Narsistilla monia naisia heti eron jälkeen? Tavallista?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät usein vieraissa jo suhteen aikana. Nämä pelailut jatkuvat sitten tietysti myös eron jälkeen. Suhteessa narsisti pyrkii kontrolloimaan toista osapuolta, mutta hänellä itsellään on eri säännöt.
Myöntävätkö sen?
Saattavat myöntääkin, mutta kääntävät asian toisen syyksi. Oma puoliso on esim. niin vastenmielinen, ettei heillä ole muka muuta vaihtoehtoa. (Ohiksena tämä, kun ketjun aiheena oli suhteet eron jälkeen.)
Oma exäni käytti lausetta: Vaimo ei täyttänyt velvollisuuksiaan, joten hain seksiä muualta. Vaimon syy, koska vaimo huijasi avioliittoon.
Narsistilla oli muita jo suhteen aikana. Seksi on kevyt selitys sille, että henkilö tarvii koko ajan huomiota. Seksihän on myös jakamatonta huomiota sillä hetkellä. Jotkut ei voi sietää yksinoloa. Narsisti elää muiden kautta, se tarvii että joku muu ajattelee, ideoi, kärsii hänen puolestaan ja hän saa kiusata. Nauttii kun saa kupattua toiselta kaiken, rahaa, tavaroita ja elinvoiman.
Vierailija kirjoitti:
Narsistilla oli muita jo suhteen aikana. Seksi on kevyt selitys sille, että henkilö tarvii koko ajan huomiota. Seksihän on myös jakamatonta huomiota sillä hetkellä. Jotkut ei voi sietää yksinoloa. Narsisti elää muiden kautta, se tarvii että joku muu ajattelee, ideoi, kärsii hänen puolestaan ja hän saa kiusata. Nauttii kun saa kupattua toiselta kaiken, rahaa, tavaroita ja elinvoiman.
Miten narsistit ovat monesti niin seksiriippuvaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät usein vieraissa jo suhteen aikana. Nämä pelailut jatkuvat sitten tietysti myös eron jälkeen. Suhteessa narsisti pyrkii kontrolloimaan toista osapuolta, mutta hänellä itsellään on eri säännöt.
Myöntävätkö sen?
Yleensä.
Nainen on heikko ja täysin vietävissä. Tämän takia
mies52v
Mun narsistimiehellä oli useita lyhyitä irtosuhteita avioliiton aikana. Myönsi ne sitten, kun minä rakastuin toiseen ja huomasi, kuinka kauheaa se oli. Ei koskaan osannut selittää miksi juoksi vieraissa, jotenkin vain koki olevansa riittämätön ja kaipasi sitä huomiota niin hirveästi. Sinänsä totta tuo, että hänellä on eri säännöt kuin muilla. Minua hän ei tietenkään kokenut tarpeelliseksi huomioida oikein mitenkään. Olemme muuten yhdessä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saavat hetken kokea olevansa haluttuja
Olin kaikki illat yksin kotona ja voin tosi huonosti. Mies jäi ryyppyreissuilla muka opiskelijakaverinsa luo yöksi.
Jossain vaiheessa hän alkoi suoraan vihjailemaan, että olen pettänyt häntä. Pyysin häntä toistamaan, mitä sanoi.
Ei kääntynyt vastaamaan vaan meni toiseen huoneeseen. Ei voinut silmiin katsoa.
Myöhemmin kuulin opiskelukavereiltaan että hän oli ollut monen kanssa. Eli kun narsisti alkaa syyttää toista pettämisestä, hän on itse pettänyt.
Kuulin myöhemmin että hän oli tullut isäksi uuden löytönsä kanssa. Sitten joku toinenkin nainen oli synnyttänyt hänen lapsensa. Narsistille lapset on vain ympäriinsä roiskittua spermaa, hänen jatkeensa. Ei mitään muuta.
Narsisteja sairaampia ihmisiä on vaikea löytää
Niin ne toimii, täytyy löytää uusi lähde egoa pönkittämään
Narsistilla on koko suhteen ajan useita eri kumppaneita, joista osapuolet eivät ole tietoisia. Narsisti saattaa puhua näistä muista kumppaneista "kavereina", vaikka olisikin tosiasiallisesti seksisuhteessa tai jopa seurustelisi heidänkin kanssaan selkäsi takana. Narsisti voi saada yhdeltä perheen, toiselta erityisen hyvää seksiä, kolmannelta rahaa, neljänneltä jotain muuta hyödykettä tai lähes kaikkea näistä, yksi ihminen ei näille koskaan riitä.
Tottakai on ja sitten niistä mainitaan eksälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin tavoite on vahingoittaa niin paljon kuin mahdollista ja seksissä nainen on kai suojattomin joten sitä kautta voi tuhota eniten. Narsistille naiset on vain objekteja, aivan kuten p0rnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin tavoite on vahingoittaa niin paljon kuin mahdollista ja seksissä nainen on kai suojattomin joten sitä kautta voi tuhota eniten. Narsistille naiset on vain objekteja, aivan kuten p0rnossa.
Miten se näkyy että naiset ovat vain objekteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on tavallista, ja monesti myös vanhat exät tulee kuvioihin :)
miksi vanhat exät miksei uusia?
Narsistien on helpompi manipuloida vanhoja tuttuja kuin uusia tuttavuuksia, koska tietävät entuudestaan mikä taktiikka uppoaa kuhunkin exään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluavat vahingoittaa
Istuin vain sängyn reunalla kun ilman vihjettäkään seksistä, narsisti keksi tuikata vehkeensä naamaani, "kun se pää oli siinä korkeudella".
Syöksyin vessaan yökkäilemään ja narsisti kehui kuinka kaikki naiset tykkää tuosta kovasti mutta minä vain olin jotenkin viallinen.
No terve tyttö tietysti lopettaisi suhteen, mutta hän oli jo pitkään sairastuttanut minua, olin jonkinlaisen aivosumun vallassa, etten voinut mitään.
Hän jätti minut teatraalisesti monta kertaa. Juuri kun huomasin voivani paremmin, kohta hän oli taas ovella, käveli huoneen poikki sänkyyni makaamaan ja oli kuin mitään taukoa ei olisi koskaan ollutkaan. Käytös oli teennäisen leppoisaa ja rauhallista.
Narsistin tärkein ase on kaksoisviestintä: hän voi esittää että on aivan tosi kiva. Yksi esitys voi olla että esittää runopoikaa, joka vääntää koirailmeitä.
Jos kysyy miksi, narsisti vinkuu "emmätiiä" niinkuin hilleri tai lapsi, eikä ota vastuuta yhtään mistään.
Jotkut onnistuukin herättämään sääliä ja kun narsisti sen huomaa, oi autuutta.
Vierailija kirjoitti:
Istuin vain sängyn reunalla kun ilman vihjettäkään seksistä, narsisti keksi tuikata vehkeensä naamaani, "kun se pää oli siinä korkeudella".
Syöksyin vessaan yökkäilemään ja narsisti kehui kuinka kaikki naiset tykkää tuosta kovasti mutta minä vain olin jotenkin viallinen.
No terve tyttö tietysti lopettaisi suhteen, mutta hän oli jo pitkään sairastuttanut minua, olin jonkinlaisen aivosumun vallassa, etten voinut mitään.
Hän jätti minut teatraalisesti monta kertaa. Juuri kun huomasin voivani paremmin, kohta hän oli taas ovella, käveli huoneen poikki sänkyyni makaamaan ja oli kuin mitään taukoa ei olisi koskaan ollutkaan. Käytös oli teennäisen leppoisaa ja rauhallista.Narsistin tärkein ase on kaksoisviestintä: hän voi esittää että on aivan tosi kiva. Yksi esitys voi olla että esittää runopoikaa, joka vääntää koirailmeitä.
Jos kysyy miksi, narsisti vinkuu "emmätiiä" niinkuin hilleri tai lapsi, eikä ota vastuuta yhtään mistään.
Jotkut onnistuukin herättämään sääliä ja kun narsisti sen huomaa, oi autuutta.
Tuttua tuo vehkeen heiluttelu naaman edessä....
Saattavat myöntääkin, mutta kääntävät asian toisen syyksi. Oma puoliso on esim. niin vastenmielinen, ettei heillä ole muka muuta vaihtoehtoa. (Ohiksena tämä, kun ketjun aiheena oli suhteet eron jälkeen.)