Rv 9 ja hirveät supistelut
Onkohan tämä nyt menoa - rv 9 kohta rv 10 ja ihan kamalat supistelut iski tänään. Läpi raskauden ollu tiputteluvuotoa ja ihan pienimuotosta tällasta supistelua, muttei missään nimessä niin kovaa kuin tänään.
Pelottaa.
Kommentit (28)
Mä jännitän sun puolesta! Toivottavasti kaikki olis hyvin!
Toivotaan, että kaikki on kunnossa! Ja keskenmeno voi olla menossa ilman oireitakin eli keskeytynyt keskenmeno. Mulla np-ultrassa todettiin, ettei sydän enää sykkinyt ja oli ollut päivän pari kuolleena. Mitään km-oireita en tuntenut, vain se outo tunne.
Kaikki hyvin. Vaikea uskoa. Sen sijaan todettiin kaksiosainen kohtu, joka voi ilmeisesti olla syynä eri oireisiin. Sitä ei vaan huomattu ensimmäisessä raskaudessa, joka siis sujui ilman ongelmia ja synnytys alakautta.
Huhhuh. Vieläkin yllättynyt olo. Mutta hyvin, HYVIN helpottunut :-)
ap
Hienoa, että kaikki on hyvin! Kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 19:03"]
Onkohan tämä nyt menoa - rv 9 kohta rv 10 ja ihan kamalat supistelut iski tänään. Läpi raskauden ollu tiputteluvuotoa ja ihan pienimuotosta tällasta supistelua, muttei missään nimessä niin kovaa kuin tänään.
Pelottaa.
[/quote]
eikö mitään kokemuksia?
ap
Surullista. Onko raskaus ensimmäisesi?
Soita neuvolaan ja pyydä testaamaan streptokokki, itsellä supisteli yhdessä raskaudessa tosi kovasti viikoilta 7 alkaen, todettiin streptokokki ja sain antibiootit jotka vähän helpotti tilannetta mutta aikalailla liikuntakiellossa meni koko raskaus. Mulla ei tosin ollut vuotoa kun ihan vähän muutaman kerran.
Ei ole ensimmäinen raskaus. Tuosta streptokokista aion kysyä, kiitos. Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään tällaisia ongelmia.
ap
Minun yksi keskenmenoistani alkoi noin. Oli tiputteluvuotoa, ja sitten tuli kovat kivut. Kivut hellittivät kun verenvuoto kunnolla alkoi.
Ei siitä silti voi varmasti sanoa että sinulla on sama juttu. Mutta pelottavaa varmasti. Varautuisin pahimpaan.
Ei ainakaan vielä ole mennyt kesken. Illalla kivut loppuivat ja nyt vielä koko maha arkana, muttei enää supistele. Hyvin kummallista.
ap
Mulla supisteli rv 16, sairaalassa laitettiin tilitykseen tiputukseen ja sanottiin että usein ihan liian vähäinen juominenkin aiheuttaa su pisteluja.
Minulla oli joitakin viikkoja ruskeaa vuotoa ja sitten muuttui punaiseksi kera supistusten. Kesken meni rv 10+.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:34"]
Hienoa, että kaikki on hyvin! Kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi :)
[/quote]
Kiitos :-)
ap
Mukava kuulla, että kaikki on hyvin.
ap taas täällä. Nyt mietin voiko keskenmeno tulla ilman, että verenvuotoa on ollenkaan? eli voiko alkio/sikiö vaan lakata kehittymästä ja "jumittua" kohtuun? mitään vuotoa ei nimittäin enää ole mutta jotenkin on vaan sellainen olo ettei asiat ole enää kunnossa..
ap
Kai se periaatteessa on mahdollista. Mutta jos sä soitat neuvolaan ja pyydät, voisiko asiaa kiirehtää kun olet niin huolissasi. Älä kuitenkaan ennen tarkastusta stressaa itseäsi piloille. Mullakin on ollut raskaana ihme tuntemuksia, että ihan kuin siellä ei yhtäkkiä olisikaan ketään (vaikka kaikki on ollut ok). Itse kyllä soittaisin, kun sulla on epämääräisiä oireitakin ollut.
Tilanne ennallaan. En kuitenkaan uskalla vielä huokaista helpotuksesta, parin viikon päästä on onneksi ultra.
ap