Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko ideoita käärme-aiheisille 5v synttäreille?

Vierailija
21.05.2013 |

Tällaiset pitäis järkätä pojan toiveesta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kutsuko meitä. Minulla on kauhea käärme pelko. Menin yhteen näyttelyynkin ja siellä esittelijällä oli käärme olalla jonka huomasin vasta aivan vieressä. Säikähdin, enkä osannut enää nauttia siellä olosta. Olen metsässä nähnyt useamminkin käärmeitä, enkä ole hysteerinen, mutta kauhuissani.

Vierailija
2/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Asutteko Helsingissä? Voisitte viedä vieraat Tropicarioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. hauska aihe.. :)

Tee vaikka leipätikkuja ja askartele leikkeleestä kielet. Sitten laitat ne vaan joko vaakatasoon tarjottimelle tai johonkin pystyyn. Pitsakierteethän voisi kans koristella jotenkin käärmeiksi. Näyttävät vähän kierteellä makaavilta käärmeiltä.

Synttärikakkuhan on helppo koristella. Voit tehdä millaisen pohjan vain ja tehdä pursottamalla tai nameista muotoilemalla käärmeen/käärmeitä kakun päälle. Jos olet jauhopeukalo, kokoat tietysti kakkupohjista käärmeen muotoisen kakun.

Namejahan on tarjolla kaikenlaisia pötköjä ja naruja ja lakumattoja ja vaikka mitä... Suolaisella puolella on niitä perunasuikeroita ja juustosuikeroita. Voit vaikka kulhot nimetä käärmeenpoikasiksi tms.

Tässä jotain vinkkejä tarjoilujen osalta.

Vierailija
4/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä päin on tapana antaa jotain pienille juhlijoille läksiäislahjaksi (sen enempää tässä nyt puuttumatta sen tavan outouteen), niin:
- tee popcorneja

- leikkaa vihreästä sellofaanista sopivan kokoisia paloja ja kääri popcorneja siihen, popcornit voi "lokeroida" käärmeeseen sitomalla parista kohtaa käärmeen ympäri narun

- kieli punaisesta pahvista kiinni vaikka teipillä sellofaaniin, silmät tussilla

Vierailija
5/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asuta helsingissä, enkä taida panostaa niin paljon, että kuskattaisi ja maksettaisi vieraita mihinkään 5-vuotissynttäreillä.

Kivoja ideoita tullut, täytynee panostaa tuohon tarjoilupuoleen ja saada niistä sitä käärmeteemaa aikaiseksi. 

Vielä kun keksisi jonkun käärmeaiheisen leikin tai pelin... tulisko mieleen?

Jossain kaupassa näin pieniä 10cm muovikäärmeitä, sellaiset voisi vaikka ostaakin kaikille muistoksi.

AP

Vierailija
6/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta netistä käärmeiden kuvia ja liimaa kertisastioihin ja tee pöytäkoristeita tai lippuviirejä tai jotain.. Valmiita käärmeastioita voi olla vikea löytää :) Googlen kuvahaku on ihan paras ikinä, työskentelen itse lasten kanssa enkä mitään muuta materiaalipankkia enää taida tarvitakaan ;)

Vierailija
7/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeaineihen leikki voi olla vaik joku ryömintärata - muutama este ja ahdas kohta ja napa maata viistäen pitää mennä. Maalissa sitten 'karverilahja' osallistumispalkinnoksi.

Tai sit järkkää onginta mistä tulee ne muovikäärmeet + jotain esim namia kaikille

Vierailija
8/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kakusta käärmeen muotoisen.

Vierailija
9/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakusta saa helposti käärmeen kun teet itse ohutta kääretorttulevyä ja rullaat hilloa sisään. Itsetehdy saa niin ohueksi ja pehmeäksi että voit laittaa mutkille pitkän vadin päälle

Vierailija
10/10 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuo kääretorttukakku on hyvä idea! Siitä vois tehdä oikein kunnon boan koko pöydän pituudelta :D Mitenhän sen voisi koristella...

en ole mikään Leipuri Hiiva, joten olen todella kiitollinen näistä tosi kivoista vinkeistä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän