yksityisautoilu
En ymmärrä ihmisiä, jotka ajaa omalla autolla! Ei ainakaa kehä III sisäpuolella sitä tartte mihinkään. Tosi itsekästä ajella omalla autolla ja saastutta ilmaa. muutenki tääl etelä suomessa on aika huono ilmanlaatu! Mun puolest pk-seudulla vois vaikka kieltääa autot. Täällä julkiset kummiski niin hyvii et pärjää ihan niilläki! Lisäks vielä pyörät kaupunkialueella.
Kommentit (7)
Sinä olet aika ahkera, parahin "En ymmärrä". Jaksat ihmetellä maailmaa, vaikka se on sinulle niin outo paikka.
Kehä III sisäpuolella voi työmatka olla julkisilla yli tunti suuntaansa ja 2-3 kertainen verrattuna saman matkan ajamiseen omalla autolla. Toisaalta voidaan todeta, ettei ihminen tarvitse yksityisautoa tai julkisiakaan. Joka paikkaan voi kävellä ja se on vain aikatekninen seikka kauanko matkaan menee.
Autot kieltoon, laatikkoviljelyt kerrostalojen katoille, uudet henkkarit, suostumus ja perustulo.
Mitä muuta sitä tarvitsee?
vihervassarit haluaa ihmiset pois maalta, tuoda ne kaupunkeihin ja lopettaa autoilu ja tuoda maa taloudelliseen konkurssiin. näin se menee marxistit kieltää ja syyttää mut ite uivat rahassa niikuin cccp aikoinaan.
Asun tampereella. Kotoa työpaikalle pitäisi mennä yhdellä vaihdolla tai kävellä 2km, mutta pyöräillänkin (15~km/h) pääsee nopeammin. Eli hyvin ymmärrän näitä autoilijoita, etenkin talviaikaan (vaikka itse pyöräilen talvellakin). Unohtamatta sitä aikataulujen vapautta. Ei tarvitse liikkua kellontarkasti, tai odotella minuuttitolkulla.
Haistakaa te viherhullut paska. Pidän yksityisautoa, vaikka asun kehä 1 sisäpuolella ja olen sinkku. Pärjäisin ilmankin, mutta en halua. Tykkään autoilusta, ja kun kerran tienaan töistäni hyvin niin että on varaa hyvään uuteen autoon, en todellakaan mene joukkoliiikenteen karjankuljetusvaunuihin.
Ja näissä vihreiden tämäntapaisissa avauksissa ei korpea silti niinkään se että minulta menisi vaikka autoiluoikeus pois vaan vapauden rajoittamisen periaate. En halua elää kommunismin kaltaisessa systeemissä, jossa ylhäältä päin määrätään, miten minun pitää kulkea, missä asua, mitä saan omistaa, miten matkustella ja kuluttaa.
Mikäs autohullu täällä nyt tänään trollaa?