Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sielunkumppaneita anonyymipalstalla

Vierailija
21.05.2013 |

"Sielunkumppani" nyt oli tahallaan liian raflaava ilmaisu otsikkoon, pahoittelut siitä :D

Mutta kysymys kuuluu: tuleeko kenellekään koskaan täällä keskustellessaan sellainen tunne, että joidenkin kirjoittajien kanssa olisi mukava ystävystyä?

En tiedä, mistä se tunne tulee, koska näistä kirjoittajista ei kuitenkaan tiedä yhtään mitään muuta kuin senhetkisen tekstin. Mutta hyvin vahva, ohimenevä tunne tulee kuitenkin: "tämän ihmisen kanssa olen samalla aaltopituudella". Tulee jopa vähän haikea olo, että harmin paikka kun täällä kirjoitellaan täysin anonyymina eikä voi jatkaa keskustelua ketjusta toiseen, saatikka sitten tutustua kunnolla.

Toki voin olla myös tulossa hulluksi. Se taitaakin olla yksi psykoosin esioireista... "mahdollisen bestiksen etsiminen AV:ltä".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, onlinella mulla oli yksi nikillinen, johon olisin oikeasti halunnut tutustua.

On täälläkin joskus samanlaisen huumorin omaavia kuin mikä itselle kolahtaa, kiva asia.

Vierailija
2/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee. Enemmän tosin niitä, että onneksi ei tarvitse tämänkään kirjoittajaa tuntea oikeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On täällä ainakin yksi kirjoittaja josta ajattelen, että siinäpä fiksu ihminen, haluaisin tutustua. En vaan tiedä miten enkä edes tiedä ajatteleeko tämä tyyppi samoin minusta.

Vierailija
4/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä kolahtaa ihan liiankin hyvin, mutta sitä tunnetta hidastaa se ettenhän mä millään voi tietää onko se esim. joku fanaattinen himopalstapersu jossain toisessa ketjussa. :)

Vierailija
5/5 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut sellainen olo parikin kertaa. Varsinkin huumori on sellainen asia, että joskus haluaisi tuntea ihmisen joka osaa vastata ketjuun todella hauskasti.