asemassa. Sellaista se on sairaalmaailmassa.

Vierailija
15/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän pienen vuodeosaston lääkärit kahvittelevat meidän hoitajien kanssa ja jopa juttelevat ja vitsailevat! Syömässä käyvät kyllä työpaikkaruokalassa, tosin heillä on siellä vara käydäkin, hoitajien on tyytyminen omiin eväisiin.

Vierailija
16/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien verorahoilla koulutetut kyykyttäjät!

Vierailija
17/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta siinä onkin kyseessä yhtä patavanhoillinen 1700-lukulainen organisaatio kuin joku muinaiskörtit.

Tässä puhutaan jumaliste 2020-luvun normaaleista työpaikoista.

Joissa näköjään jotkut luulevat olevansa "parempaa väkeä" eikä kahvipöytää saa tulla likaamaan joku sihteeri tai taloushallinnon laskija?

Vierailija
18/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa muhkea/henkilöstöravintolaa käyttävät kaikki, varusmiehet eri puolella ravintelia.

Vierailija
19/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin potilas isossa sairaalassa niin kyllä ne lekurit tulivat aina mun pöytääni kahville :) En ole edes hoitaja.

Vierailija
20/484 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutkseksi voin sanoa, että viimeistään pikkujouluissa ne lääkärit alentuvat tasollenne, ottavat teitä mukaan pöytiinsä tai tulevat itse pöytiinne.