Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistilla monia naisia heti eron jälkeen? Tavallista?

Vierailija
14.07.2020 |

Eivät osaa olla yksin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies, joka tarvitsi suhteemme aikana koko ajan huomiota muilta naisilta. Heitin sen pihalle. Alle viikossa sillä oli uusi. Laittoi mulle viestiä kuinka hänellä on nyt nuorempi, timmimpi jne...Totesin, että muista kohdella tätä naista sitten paremmin.

Vierailija
42/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja sairaampia ihmisiä on vaikea löytää

helposti löytyy,  tää palsta on tukossa jengiä jotka vikisee että kuinka kaikki ei menny niinku mä halusin ja mun pillin mukaan niin muut on varmasti narsisteja :D :D

sitte esitetään faktana miten narsisti toimii ja millanen luonne ja jokainen tuntee narsisteja kymmenittäin sattumalta.

hohhoh tuntuu että toi narsistiks leimaaminen on joku uus trendi millä mustamaalataan kaikkia jotka ei oo ollu sellasia ku jengi toivoo, kasvakaas vähän!

terveisin, nimim. nyt varmasti jonkun mielestä narsisti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja aina on naisia jotka lankee...

Vierailija
44/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy yhyy mun mies jätti mut ku löys paremman, se oli varmasti narsisti!  :D

yhy yhy kaupassa joku narsisti ei pitäny turvaväliä ja matkalla kotiin narsisti-liikennevalo muuttu just MUN kohalla punaseks :D

Vierailija
45/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat monesti halutuimpia.

Vierailija
46/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat monesti halutuimpia.

Tämä! Mun narsistimiehellä olisi naisia koko ajan jonoksi asti. Muutamaa on kiksauttanut kun ovat tarpeeksi itseään tyrkyttäneet, mutta koko ajan niitä olisi tulossa ovista ja ikkunoista. En käsitä.

Vierailija
47/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimies ei voi pitää salasuhteita, koska eihän se miltään tunnu, kun sillä asialla ei voi kehuskella eikä kukaan näe eikä tiedä.  Siksi narsistit jää ikään kuin vahingossa mutta tahallaan kiinni tai sitten suoraan retostelevat niitä suhteitaan.

Ainakin on flirttailtava avoimesti naisille vaikka vaimo olisi vieressä.  Tai se se siinä onkin tärkeää, että vaimo näkee.  Ja muut näkee, kuinka mahtava mies tässä onkaan, kun vaimokaan ei sano mitään vaikka mies käyttäytyy häntä kohtaan miten vaan.  Kun se vaimo on NIIIIIIN rakastunut ja miehessään kiinni!

Eron jälkeen uusi kehiin niin nopeesti kuin vaan mahdollista, ja sen kanssa samat jutut.  Samat alistamiset, samat nöyryytykset, samat muitten naisten kehumiset.  Tärkeintä on vaan se, että ympärillä olevat ihmiset näkee, että miehellä on vientiä.  Ja se entinen muija myös, sille on myös heti näytettävä, että minulla on näitä naisia.  Ja sen entisen muijan sukulaisille myös.  Että hienosti menee!

Loppupeleissä narsisti jää yksin.  Jos on vähänkään alkoholiongelmaa, niin se kasvaa isoihin mittoihin.  Juomisella "hukutetaan surut" ja saadaan entiset uhot päälle.  

En sääli.  

Vierailija
48/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit elävät muiden huomiosta, ovat tyhjiä ilman sitä.

Vierailija
49/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko lesboja?

50/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helposti löytyy,  tää palsta on tukossa jengiä jotka vikisee että kuinka kaikki ei menny niinku mä halusin ja mun pillin mukaan niin muut on varmasti narsisteja :D :D

sitte esitetään faktana miten narsisti toimii ja millanen luonne ja jokainen tuntee narsisteja kymmenittäin sattumalta.

hohhoh tuntuu että toi narsistiks leimaaminen on joku uus trendi millä mustamaalataan kaikkia jotka ei oo ollu sellasia ku jengi toivoo, kasvakaas vähän!

Juuri näin. Nämä nars.kuketjut ovat kyllä surkuhupaista luettavaa. Joka toisen exåt, anopit ja vanhemmista jompikumpi on tåysin sieluton nar.sku ja aina pahuutta kylvämässä. Reaalimaailmassa nar.sismi on erittäin harvinaista ja vain alan ammattilaiset pystyvåt sen diagnosoimaan. Todennäköisintä on, että kenenkään täällä kirjoittavista läheinen tai exä ei ole ollut nars.ku, ja syy miksi tähän trendidiagnoosiin turvaudutaan on säälin ja sympatian hakeminen muilta. Muodostuu yhteisö, jossa uhrit (kuvitellut) tukevat ja kannustavat toisiaan isoja pahoja narskuja vastaan. Tosiasiassa vika löytyy useimmiten peilistä, ja suosittelen sitä ensiksi ennen kuin nolaat itsesi viljelemällä täällä keksimiäsi diagnooseja muista säälin toivossa.

Vierailija
51/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla on yksi pääsuhde, prime source ja sitten jalkavaimot. Nämä naiset eivät yleensä tiedä toisistaan. Tämä ero laastarisuhteessa rypevälle tai läheisriippuvaiselle. Narsistille on omat säännöt, koska mä voin...

Prime sourcem kanssa ollaan ns. parisuhteessa, muita tapaillaan ja luvataan maat ja taivaat.

Vierailija
52/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti on kuin vauva , ei pärjää ilman hoivaajaa

Vierailija
53/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Nämä nars.kuketjut ovat kyllä surkuhupaista luettavaa. Joka toisen exåt, anopit ja vanhemmista jompikumpi on tåysin sieluton nar.sku ja aina pahuutta kylvämässä. Reaalimaailmassa nar.sismi on erittäin harvinaista ja vain alan ammattilaiset pystyvåt sen diagnosoimaan. Todennäköisintä on, että kenenkään täällä kirjoittavista läheinen tai exä ei ole ollut nars.ku, ja syy miksi tähän trendidiagnoosiin turvaudutaan on säälin ja sympatian hakeminen muilta. Muodostuu yhteisö, jossa uhrit (kuvitellut) tukevat ja kannustavat toisiaan isoja pahoja narskuja vastaan. Tosiasiassa vika löytyy useimmiten peilistä, ja suosittelen sitä ensiksi ennen kuin nolaat itsesi viljelemällä täällä keksimiäsi diagnooseja muista säälin toivossa.

Blaa blaa blaa. Minä olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista, ja kyllä löytyy ihan ammattilaisen diagnoosi minun narskulleni. Useimmat eivät vain hakeudu hoitoon, siksi diagnoosiakaan ei tule.

Vierailija
54/54 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi